دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

برنامه زمانی آزمون های سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد 

سه شنبه، 25 مرداد 1401
کد خبر: 218778
ساعد نیوز: برنامه زمانی آزمون های سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد و کنکورهای ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود و نوبت اول این کنکور در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ اجرا می شود.

ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ نیز از روز ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می شود و نوبت دوم این کنکور در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ اجرا می شود.

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ در روزهای ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام می شود و این آزمون در صبح پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۶ تات ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ انجام می شود و این آزمون در عصر پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ و صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می شود و این آزمون در روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ اجرا می شود.

ثبت نام آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای از ۱۸ تا ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می شود و این آزمون در روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ اجرا می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟