دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بورس در ادامه چه می‌شود؟ / دید سهامداران بلندمدت شود 

شنبه، 08 آذر 1399
کد خبر: 117448
ساعد نیوز: در جریان معاملات امروز بازار سهام با وجود فشار عرضه در نمادهایی مانند شستا اما تقاضا از عرضه پیشی گرفت و شاخص کل حدود ۱/۵ درصد رشد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تجارت نیوز: اولین روز معاملات هفته دوم آذر ماه با روند صعودی آغاز شد و شاخص کل بیش حدود 1/5 درصد رشد کرد. اما ادامه روند معاملات بازار سهام چگونه خواهد بود؟

عباس علی حقانی نسب، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به قیمت های جهانی گفت: قیمت های جهانی بسیار رشد کرده است و به تبع آن این موضوع بر بازار سهام تاثیر می گذارد. از طرفی نیز در جلسه ای که مدیران سبدگردان ها با اقای قالیباف داشتند قرار شد تا ابزار سرمایه گذاری حرفه ای و بلندمدت در اختیار سهامداران قرار بگیرد و اگر دید سهامداران به بازار سهام بلندمدت شود می توان به رشد بازار سهام امیدوار بود.

همچنین این کارشناس در ادامه گفت: به نظر می رسد یکشنبه به دلیل تعطیل بودن بازارهای جهانی و همچنین روزهای یکشنبه کمی تقابل در بازار سهام زیاد است و حتی شاید شاخص کل به صورت جزئی نزولی شود اما در ادامه روند معاملات این هفته روند بازار سهام مثبت است و احتمالا شاخص کل به یک میلیون و 400 هزار واحد خواهد رسید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن