دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

برگزاری کلاس جبرانی برای دانش آموزان در تابستان ۱۴۰۰ 

پنجشنبه، 28 اسفند 1399
کد خبر: 142744
ساعد نیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت:برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما، برای جبران آموزش از دست رفته  در ایام کرونا است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی اظهار کرد: برنامه ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت های ما، برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال 99، تصریح کرد: قطعاً در سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده یا به فعالیت های جبرانی نیازمند هستند، فعالیت های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت های آموزشی بوده است ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی افزود: تاکنون، ستادملی کرونا به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان