دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بورس در هفته ای که گذشت 

جمعه، 03 دی 1400
کد خبر: 184641
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۶۶ هزار واحدی روبرو شد و در کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ساعد نیوز به نقل از میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۶۶ هزار واحدی روبرو شد و در کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود با این وجود کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۹۳ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۶۶ هزار واحدی روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران معاملات روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۶ واحدی به پله یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۵ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۵۸۶ واحدی قرارگرفت.

بورس در معاملات روز یک شنبه مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۲۹۱ هزارواحدی رسید.

شاخص کل بورس در معاملات روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ رشد ۹ هزار و ۸۴۱ واحدی را به ثبت رساند و در سطح یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۵۱۷ واحدی قرار گرفت.

در معاملات روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ شاخص با رشد ۱۶ هزار واحدی در جایگاه یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با افزایش حدود ۸۴ واحدی به پله ۱۸ هزار و ۵۲۳ واحد رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات اولین روز دی ماه بیش از ۴۰ هزار واحد رشد را تجربه کرد و به پله یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی رسید.

شاخص در هفته ای که گذشت ۴ روز مثبت و یک روز منفی را در کارنامه خود ثبت کرد و در کل کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با همین روند به پایان رساند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟