دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نخست وزیر بریتانیا: کم کردن وزن برای مبارزه با کووید 19 حیاتی است 

پنجشنبه، 06 شهریور 1399
کد خبر: 99383
بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا که پیشتر بر اهمیت کم کردن وزن برای مبارزه با کووید 19 تأکید کرده بود، این بار با استخدام یک مربی ورزشی مشهور برای کم کردن وزن خودش، خبرساز شد. پزشکان نیز یکی از خطرناکترین موقعیت های جسمانی برای مبتلایان به ویروس کووید 19 موسوم به کرونا را چاقی و اضافه وزن می دانند و توصیه به کم کردن وزن می کنند.

به گزارش ساعد نیوز، مطالعات نشان داده است که یکی از ضروری ترین کارها برای مبارزه مؤثر با بیماری کووید 19 و پیشگیری از عواقب خطرناک این بیماری توجه به داشتن وزن متعادل و اجتناب از اضافه وزن است. گفته می شود که آن دسته از بیمارانی که دارای چاقی مفرط یا اضافه وزن هستند، ایمنی بدنشان پائین بوده و توان مبارزه با این بیماری را در صورت ابتلا ندارند. به همین دلیل دولت های مختلف در راستای بهبود ارائه خدمات درمانی در زمینه بیماری کووید 19، از شهروندان خود خواستار کم کردن وزن، و ورزش روزانه را دارند. دولت بریتانیا و شخص بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا تلاش زیادی برای توجه دادن جامعه انگلیس به این مسأله داشته است. تلگراف با انتشار عکسی از نخست وزیر انگلیس، او را در حال ورزش کردن با مربی خصوصی مشهور نشان داده است. تلگراف می نویسد، بوریس جانسون کووید 19را بیش از پیش جدی گرفته است و ورزش کردن او به صورتی انفرادی با یک مربی مشهور خبر از جدی بودن خطر وزن بالا برای شهروندان دارد.

به گزارش ساعد نیوز، یکی از راه های عملیاتی کردن تصمیمات کلان در سطح یک کشور، الگوسازی برای شهروندان از طریق تغییر رفتار سیاستمداران است. اکنون شاهد همین الگوسازی از سوی بوریس جانسون در مسأله ضرورت کم کردن وزن در مبارزه با کووید 19 هستیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!