دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

بررسی استایل ها و لباس های لوکس ساره بیات، بازیگر خوشپوش سینمای ایران 

پنجشنبه، 21 مهر 1401
ساعد نیوز: ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در تهران متولد شد. ساره بیات از بازیگران خوش تیپ ایرانیست که استایل های او حرف زیادی برای گفتن دارد .با این بخش از ساعد نیوز همراه باشید تا با ویژگی استایل های او آشنا شوید.

چندین سال است که ساره بیات در سطح اول سینما در حال فعالیت است. یعنی در فیلم هایی بازی کرده که از نظر سینمایی ارزشمند بوده و مخاطبان زیادی داشته اند. او حرفه ای است. این موضوع را در پوشش بیات هم مشاهده می کنیم.ساره بیات از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان و خواهر سروین بیات است که فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده است, ساره بیات یکی از بازیگرانی است که اخیرا بازی او را در سریال عاشقانه و دل دیده اید. ساره بیات همیشه تیپ های باکلاس و مد روزی دارد و در جشنواره های مختلف همیشه خوشتیپ بوده و هست, او در سریال عاشقانه نیز با تیپ و استایل های جذاب دیده شد طوری که بسیاری از خانم ها از سبک لباس پوشیدن او ایده میگیرند.

در تمام موقعیت ها و مراسمی که حاضر می شود به استایلش فکر می کند و حضورش در جشنواره های جهانی هم بسیار معقول و چشم نواز است. با مرور استایل های مختلف این هنرپیشه زیبا می توانیم به چند شاخصه اصلی برسیم:
  • اهمیت زیاد به کیفیت طراحی، دوخت و اجرا؛
  • میل به استفاده از رنگ های سفید و سیاه؛
  • استفاده از شلوارهای واید یا همان گشاد؛
  • در نظرگرفتن تناسبات فرهنگی در جشنواره های خارجی؛
  • آرایش تمیز و حرفه ای؛
  • علاقه به برندهای معروف؛
  • رعایت کدهای پوششی.

استایل ساره بیات نمره خوبی می گیرد. او در میان افرادی است که با اهمیت دادن به پوشش خود با حضورش در مراسم مختلف برای مخاطبان ارزش قائل می شود. اما چند نقد کوچک هم درباره ظاهر او قابل طرح است:

  • محافظه کاری در انتخاب استایل؛
  • بی توجهی به پوز یا همان ژست های عکاسی.

اهمیت زیاد به کیفیت طراحی، دوخت و اجرا

یکی از شاخص ترین نکاتی که در استایل بیات دیده می شود، کیفیت است. هم طراحی و دوخت و هم اجرای لباس های او چشم گیر هستند. بیات معمولاً از استایلیست های حرفه ای کمک می گیرد و کار طراحی لباس هایش به ویژه در جشنواره های خارجی را به مزون های معروف سفارش می دهد.

دوخت خوب لباس ها، طراحی هایی فکرشده ای که متناسب با اندام ساره بیات هستند و ایست مناسب لباس روی بدنش نمره خیلی خوبی می گیرند. افراد معروفی مانند هنرپیشه ها باید به پوشش شان اهمیت بدهند. بخشی از حرفه ای گری مربوط به ظاهر و حضور هر فرد است. بیات این موضوع را به درستی رعایت می کند.

استایل سیاه و سفید و سبک کلاسیک

استفاده از دو رنگ مشکی و سفید یا ترکیب شان در کنار یکدیگر ایده بسیار خوبی است. ریسک و اما واگری در آن نیست و برای همه موقعیت ها هم انتخاب خوبی خواهند بود. ساره بیات هم از این دو رنگ کلاسیک زیاد استفاده می کند. در تصویر کت سفید خوش دوخت، شلوار مشکی با قدی مناسب و کفش های پاشنه دار به زیبایی در کنار هم ست شده اند.

یکی از انتخاب های هوشمندانه بیات، استفاده از استایل های مونوکروم مشکی است. ساره بیات قد بلندی ندارد و برای همین با انتخاب رنگ مشکی برای بخش های مختلف استایل، کشیده تر جلوه می کند. در تصویر، بیات استایلی مونوکروم و تمام مشکی انتخاب کرده است. فقط رنگ روسری متفاوت است که آن هم تقریبا در طیف مشکی قرار می گیرد.

استفاده از شلوارهای واید یا همان بگی

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، قد بیات چندان بلند نیست. برای همین انتخاب های مناسبی برای شلوار دارد؛ شلوارهای گشادی که بلند هستند و روی کفش هایش را کاملاً می پوشانند. پوشیده شدن کفش با شلوار به طور کامل باعث می شود که استایل رسمی و شیک شود.

شلوارهای واید یا همان از بالا گشاد می توانند گزینه خوبی برای خانم های ریزنقش باشند. کسانی که قد بلندی ندارند و لاغراندام اند با چنین شلواری درشت تر جلوه می کنند. ساره بیات هم از شلوارهای گشاد زیاد استفاده می کند.

در نظرگرفتن تناسبات فرهنگی در جشنواره های خارجی

بسیاری از هنرپیشه ها با استایل مناسبی در جشنواره های خارجی ظاهر نمی شوند. یا کدهای پوششی مراسم مختلف هر جشنواره را رعایت نمی کنند یا در انتخاب استایلی که هم زیباست و هم مناسب موازین، دچار سردرگمی می شوند. ساره بیات در این دسته قرار نمی گیرد.

او در چندبار حضوری که در جشنواره های خارجی داشته، همیشه استایل های ساده و مناسبی انتخاب کرده است. در تصویر او در جشنواره برلین، لباسی از پارچه ساتن و دوخت های ایرانی به تنش می بینید. در جشنواره کن هم مانتویی ساده اما خوش دوخت و با پارچه ای رسمی و زیبا به تن دارد. شال سبک و حریر با استایل در هماهنگی است و اکسسوری ها هم شیک و لوکس هستند.

میکاپ تمیز و بی نقص

ساره بیات همیشه با آرایشی حرفه ای و تمیز ظاهر می شود. در میان ترندهای رنگارنگ روز هم غرق نمی شود. در واقع، نه به آرایش های غلیظ و اغراق شده مانند برخی از چهره های معروف دیگر اعتقاد دارد و نه مانند دسته ای دیگر از سلبریتی ها میکاپ و آرایش کردن را رد می کند. او همیشه آرایش منظم و مناسبی برای موهایش در نظر می گیرد و چهره اش هم با آرایشی موزون و متعادل زیباتر می شود.

علاقه به برند پوشی

با بررسی استایل و لباس های ساره بیات می توانیم متوجه علاقه اش به استفاده از برندهای معروف و لوکس شویم. هم لباس هایش مزون دوز هستند و از سوی طراحان خوب آماده می شوند و هم اکسسوری هایی که استفاده می کند از برندهای معروف اند.

برای مثال، در زمان حضور در فرش قرمز جشنواره مهم کن فرانسه هم از جواهراتی لوکس و ساعتی گران قیمت استفاده کرده بود. کیف او در تصویر از برند لویی ویتون است. به لباس هایش هم دقت کنید؛ دوخت و طراحی بسیار خوبی دارند.

رعایت کدهای پوششی

رعایت کدهای پوششی، یکی از بهترین ویژگی های استایل و لباس های ساره بیات است. او متناسب با سطح رسمی بودن هر موقعیت، لباس می پوشد. در اکران های خصوصی شاهد حضور ساده تر او هستیم و گاهی هم استایلی نیمه رسمی را انتخاب می کند.

در موقعیت های رسمی همیشه به سراغ لباس ها و اکسسوری های رسمی می رود. او قواعد حضور را بلد است. این نکته را در شرکت در جشنواره های خارجی هم نشان داده است. در تصویر او را با لباسی رسمی و مناسب در جشنواره کن می بینید. به اکسسوری هایش نگاه کنید؛ پیش تر درباره لوکس بودن آنها صحبت کردیم.

نقد یک؛ محافظه کاری در انتخاب استایل

استایل و لباس های ساره بیات نمره خوبی می گیرند اما نقدهایی هم به آنها وارد است. هرکس سبک وسیاق و سلیقه ای دارد. در این شکی نیست اما شاید بهتر باشد که ساره بیات، کمی از لاک محافظه کاری بیرون بیاید و استایل های متنوع تری را هم امتحان کند.

او تقریبا لباس ها و استایلی قابل پیش بینی دارد. هیچ گاه او را در تیپ و ظاهری متفاوت نسبت به گذشته نمی بینیم. این در حالی است که تناسب اندام و زیبایی چهره اش به او اجازه می دهد که استایل های متنوعی را امتحان کند.

به تصویر نگاه کنید؛ از دفعات معدودی است که کمی تفاوت چاشنی آرایش و استایل پوششی اش شده است. نتیجه هم خوب به نظر می رسد. پس دلیلی برای واردنکردن تنوع به تیپ و ظاهر باقی نمی ماند.

نقد دو؛ بی توجهی به پوز یا همان ژست های عکاسی

یکی از نقدهای موجه که استایل بیات را تحت الشعاع قرار می دهد، مقوله پُز یا همان ژست عکاسی است. ساره بیات معمولاً ژست های خوبی برای عکاسی نمی گیرد. این موضوع می تواند استایل را به شدت تنزل بدهد.

شیک ترین و شکیل ترین استایل ها هم با پزهای عکاسی نامناسب از زیبایی دور می شوند. برای مثال، تصویر بالا را ببینید؛ او در این جشنواره لباس بسیار مناسبی به تن دارد. دوخت و طراحی لباس عالی است و روی تن ساره بیات هم به خوبی نشسته است.

اما ژستی که بیات در عکس گرفته، اصلاً مناسب نیست و حالتی معذب دارد. یادتان باشد که اگر می خواهید در تصاویر به خوبی دیده شوید و استایلتان بیشتر به چشم بیاید، باید با اعتمادبه نفس، ژست هایی مناسب بگیرید.

خصوصیات کلی استایل ساره بیات

از خصوصیات استایل های ساره بیات می توان به استفاده همیشگی او از کفش های پاشنه بلند اشاره کرد که باعث بلندقدتردیده شدن او می شود. او اغلب این کفش های پاشنه بلند را با شلوارهای گشاد و بسیار بلندی همراه می کند که تقریبا کل کفش را می پوشاند و حتی اغلب کفش اصلا دیده نمی شود. انتخاب این نوع شلوار، تیزهوشی را به همراه دارد که با پوشاندن کفش توسط شلوار, بلندی قد حاصل کفش پاشنه بلند دیده نشود. این را می توان ویژگی اختصاصی اغلب استایل های ساره بیات عنوان کرد که معمولا هم در کنار این فرم کفش و شلوار, از مانتوهای کتی استفاده می کند. در دو روز از جشنواره فجر ۳۳ ساره بیات را با این فرم کفش و شلوار و مانتو شاهد بودیم, که این انتخاب خاص, باعث قد بلندتر و شیک و منظم تر دیده شدن او می شد. عموم لباس هایش در فجر ۳۳ مشکی و معمولا ساده اما متفاوت بودند. او با انتخاب رنگ مشکی، وقار و سنگینی را در استایل های مدرن و به روز خود, به همراه داشت. در یکی از استایل های فجر ۳۳ خود، همراه شلوار گشاد و بلند و مشکی همیشگی خود, و کفش و شال و پیراهن مشکی, به انتخاب مانتو و کیف سفید پرداخته بود. مانتوی او دارای طراحی متفاوتی بود. مانتوی کتی بدون دگمه که دو طرف آن با اضافه شدن دو قسمت جداگانه از روی کمر به لباس, باعث به وجود آمدن اختلاف سطح در حاشیه پایین لباس شده و آن را از سادگی درآورده بود و سرآستین های مشکی, هماهنگی آن با باقی عناصر استایل را نشان می داد. حتی او دستبندی هم فرم زیپ های روی جیب نمای مانتو, به دست داشت و استفاده از کیف بزرگ سفید کاملا با این استایل منظم و رسمی او همخوانی داشت.

و در نهایت...

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید. استایل ساره بیات را دوست دارید؟ نظرتان درباره ظاهر او چیست؟ اگر بخواهید با یک کلمه استایل ساره بیات را شرح دهید از چه واژه ای استفاده می کنید؟ به نظر من که لاکچری و الگانت! نظر شما؟


11 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
علی.
2 سال پیش

خانم تمام عیار , ماه ، عسل، دلربا ، جیگر
پاسخ
علی.
2 سال پیش

خانم تمام عیار , ماه ، عسل، دلربا ، جیگر
پاسخ
Eli
2 سال پیش

ساره بیات ایشون یک خانم تمام عیار و باکلاس هستند
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم