ساعدنیوز
ساعدنیوز

بزرگ ترین نقطه ضعف های مردان !

  دوشنبه، 15 آذر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
بزرگ ترین نقطه ضعف های مردان !
وقتی در زندگی زناشویی شناخت حاکم باشد، زن و شوهرها می توانند از این شناخت در جهت بهبود زندگی استفاده کنند. با ما همراه باشید تا بزرگترین نقاط آقایان را خدمتتان عرض کنیم.

وقتی می گویند زنان از ونوس آمده اند و مردها از مریخ، واقعا راست می گویند. دنیای زن ها و مردها، حتی اگر در یک خانه به دنیا آمده و در کنار هم بزرگ شده باشند، آنقدر متفاوت است که می تواند حرف ساده ای که میان شان رد و بدل می شود را تبدیل به جرقه ای برای شعله ور کردن یک آتش کند. حالا حساب کنید زیر یک سقف با مردی از خانواده دیگر، فرهنگ دیگر و حتی شهر یا کشوری دیگر زندگی می کنید!

طبیعی است که در چنین شرایطی، حرف های تان تا مدت ها نصفه و نیمه یا اشتباه درک شوند و همسرتان هر چیز به ظاهر ساده و بی اهمیتی را به دلیلی برای آغاز کردن یک جنگ تبدیل کند اما نگران نباشید! اگر از همین روز برای خاموش کردن آتشی که می تواند میان مریخی ها و ونوسی ها راه بیفتد، تلاش کنید، می توانید آرامش را به خانه مشترک تان برگردانید.همیشه از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث می شود به همسرتان احساس بـی کـفـایتی دست دهد، خودداری کنید. وقتی به رفتارها و واکنش های همسرتان خوب دقت کنید، می توانید این الفاظ را شناسایی کنید و در طول روزها، هر وقت ناخواسته از آنها استفاده کردید، مچ خود را بگیرید تا به خودآگاهی بیشتری برسید.

نقاط ضعف مردان

رابطه زناشویی محیطی برای تعامل مناسب زن و مرد می باشد. زن و مردی که حالا همسر یکدیگر هستند و باید برای تجربه یک زندگی شاد و پایدار تلاش کنند.اما می خواهیم در مورد نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی صحبت کنیم.اشتباه نکنید همانطور که گفتیم قرار نیست هیچ مردی را آزار دهیم یا از این نقطه ضعف ها به عنوان راهی برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.بلکه باید این موضوع را بدانید که خیلی مواقع دانستن نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی میتواند به بهتر شدن رابطه کمک کند.پس همراه ما باشید.

انتقاد از مردان

مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آنها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کار های خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

انتقاد از مردان

توهین و تمسخر مرد

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آنها را به شوخی مورد تمسخر قرار داد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند.

قدرت بدنی مردان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه با مردهای دیگر

مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتا رفتار اشتباهی مرتکب می شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا با این کار تمام فداکاری ها وزحمات مرد مورد علاقه یتان را زیر سوال می برید و با این کار احتمالا عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.

تغییر دادن مرد

برخی خانم ها همسرشان را همانگونه که هست، دوست ندارند و گاهی به این امید با او ازدواج می کنند که او را تغییر دهند و نقایص رفتاری آنها را برطرف کنند. برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آنها توسط زنان پذیرفته نشود، آنها دوست دارند همسرشان آنها را همانگونه که هست، بپذیرد.

نصیحت کردن مرد

مردها پیشنهاد، نصیحت زنان را به عنوان یک حمله انتقادی تعبیر می کنند و زمانی که زنی با سادگی و معصومیت به همسرش پیشنهادی می دهد یا اطلاعاتی را در اختیارش می گذارد که تصور می کند برای شوهرش مفید است، مرد جملات واقعی او را نمی شنود و تنها این جملات را در ذهن خودش بلند بلند تکرار می کند:«تو بدی، تو اشتباه می کنی، تو اصلا لیاقت نداری، تو بی کفایتی!» پس خود را موظف به دفاع کردن در مقابل این حمله می داند.

احساسات مردان

مردها هم احساسات دارند اما به خوبی نمی توانند احساسات خود را بروز دهند اما از همسرشان توقع دارند که بتواند آنها را درک کند. مردی که از نظر احساسی تامین نشود، گاهی ممکن است بیراهه را انتخاب کند و به سمت خیانت کشیده شود پس سعی کنید نیاز های احساسی مردها را تامین کنید.

تماس بدنی با مردان

این مورد را با رابطه جنسی اشتباه نگیرید.رابطه جنسی عمیق ترین و نزدیک ترین نوع تماس بدنی است که در نهایت با دخول همراه است.منظور از تماس فیزیکی این است که شما همدیگر را نوازش کنید، با انواع بوسه آشنایی داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.همدیگر را در آغوش بکشید و حتی به طور ناگهانی دستان یکدیگر را بگیرید.این نوع تماس های بدنی می تواند به مردان انرژی فراوانی بدهد.اگر این ارتباطات کوچک اما قدرتمند را از آنها بگیرید زندگی برایشان کسالت آور و غیر قابل تحمل میشود.

احترام به مرد

آقایان به همسر خود به عنوان یک پشتوانه احساسی قوی نگاه میکنند و آنها را قبول داشته و از او احترام می خواهند. حتی زمانی که با همسرتان تنها هستید، باید مرزی برای حفظ حرمت در نظر داشته باشید و همیشه احترام مرد خود را در هر شرایطی نگه دارید.

تائید و قدردانی از مرد

مردان دوست دارند که همسرشان کارهای آنها را تائید کند، هر چند کوچک و گذرا باشد. مردها با تائید کارهایشان توسط همسر دچار حس غرورعجیبی شده و شاد خواهند شد. هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می گیرد، او احساس می کند که تلاش های او بی فایده نبوده است و به همین دلیل دلگرم می شود تا بیشتر تلاش کند.

وضعیت مالی مردان

مردها تصور می کنند هر چه پول بیشتری داشته باشند، مردتر هستند پس اگر همیشه وضعیت مالی خودتان و دیگران را مقایسه می کنید و دائم از وضعیت مالیتان شکایت می کنید، باید بدانید با این کار مردانگی همسرتان را نشانه رفته اید.

رابطه جنسی با مردان

تمایل برای رابطه جنسی یکی از مهم ترین نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی و زندگی مشترک است. رابطه جنسی از نگاه مردان ممکن است بسیار با دیدگاه زنان متفاوت باشد.رابطه جنسی برای مردان به معنی عشق، حمایت و آرامش است. داشتن رابطه جنسی با کیفیت نقش زیادی در رضایت از زندگی مشترک دارد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (135 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (66 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (49 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (38 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (27 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده