برداشت پول از تاپ چنج "TcPay" (شماره کیف پول و ارتباط با پشتیبانی)

  پنجشنبه، 26 بهمن 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
برداشت پول از تاپ چنج "TcPay" (شماره کیف پول و ارتباط با پشتیبانی)
تاپ چنج یکی از بهترین صرافی ها برای انتقال پول به خارج کشور است. اما آیا با روش های برداشت پول از تاپ چنج آشنا هستید؟! برای آموزش گام به گام برداشت پول از تاپ چنج این مقاله را بخوانید.

صرافی تاپ چنج (topchange) را می توان یکی از صرافی های معتبر بازار ارزی در ایران معرفی کرد که قابلیت های زیادی را ارائه می کند. یکی از این قابلیت ها، واریز و برداشت ریالی و دلاری $ بسیار راحت و سریع است، به طوری که معامله گران ایرانی بسیاری برای این کار از صرافی تاپ چنج استفاده می کنند. با استفاده از این قابلیت، معامله گران می توانند به صورت مستقیم، به شکل ریالی با بروکر های مختلف در ارتباط مالی باشند. در ادامه این مقاله، به آموزش برداشت پول از تاپ چنج و همچنین پشتیبانی تاپ چنج و شماره کیف پول tcpay می‌ پردازیم.

آموزش گام به گام برداشت پول از تاپ چنج به همراه بررسی مدت زمان برداشت از tcpay
نحوه برداشت پول از تاپ چنج- آموزش برداشت پول از تاپ چنج + ویژگی های "tcpay":

برای برداشت پول از تاپ چنج باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. برای آغاز فرایند برداشت پول از صرافی تاپ چنج باید در وهله اول به وب سایت رسمی صرافی به آدرس topchange.net وارد شوید. پس از ورود می توانید زبان وب سایت را به انگلیسی تغییر دهید؛

  2. در دومین قدم، باید به قسمت نمایه کاربری شخصی خود رفته، در قسمت برداشت گزینه درخواست جدید و سپس گزینه بانک را انتخاب کنید؛

  3. حالا، تمام حساب های بانکی اضافه شده به کابین صرافی تاپ چنج قابل رویت هستند. پس از مشاهده این حساب ها، می بایست یک حساب را انتخاب کرده و بر روی گزینه بعدی کلیک کنید؛

  4. در این مرحله می توانید از کیف پول دلاری یا ریالی خود برداشت کنید؛

  5. برای این کار، مبلغ مورد نیاز خود برای برداشت که بیشتر از موجودی کیف پول نیست را وارد کرده و گزینه بعدی را انتخاب کنید؛

  6. بعد از این که اطلاعات تایید شد، روی گزینه صحت اطلاعات کلیک کنید. یک ایمیل حاوی کد تایید ارسال می شود که با وارد کردن آن و کلیک بر روی گزینه ثبت، فرایند برداشت انجام می شود و مبلغ مورد نظر به حساب واریز خواهد شد.

ویژگی های تاپ چنج:

تاپ چنج یکی از بهترین راه حل های انتقال پول برای ایرانیان است. این صرافی برای رسیدن به چنین جایگاهی ویژگی های زیر را برای کاربران خود فراهم کرده است. ویژگی های تاپ چنج:

نام صرافی: تاپ چنج | TOP CHANGE

لینک ورود به سایت: سایت تاپ چنج

ارتباط با پشتیبانی: پشتیبانی واتساپ

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته: پشتیبانی تلگرام

مدت زمان برداشت از حساب: کمتر از چند دقیقه

مدت زمان واریز به حساب بانکی: بسته به ساعت کاری و روزهای هفته

سقف برداشت روزانه از تاپ چنج: بسته به کشور محل سکونت متغییر است

سقف برداشت از تاپ چنج: 1,000,000,000 ریال

حداقل مبلغ برداشت از تاپ چنج: 510,000 ریال

امکان برداشت ارقام بالاتر: دارد

کارمزد برداشت از تاپ چنج: 0

کارمزد واریز و برداشت متوالی: 2-1%

کارمزد انتقال داخلی TC به تاپ چنج : 5.0 %

آموزش واریز پول در صرافی تاپ چنج: واریز به تاپ چنج در 4 مرحله!

برای واریز پول به صرافی تاپ چنج نیز کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در صرافی تاپ چنج یک حساب کاربری ایجاد کنید؛

  2. مراحل احراز هویت را تکمیل کنید؛

  3. به بخش شارژ حساب در وب سایت صرافی وارد شوید؛

  4. روش شارژ [از طریق پرداخت محلی یا از طریق پول الکترونیک] را انتخاب کنید.

    برداشت پول از تاپ چنج

واریز به تاپ چنج از طریق پرداخت محلی یا از طریق پول الکترونیک انجام می شود.


مدت زمان برداشت از tc pay چقدر است؟ برداشت پول از تاپ چنج چقدر طول میکشد؟!

تاپ چنج یکی از پلتفرم‌ های معتبر ارزی در ایران شناخته است که امکان انجام معاملات و واریز و برداشت را برای معامله گران فراهم می کند. فرایند «برداشت پول از تاپ چنج» شامل دو بخش "انقال سرمایه از بروکر به تاپ چنج" و همچنین "واریز tc pay به حساب بانکی معامله گران" می باشد؛ زمان آن در واقع با زمان کاری سیستم پرداخت ساتنا و پایا رابطه مستقیم دارد. نوع روش برداشت نیز می تواند بر مدت زمان برداشت پول از این پلتفرم تاثیر داشته باشد:

  • در سیستم پایا مبالغ ثبت شده برای برداشت وجه، حداکثر تا عصر روز بعد به حساب کاربران واریز می شود،

  • مبالغ ثبت شده برای برداشت در روزهایی که در تقویم ملی تعطیل رسمی است، تا عصر اولین روز کاری بعد از تعطیلی به حساب کاربران واریز می شود

  • در صورتیکه کاربر قصد برداشت از "tc wallet" را در روزهای پنجشنبه یا جمعه داشته باشد، مبلغ درخواست شده تا عصر روز شنبه به حساب کاربران واریز می شود.

شماره کیف پول تاپ چنج چیست؟ + از کجا شماره tc pay را مشاهده کنیم؟!

از آنجاکه برای واریز و برداشت پول از تاپ چنج با کیف پول درگیر خواهید بود، در ادامه نحوه پیدا کردن شماره کیف پول تاپ چنج را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا این فرایند تسهیل شود:

  • شماره کیف پول تاپ چنج ترکیبی از 3 حرف انگلیسی و 7 عدد می باشد.

  • حروف ارائه شده در ابتدای شماره کیف پول در تاپ چنج بیانگر نوع ارز می باشد.

  • به عنوان مثال برای کیف پول ریالی IRR (IRAN Rial)، کیف پول دلار USD و کیف پول لیر ترکیه TRY می باشد.

  • 7 عدد ارائه شده بصورت پیش فرض توسط سیستم کیف پول الکترونیکی tc pay ساخته می شود.

  • برای مشاهده شماره کیف پول تاپ چنج ابتدا وارد سایت این صرافی شوید!

  • با توجه به فیلتر شدن تاپ چنج در ایران، قبل از ورود می بایست از نرم افزارهای تغییر آی پی VPN استفاده نمایید.

  • بعد از ورود به سایت تاپ چنج، در منوی داشبورد روی گزینه “کیف پول” کلیک کنید.

  • سپس گزینه “کیف پول های من” را انتخاب نمایید.

پس از پیدا کردن شماره کیف پول tcpay، حالا همه چیز آماده است تا کار خود را در این صرافی آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از معرفی صرافی تاپ چنج، اعتبار تاپ چنج، ثبت نام تاپ چنج، برداشت از آلپاری با تاپ چنج، انتقال پول از تاپ چنج به آمارکتس، صرافی تاپ چنج کجاست و دیگر آموزش ها به خدمات انحصاری بروکرهای فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifx home، شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU، ایران بروکر Iran broker و دیگر سایت ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی با پشتیبانی تپ چنج برای رفع مشکلات برداشت پول از tcpay:

همانطور که گفتیم «صرافی تاپ چنج» در میان کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل، این صرافی علاوه بر ارائه خدمات خود به زبان فارسی، امکان دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی فارسی زبان را نیز برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین، اگر شما هم در حین استفاده از این پلتفرم دچار مشکل شدید یا به دنبال جواب سوالات خود در زمینه واریز و برداشت پول از تاپ چنج هستید، می توانید با پشتیبانی تاپ چنج به صورت زنده در تماس باشید!

لینک ورود به سایت: سایت تاپ چنج

ارتباط با تیم فارسی زبان: پشتیبانی واتس اپ

پشتیبانی آنلاین: پشتیبانی تلگرام

گفتگوی زنده: دارد

ارسال ایمیل: دارد

تلفن پشتیبانی تاپ چنج: 5046-318-831-001

ایمیل پشتیبانی تاپ چنج: Support@topchange.net

شبکه های اجتماعی: آپارات | یوتیوب | تلگرام | اینستاگرام

کانال تلگرام تاپ چنج: دارد

ساعات کاری تاپ چنج: یکشنبه تا جمعه 24:00-09:00 شنبه ها 18:00-09:00

راهنمای سایت: دارد

آموزش برداشت پول از تاپ چنج

پشتیبانی تاپ چنج از یکشنبه تا جمعه و از ساعت 8:30 صبح تا 17:30 شب فعال است


نظر کارشناس- جمع بندی درباره آموزش برداشت پول از تاپ چنج:

واریز و برداشت وجه به بروکر های فارکس برای بسیاری از معامله گران ایرانی همواره چالش ها و محدودیت های زیادی به همراه داشته است. صرافی تاپ چنج یکی از معتبرترین صرافی ها با چندین سال سابقه کار است که فرایند واریز و برداشت پول به صورت ریالی را به طور قابل توجهی تسهیل کرده و به محبوبیت خود در میان کاربران ایرانی افزوده است. در این راهنما به "برداشت پول از تاپ چنج " پرداختیم و خلاصه ای از ویژگی ها و خدمات این صرافی را مورد بررسی قرار دادیم. اگر شما هم به دنبال پلتفرمی امن برای برداشت وجه پس از معاملات فارکس هستید، بدون شک تاپ چنج گزینه ایده آلی برای شماست!

منبع: خدمات انحصاری بروکرهای فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifx home - ایران بروکر Iran broker - سایت رسمی تاپ چنج topchange.net


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (145 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (133 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (89 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (46 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (32 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز