دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

برادر لیلا و یک رسوایی بزرگ/ کاربران توییتر به علی کریمی تاختند 

دوشنبه، 29 خرداد 1402
کد خبر: 344772
ساعد نیوز: ماجرای سوءاستفاده مالی علی کریمی از خواهرش آن هم درست در زمانی که با انتشار پست‌های خود از اغتشاشگران حمایت می‌کرد، از وقایعی است که نظر کاربران توییتر را به خود جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، اظهارات و مکاتبات خانم لیلا کریمی خواهر علی کریمی نشان می‌دهد دقیقا زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد، در پشت پرده از خواهر خود سوءاستفاده مالی کرده و باعث تباهی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که 2 فرزند 5 و 15 ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش 50 فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی 7 هزار و 700 میلیارد ریالی (770 میلیارد تومانی) حدود 17 ماه است که در زندان به سر می‌برد.

کاربران توییتر به شکل‌ها مختلف به این اتفاق واکنش نشان دادند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 17 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن
سنگ تمام مژده لواسانیه برای رئیس جمهور ایران با انتشار عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و دختر جوانش/ نیم ست پاپیونی دخترشون چه شیکه
(ویدئو) آواز تلخ و جانسوز مهدی یغمایی بر مزار برادرش
ویدیو/ آب‌دزدک "سالپ" موجودِ شفاف دریایی که به تخم‌شربتی غواصان معروف است
حضور حامد آهنگی مجری خوش خنده در جشن آبِ مدرسه پسرش آراد+ویدیو/ به حق چیزای ندیده زمان ما این چیزا نبود!
(عکس) خرید های گران قیمت و لوکس جورجینا از یک برند خاص / چه شیک هم کادو پیچ کردن برا بانو جورجینا
ترجمه تخصصی کتاب