دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بریتانیا: کمک هزینه ماهیانه 16 میلیون تومان به مبتلایان به کرونا 

یکشنبه، 30 شهریور 1399
کد خبر: 102430
دولت بریتانیا اعلام کرد که برای پیشگیری از سرایت ویروس کووید 19، طبق قانونی جدید التصویب در این کشور، در صورتی که فردی به بیماری کرونا مبتل شود و تست کرونای او مثبت باشد و از ایزولاسیون طفره رود یا این روند را بشکند، به سختی با او برخورد خواهد شد. بر این اساس هر بیمار کرونایی قانون شکن ده هزار پوند جریمه نقدی خواهد شد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از یورونیوز، دولت بریتانیا با مقابله مؤثرتر با شیوع و سرایت سریع بیماری کرونا قصد دارد تا تدابیر جدیدی را در این کشور به کار گیرد. بر این اساس، طبقاعلام دولت بریتانیا، اگر یکی از شهروندان که تست کرونای او مثبت اعلام شده است از رعایت نکات بهداشتی امتناع ورزیده و به شکستن قرنطینه اقدام نماید، این فرد بین یک تا هزار پاوند جریمه خواهد شد. البته در صورت قانون شکنی مداوم، جریمه های بیشتری می تواند برای فرد در نظر گرفته شود. بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا طی بیانیه ای اعلام کرد که "آن دسته از شهروندانی که به قوانین بی احترامی می کنند جریمه خواهند شد. ما باید هر کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم تا از مبتلا شدن افراد آسیب پذیر پیشگیری کنیم و از کارکنان نظام بهداشتی کشور محافظت کنیم". جانسون اعلام کرده است که هر کس که به خاطر ایزولاسیون قادر به کار نیست، ماهانه 500 پاوند معادل 16 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه زندگی دریافت خواهند کرد.

به گزارش ساعد نیوز، کسانی که قوانین ایزولاسیون را می شکنند در سرتاسر اروپا به یک مسأله تبدیل شده اند و مدیریت شیوع ویروس کووید 19 را برای مسئولین سخت تر کرده اند. اقدام اخیر دولت بریتانیا نشان از وخامت اوضاع دارد و مشوق های مالی و تبیه های مالی هر دو در راستای عملی کردن سیاست های مراقبتی ملی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن