برند های کتانی مشهور دنیا که باید بشناسید

  شنبه، 22 شهریور 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
برند های کتانی مشهور دنیا که باید بشناسید
در عصر حاضر، صنعت مد روز به روز در حال رونق و شکوفایی است. مردم بیش از پیش به مد و فشن اهمیت داده و ترجیح می‌دهند کفشی که می‌پوشند در هر موقعیت و هر نوع لباس متفاوت باشد. مصرف‌کنندگان امروزی به خوبی از کیفیت و تکنولوژی‌های به کار رفته در کتونی‌ها مطلع‌اند و با هوشیاری بیشتری اقدام به خرید کفش مورد نظرشان می‌کنند.

در عصر حاضر، صنعت مد روز به روز در حال رونق و شکوفایی است. مردم بیش از پیش به مد و فشن اهمیت داده و ترجیح می دهند کفشی که می پوشند در هر موقعیت و هر نوع لباس متفاوت باشد. مصرف کنندگان امروزی به خوبی از کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته در کتونی ها مطلع اند و با هوشیاری بیشتری اقدام به خرید کفش مورد نظرشان می کنند.

Adidas

Adidas یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می کند. این برند در سال 1948 توسط Adolf Dassler به وجود آمد.آدیداس از اولین سال های شروع فعالیتش بر روی تولید کفش های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهر مینیمالیستی و با قیمت مناسب تمرکز کرد و طرفداران زيادي هم پيدا کرد.امروزه این شرکت دارای بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند است و در زمینه تولید کفش ورزشی، لباس و گرمکن های ورزشی، تجهیزات و لوازم جانبی مانند توپ، راکت و دئودورانت فعالیت دارد.آدیداس به عنوان یکی از برندهای برجسته ورزشی جهان، از بسیاری از رویدادهای ورزشی نظیر جام جهانی فوتبال شرکت داشته و از تیم های مختلف بین المللی و باشگاهی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید، و همچنین از بازیکنان و تیم های کریکت، بیس بال، بسکتبال، گلف حمایت می کند. Adidas به دلیل تنوع فوق العاده ای که در انواع محصولات و کفش ها شامل فوتبال، کریکت، راگبی، بسکتبال، دو، گلف، تنیس و غیره دارد، بسیار مشهور است.آدیداس یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می کند

Nike

این برند در سال ۱۹۶۴ به دست مربی تیم فوتبال دانشگاه اورگان آمریکا، بیل بُوِرمن و مشارکت شاگرد او به نام فیل نایت پایه گذاری شد.این شرکت با لوگوی الهام گرفته شده از الهه ی موفقیت در يونان باستان و با شعار Just Do It ، جز برندهای موفق و پیشتاز در عرصه کفش، پوشاک و لوازم ورزشی است.نایک تمرکز زیادی بر بازاریابی و افزایش اعتبار نام تجاری خود دارد و از طریق حمایت از رویداد های ورزشی مهم جهان مانند المپیک، NBA و همکاری و حمایت از ستارگان ورزش جهان مانند مایکل جردن، رونالدو ، نیمار، رونی و توجه ویژه به طراحی محصولات برای خانم ها، سعی می کند روز به روز جایگاه خود در عرصه تجاری بهبود بخشد و بر سایر رقبای خود پیروز شود.نایک تمرکز زیادی بر بازاریابی و افزایش اعتبار نام تجاری خود دارد

Puma

Puma یک کمپانی کفش آلمانی است که به خاطر لباس ها و کفش های ورزشی اش مشهور شده است. کارآفرین آلمانی موفق به نام آدولف داسلر، در سال ۱۹۲۴، برند پوما را با مشارکت برادر بزرگترش، رودولف داسلر، تاسیس کرد و فعالیت خود را با تولید کفش و صندل های راحتی مناسب برای استفاده روزانه، آغاز نمود. و نتیجه آن دو شرکت جداگانه کفش ورزشی شد Adidas و Puma.امروزه مجموعه گسترده محصولات برند پوما که شامل کفش و پوشاک تجهیزات ورزشی، است در بیش از ۱۲۰ کشور جهان فروخته می شود.خلاقیت در طراحی و تولید محصولات با کیفیت و استفاده از شیوه های هوشمندانه برای بازاریابی و فروش از عوامل اصلی موفقیت این برند می باشدستاره های فوتبال بین المللی، تیم ها و باشگاه های برتر فوتبال دنیا، از طرفداران و حامیان پر پا قرص این برند هستند.برند پوما به خاطر لباس ها و کفش های ورزشی اش مشهور شده است

Reebok

Reebok از سال 2005 یک تابع از Adidas است، اگر چه این برند توسط J.W. Foster و پسرانش در سال 1895 شکل گرفت. بعدها در 1958 نوه های آن ها نام آن را به Reebok تغییر دادند. Reebok به خاطر کفش هایش مخصوصاً برای پیاده روی معروف است. این برند محبوبیت زیادی در کشورهای جنوبی آسیا به دست آورده که به دهه 80 باز می گردد و در اواخر دهه 90 به اوج خود رسید.

محصولات برند ریباک، با استفاده از پارچه های مرغوب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات بادوام و راحت، باعث لذت بردن هر فردی از ورزش و فعالیت می شوند و احساس اهمیت و انگیزه را به فرد القا می کنند.طراحی کفش های ورزشی با ظاهر سه بعدی و استفاده از فریم های مایع به جای لاستیک در تولید کفش های ورزشی از خلاقیت ها و نوآوری منحصر به فرد برند ریباک است.Reebok به خاطر کفش هایش مخصوصاً برای پیاده روی معروف است

کامن پراجکت

یکی از پرطرفدارترین برندها است که اسنیکرهای آن ، به سبکی مینیمالیست و مدرن طراحی شده است. رنگ های مدرن در کنار طرح های ساده افراد زیادی را جذب این برند کرده است.

پوما

این برند به اندازه برند های دیگر سر و صدای زیادی نکرده است اما همچنان با برند های دیگر در حال رقابت می باشد و جدیدا کمی از صحنه کنار زده شده است اما هنوز قدرت خود را حفظ کرده است. اگرچه انواع مدل های جدید آن نیز به بازار آمده است. پوما کتونی های مخصوص افرادی که در پاهای شان دچار مشکل هستند و نمی توانند مدت طولانی بایستند، نیز ساخته است.

ونس

این نوع اسنیکر ها انقلاب جدیدی را در بین کتونی ها و برند ها ایجاد کردند.افرادی که سبک زندگی سالم دارند، از این مدل استفاده می کنند و ظاهر آن ها نیز به اندازه کافی جذاب است اما استایل ساده ای دارد. این برند به شدت روی ظاهر کتونی سرمایه گذاری می کند و از تمام رنگ ها و طراحی ها استفاده می کند و مدل های کلاسیک آن نیز در طول دهه ها تغییر خاصی نکرده است زیرا نیاز به تغییر ندارد و هنوز طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

فندی

برند ایتالیایی فندی، در طراحی اسنیکرهای خود نیز از رنگ های مختلف و تزیینات گوناگونی مانند گل یا چشم های کارتونی، استفاده کرده است.این طرح متفاوت و هنری و اکسسوری های به روز سبب شده این برند از مشهورترین برندها در جهان شود.

New Balance - نیوبالانس

شرکت آمریکایی تولیدکنندۀ کفش های ورزشی ست. این شرکت در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد و اکنون یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کفش کتانی در جهان است. نیو بالانس از برچسب «ساخت آمریکا» حمایت می کند و محصولات تولیدشده در اروپا را با برند بریتانیا عرضه می کند. این شرکت اکنون یکی از برترین تولیدکننده های کفش های کتانی در جهان است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (653 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (568 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (128 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (32 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...