دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

برادرم مرا مسخره می‌کرد، با چاقو در خواب کشتمش! 

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
کد خبر: 408007
ساعدنیوز: قبل از ظهر چهارشنبه سی‌ام خرداد امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد جوانی در خانه‌اش در درگیری با دو سارق به قتل رسیده‌است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از روزنامه جوان، بررسی سلامت روانی مردی که به اتهام قتل برادرش بازداشت شده، نشان می‌دهد وی از اختلال روانی رنج می‌برد، برای همین به دستور بازپرس در بیمارستان روانپزشکی بستری شد.

قبل از ظهر چهارشنبه سی‌ام خرداد امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد جوانی در خانه‌اش در درگیری با دو سارق به قتل رسیده‌است.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند. مأموران در طبقه اول ساختمان قدیمی در محله خاوران با جسد مرد جوانی به نام بهرام روبه‌رو شدند که با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد خانه قدیمی متعلق به مقتول و دو برادرش است که به آن‌ها ارث رسیده و مقتول همراه یکی از برادرانش در طبقه اول زندگی می‌کرده و برادر دیگرشان به نام احسان که حادثه را به پلیس خبر داده در طبقه اول زندگی می‌کند.

با تأیید خبر قتل مرد جوان، قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

جدال با سارقان

تیم جنایی در نخستین گام از احسان تحقیق کردند و وی در ادعایی به مأموران گفت: «ساعتی قبل از حادثه از خواب بیدار شدم و می‌خواستم صبحانه بخورم که صدای درگیری از طبقه دوم به گوشم رسید. فکر کردم برادرم دوستش را به خانه دعوت کرده و با او مشاجره می‌کند. صبحانه‌ام را برداشتم و به طبقه دوم رفتم و در آنجا با دو سارق نقابدار روبه‌رو شدم و دیدم برادرم خونین روی زمین افتاده‌است. سارقان با دیدن من فرار کردند و من هم ابتدای حادثه به برادرم و سپس به اورژانس خبر دادم، اما برادرم فوت کرده‌بود.»

در حالی که احسان مدعی بود برادرش در درگیری با سارقان به قتل رسیده‌است، مأموران پلیس در بررسی‌های فنی متوجه شدند هیچ فرد یا افراد غریبه‌ای وارد خانه نشده‌اند و سرقتی هم صورت نگرفته‌است. سالم بودن در ورودی و نبود آثار دفاعی روی بدن مقتول حکایت از آن داشت وی به دست فرد آشنایی که در خانه حضور داشته و در خواب به قتل رسیده‌است. از سوی دیگر گفته‌های برادر دوم مقتول هم نشان می‌داد احسان مشکل روحی و روانی دارد و گاهی هم آن‌ها را حین مشاجره به مرگ تهدید می‌کرده‌است.

مسخره‌ام کرد

بنابراین با به دست آمدن این اطلاعات فرضیه قتل بهرام به دست برادرش احسان برای مأموران قوت گرفت و وی به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. متهم ابتدا تلاش کرد با تناقض‌گویی مأموران را فریب دهد، اما لحظاتی بعد در محل حادثه به قتل برادرش اعتراف کرد.

وی گفت: «من در طبقه دوم خانه زندگی می‌کنم و تنها بودم و بهرام هم همراه برادر دیگرم در طبقه اول زندگی می‌کردند. آن‌ها مرا مسخره می‌کردند و من هم از رفتار آن‌ها ناراحت بودم و گاهی هم عصبانی می‌شدم. رفتار‌های بهرام مرا بیشتر اذیت می‌کرد. از طرفی من با بهرام اختلاف داشتم و شب قبل هم درگیری داشتیم. صبح وقتی برادرم به محل کارش رفت تصمیم گرفتم از بهرام انتقام بگیرم و چاقویی برداشتم و به طبقه بالا رفتم. در را به آرامی باز کردم و دیدم برادرم خواب است که با چاقو ضرباتی به او زدم. پس از حادثه به برادرم زنگ زدم و گفتم بهرام در درگیری با دو سارق به قتل رسیده است. می‌خواستم با صحنه‌سازی مأموران را فریب دهم، اما دستم رو شد.»

بستری

متهم پس از اعتراف برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن سلامت روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، صبح دیروز پزشکی قانونی اعلام کرد در معاینات و آزمایش‌های گرفته شده از قاتل مشخص شد وی دارای اختلال روانی است و مدتی است از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد و نیاز دارد در مرکز روانپزشکی بستری شود و تحت درمان قرار گیرد و پس از بهبودی دوباره از وی درباره حادثه تحقیق شود. بدین ترتیب قاتل برادر به دستور بازپرس جنایی در بیمارستان روانی بستری شد.

  برچسب ها: قتل برادر کشی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
الهام حمیدی: دوست نداشتم مسائل خصوصی زندگیم بازگو بشه به آقای مدیری گفتم تا حالا ازدواج نکردم ولی در سن کم یه ازدواج ناموفق داشتم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(ویدیو) خنده دارترین سکانس عصر جدید/ صدای حیات وحش با امین حیایی/ فقط صدای جغدش 😂 احسان علیخانی از خنده ترکید 😂
(ویدئو) شعرخوانی جالب دکتر پزشکیان از شعر زیبای اقبال لاهوری/ در جهان بال‌ و پر خویش گشودن آموز که پریدن نتوان با پر و بال دگران
مسعود پزشکیان خطاب به نماینده دفتر رهبری بعد از سخنرانی امروزش در مراسم بدرقه: خیلی خراب نکردم که؟+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC