دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

برکناری مدیر یک بانک به خاطر ارائه خدمات به زن بد حجاب 

یکشنبه، 06 آذر 1401
کد خبر: 231955
ساعد نیوز: معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، احمد حاجی زاده با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از بی توجهی مسئولین یکی از شعب بانک های استان در رعایت قانون عفاف و حجاب و ارائه خدمات به یک فرد بی حجاب گفت: در پی انتشار این فیلم و نگرانی شهروندان از تکرار چنین تخلفی و مطالبه رسانه ها، استاندار قم دستور برکنار رئیس شعبه بانک متخلف را صادر و صبح امروز ضمن ابلاغ این دستور، تذکرات لازم مجدداً به سرپرستی ها و مدیران تمام شعب بانک های استان مبنی رعایت قانون عفاف و حجاب داده شد.

وی افزود: مسئولیت اجرای قانونی ابلاغی عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی متوجه مدیر آن دستگاه است و در صورت بروز چنین تخلفی ابتدا با مدیر خاطی برخورد جدی می شود و در ادامه نیز کارمندانی که نقشی داشته اند با آنها برخورد خواهد شد.

معاون استاندار قم با اشاره به ابراز نگرانی مردم قم از وضعیت عفاف و حجاب در یکی از فروشگاه های بزرگ قم گفت: درباره وضعیت عفاف حجاب یکی از فروشگاه های بزرگ به متولیان این فروشگاه و همچنین مدیران دولتی مرتبط با این موضوع تذکر جدی برای اصلاح وضع آن مجموعه داده شده و در صورت عدم توجه اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر لسانی یک تکلیف شرعی عمومی است گفت: بر اساس آموزه های دینی همه ما باید به این فریضه عمل کنیم لذا در شرایط امروز همه وظیفه دارند نسبت به منکرات تنها تذکر لسانی دهند و سپس به پلیس گزارش تا روند قانونی برخورد با این هنجارشکنان تکمیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.

گفتنی است، در روز پنج شنبه ۳ آذرماه، در یکی از شعب بانک های استان، یکی از خانم ها کشف حجاب کرده و کارمندان این شعبه بانک نیز خلاف قوانین، به وی خدمت رسانی کرده بودند.

فیلم کشف حجاب این فرد در شبکه های اجتماعی نیز بازخوردهای بسیاری داشت و نگرانی های بسیاری برای مردم ایجاد کرده بود که با واکنش و برخورد سریع استاندار قم همراه شد.


5 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
منزوی بی استعداد
2 سال پیش

عالی شد
پاسخ
ا ل ط ز
2 سال پیش

درست است بی حجاب ها باید از خدمات اجتماعی محروم شوند و همچنین ممنوعیت وارد شدن بی حجاب ها به مغازهها تا بفهمند جمهوری اسلامی قانون دارد و شامل همه می باشد ‌ و محل سگ بهشان داده نشود چون عدم امر به معروف موجب انتشار بی حجابی وبی حیایی می شود و عاقبت بی حیایی آخرش معلوم است
پاسخ
ا ل ط ز
2 سال پیش

درست است بی حجاب ها باید از خدمات اجتماعی محروم شوند و همچنین ممنوعیت وارد شدن بی حجاب ها به مغازهها تا بفهمند جمهوری اسلامی قانون دارد و شامل همه می باشد ‌ مدخل یک بهشان داده نشود چون عدم امر به معروف موجب انتشار بی حجابی وبی حیایی می شود و عاقبت بی حیایی آخرش معلوم است
پاسخ
.....
2 سال پیش

اصلشم همینه
پاسخ
مهسا
2 سال پیش

چه راحت زن ایمان خود می فروشد که یک مشت مو و پشم بیرون بریزد و مردم به دید یک فاحشه و زن روسپی بهش نگاه کنند تاسف .....و مردان هوس ران راحت این زن را انتخاب کنند و زنگ تفریح و لقمه مفت بستر خود قرار دهند ....این ها با سرلخت شدن می خواهند بگویند که با دشمن هم سو هستند و دوست دارند داش بیابید وانان را به جهاد نکاح ببرد و سو استفاده جنسی
پاسخ
مهلا
2 سال پیش

کسی که امنیت و رفاه خدمات نظام خود می خواهد باید به قوانین کشور و حریم اجتماعی احترام بگذارد این احترام نباشد خوب طبیعی است که باید از خدمات محروم شود
پاسخ
کوروش
2 سال پیش

چی بگم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند