دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

برنامه های رئیس‌جمهور در سفر 2 روزه به آذربایجان شرقی 

چهارشنبه، 17 خرداد 1402
کد خبر: 343187
ساعدنیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر استانی دو روزه رئیسی به همراه اعضای دولت به استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایلنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص سفر آخر هفته رئیس جمهور به آذربایجان شرقی گفت: آقای رئیس‌جمهور صبح فردا پنجشنبه 18 خرداد ماه طی سفری دو روزه به همراه اعضای محترم دولت میهمان مردم عزیز استان آذربایجان شرقی خواهند بود. در این سفر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به عنوان برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده و البته برنامه‌های دیگر از جمله دیدار با مردم شریف شهر تبریز و مردم عزیز شهرستان‌ چاراویماق آذربایجان شرقی در برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول سفر پروژه‌های بسیار مهمی به افتتاح و بهره‌برداری می رسد، یکی از آن پروژه‌های بسیار مهم که از سال 79 فرآیند اجرای کار آغاز شده بود راه آهن میانه-بستان آباد به تبریز است، برای تکمیل این راه آهن در حوزه بستان آباد به تبریز حدود 4 هزار میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان حدود 1000 میلیارد در یکسال گذشته هزینه شده است یعنی پروژه به عنوان یکی از پروژه‌هایی که نیمه تمام بود با یک کار جهادی و شباننه روزی به اتمام رسیده است. با فعالیت این راه آهن مسیر میانه، بستان آباد به تبریز حدود 114 کیلومتر از نظر مسافت و حدود 4 ساعت از نظر زمانی مسیر کوتاه تر می شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت راننده خاور در نوشته پشت ماشین +عکس/سلطان ادب و متانت جاده های خاورمیانه فقط تویی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/میراث احسان علیخانی: میگه احسان از بس بغض میکرد گفتن ماه عسل و ول کن اونم رفت عصر یخبندان و راه انداخت حالا این ول میکنه شبکه 3 ول کن نیس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(عکس) رونمایی پردیس پورعابدینی، بازیگر سریالهای "آقازاده" و "گناه فرشته"، از خواهر پزشکش/ قبول دارین تنها شباهتشون لبخندشونه؟