دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بررسی استایل های جذاب و باکلاس ترلان پروانه 

چهارشنبه، 23 شهریور 1401
ساعدنیوز: ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم. او چهره آشنایی برای مخاطبان سینما است. این روزها که دوران جوانی را پشت سر می‌گذراند هم در فیلم‌های متنوعی دیده می‌شود. او در مراسم و موقعیت‌های مختلفی حضور دارد و می‌خواهیم که نگاهی به ظاهر و تیپش داشته باشیم. استایل ترلان پروانه را با هم مرور خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از منومد، یکی از اصلی ترین ویژگی های استایل ترلان پروانه علاقه او به تنوع است. ترلان هنرپیشه جوانی است و اینکه دوست دارد، استایل های متنوع را امتحان کند هم کاملا طبیعی به نظر می رسد. با مرور استایل او به شاخصه هایی مطابق زیر می رسیم:

  • علاقه به مدل های خاص؛
  • استفاده از رنگ مشکی؛
  • تمایل به لباس های اورسایز (oversized)؛
  • استایل های تلفیقی؛
  • امتحان کردن تیپ های متنوع؛
  • آراستگی و توجه به خوب ظاهرشدن؛
  • به کاربردن کیف های کوچک در استایل.

علاقه به مدل های خاص

از شاخص ترین نکاتی که در استایل های پروانه می بینیم، تمایلش به استفاده از مدل های خاص است. او از آن افرادی نیست که محافظه کارانه به دنبال پوشیدن مدل هایی باشد که حتما بر تنش می نشینند و ساده هستند.

ترلان معمولا در موقعیت های مختلف با استایل هایی ظاهر می شود که نوعی جسارت در انتخابشان وجود داشته است. به عبارت دیگر، میل زیادی به پوشیدن لباس هایی با طرح های جدید و خاص دارد. خاص بودن همیشه امتیازی مثبت به همراه ندارد. باید دید که انتخاب های ویژه و متفاوت با استایل و اندام فرد متناسب اند یا خیر.

درباره ترلان، این موضوع گاهی وجود دارد و گاهی هم خیر. برای مثال، کت او در تصویر بالا به خوبی روی تنش نشسته و دوخت خوبی هم دارد. اما همیشه خاص پوشی نمره خوبی نمی گیرد. این کت به رغم داشتن دوختی مناسب و ایست خوبش روی تن ترلان، طرح عجیبی دارد که انسجام استایل را مخدوش کرده است. اینکه طراحی چنین کتی طرح کند و کسی مانند ترلان هم آن را بپوشد تا حدی موضوعی سلیقه ای است که نمی توان به آن چندان ورود کرد.

استفاده از رنگ مشکی

در استایل های ترلان پروانه، استفاده از رنگ مشکی زیاد به چشم می خورد. به نظر می رسد که او به این رنگ علاقه دارد چون پای دلایل دیگری مانند نیاز به کشیده و لاغر جلوه کردن برای ترلان به میان نیست.

او اندام خوبی دارد و سابقه علاقه اش به انتخاب مدل های خاص هم نشان می دهد که در حصار محافظه کاری برای انتخاب رنگ مشکی قرار نگرفته است. مشکی رنگ خوبی برای انتخاب لباس در موقعیت های مختلف است. در واقع، دردسر تصمیم گیری برای ست کردن لباس و انتخاب از میان گزینه های مختلف را هم کم می کند.

تمایل با لباس های اورسایز

در این سال ها، لباس های اورسایزد (oversized) از سوی دنیای مدوفشن زیاد پسندیده شده اند. منظور همان لباس هایی است که دقیقا سایز هر فرد نیستند و دوختشان حالتی گشاد و بزرگ تر از سایز دارد. ترلان هم از این ترند استقبال زیادی می کند و در انتخاب هایش شاهد استایل های اورسایزد هستیم.

این استایل ها گزینه خوبی برای تمام افراد هستند. شاید نباید انتظار ایجاد حالتی متعادل از آنها را داشت و باید با درک مدلی که دارند از چنین لباس هایی استفاده کرد. اورسایزدها راحت هستند و حس خوبی در بدن ایجاد می کنند.

در تصویر بالا، ترلان رویه ای گشاد به تن دارد و از نظر جنس هم آن را با لگ چرمی اش ست کرده است. پوشیدن لگ چسبان با چنین رویه گشادی فکر خوبی بوده و استایل را متعادل کرده است.

استایل های تلفیقی

یکی از نکاتی که ترلان باید بیشتر مورد توجه قرار بدهد، هماهنگ کردن بخش های مختلف استایل است. او از استایل های تلفیقی زیاد استفاده می کند. منظور چیست؟ یعنی بخشی از استایل رسمی و کلاسیک انتخاب می شود و بخش دیگر آن حالت اسپرت دارد.

دنیای مدوفشن در حال درنوردیدن چارچوب ها است اما هیچ گاه نیاز به ایجاد تعادل و هماهنگی میان بخش های استایل را کنار نمی گذارد. ترلان پروانه گاهی از تعادل دور می شود.

برای مثال، در تصویر بالا تکلیف استایل مشخص نیست. استایل های پست مدرن هم تلفیقی از عناصر استایل های مختلف را در خود دارند اما نوعی هماهنگی بصری و معنایی میان بخش های مختلف آنها موجود است. در این استایل ترلان پروانه شاهد چنین توازنی نیستیم. کوله پشتی کوچک با شلوار پارچه ای دم پاگشاد و کتی نیمه رسمی خوب از آب درنیامده است.

امتحان کردن تیپ های متنوع

ترلان پروانه سعی می کند که استایل ها و تیپ های مختلفی را انتخاب کند. او سبک های پوشش مختلف را امتحان می کند و در موقعیت های مختلف بسیار متنوع ظاهر می شود. در تصویر بالا، او را با استایلی تقریباً کلاسیک می بینیم.

پالت یا همان طیف رنگی استایل هم مانند بسیاری از انتخاب های ترلان مشکی و تیره است. عناصر مختلف استایل با هم در هماهنگی هستند و مدل لباس هم برای پروانه بسیار مناسب است و به خوبی روی تنش نشسته است. البته از آنجایی که این لباس فاقد زیپ و دکمه است، در پوشیدن آن باید دقت بیشتری خرج شود تا دو طرف آن متوازن و متناسب روی تن قرار بگیرند.

آراستگی و توجه به خوب ظاهرشدن

اگر دقت کنید، متوجه می شوید که ترلان پروانه همیشه آراسته و مرتب است. این نکته بسیار مثبتی برای فردی مشهور به شمار می رود. بخشی از حضور حرفه ای در دنیای شهرت، توجه به پوشش و استایل است. با نگاهی به حضور ترلان هم به خوبی مشخص می شود که هیچ موقعیتی را سردستانه بی اهمیت نمی شناسد. او همیشه کدهای پوششی را رعایت می کند و برای تدارک دیدن استایلی مناسب فکر می کند.

در تصویر بالا هم او را با کتی خوش دوخت می بینید. رنگ های استفاده شده در استایل با هم هماهنگ هستند و اکسسوری های موجود در آن هم به زیباترشدن تیپ ترلان کمک کرده اند. انگشترهای ظریف و گردن بند های چندگانه، استایل را از سادگی درآورده و آن را زیباتر کرده اند.

به کاربردن کیف های کوچک در استایل

ترلان از کیف های متنوعی در استایل هایش استفاده می کند که همگی سایز کوچکی دارند. این کیف ها برای شرکت در موقعیت های رسمی گزینه های بسیار مناسبی هستند. در مهمانی ها یا برای شرکت کردن در جشنواره ها بهتر است که از کیف کلاچ یا کیف هایی در ابعاد و اندازه کوچک استفاده شود.

کیف های بزرگ باعث می شوند که تمرکز استایل به سمت آنها برود و جزئیات پوشش تحت تأثیر قرار بگیرد. در تصویر بالا، کیف ترلان مناسب با استایلش انتخاب شده و اندازه مطلوبی هم دارد. طرح این کیف جالب است و استایل این هنرپیشه جوان را پویاتر و شاداب تر نشان می دهد.

نوبت شماست

ترلان پروانه جوان و زیبا است و استایل های مختلفی را در موقعیت های گوناگون انتخاب می کند. موقعیت سنی و شغلی او ایجاب می کند که استایل های رنگارنگی را امتحان کند و متنوع ظاهر شود. تیپ و انتخاب هایش بی ایراد نیست اما همیشه آراسته ظاهر می شود. اگر قرار باشد که برای ترلان استایلی طراحی کنید، چه پیشنهادی برایش خواهید داشت؟ فرض کنید که قرار است در یک جشنواره رسمی و مهم شرکت کند. چه استایلی برایش در نظر می گیرید؟


6 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
nasim
2 سال پیش

استایل هاش عالین منم بیشتر رنگ مشکی رو برای لباس ها دوس دارم
پاسخ
لیلا
2 سال پیش

ترلان پروانه زیبایی عزیزم
پاسخ
تینا
2 سال پیش

چقدر خوشگلی عشق دلم
پاسخ
Mh
2 سال پیش

اره عزیزم حق باشماست سنگین ترژسترمن میشه
پاسخ
Mh
2 سال پیش

اره عزیزم حق باشماست سنگین ترژسترمن میشه
پاسخ
نیایش
2 سال پیش

قـربون صـورتِ مـاهت دلـبرم💕 دورت بگـردم 😘 همیـشه بخنـد عروسـکِ ناازم🌙
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

تو واسه خودت نظر بده
پاسخ
فاطیما
2 سال پیش

چادرو امتحان کنه متفاوت و خاصتر از همیشه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ تسلط مهران غفوریان به زبان انگلیسی و حماسه‌سازی او در برزیل/ مهران مدیری ترکید از خنده، بعد میگه اونا انگلیسی بلد نیستن
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲