بررسی جذاب ترین استایل بازیگران در جشن حافظ 1401

  سه شنبه، 04 مرداد 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
بررسی جذاب ترین استایل بازیگران در جشن حافظ 1401
ساعد نیوز: مراسم اهدای جوایز نخستین دوره آئین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) اول مرداد ماه برگزار شد. با ما همراه شوید تا استایل بازیگران را بایکدیگر بررسی نماییم.

برگزیدگان اولین جشن موسیقی و تئاتر حافظ

  • رضا بهرام تندیس حافظ بهترین خواننده پاپ برای قطعه «عاشقی ممنوع»
  • فرزاد فرزین تندیس بهترین خواننده پاپ برای قطعه «ماسک»
  • سالار عقیلی تندیس حافظ بهترین خواننده ایرانی و تلفیقی برای قطعه «ققنوس»
  • محمد رحمانیان برای نمایشنامه «شب سال نو» تندیس حافظ بهترین نمایشنامه نویس
  • بهروز صفاریان برای قطعه «من رو بشناس» تندیس بهترین تنظیم پاپ
  • سارا اسکندری تندیس حافظ بهترین دستاورد فنی برای گریم «رویای یک شب نیمه تابستان»
  • پویا سرایی تندیس حافظ بهترین آهنگساز ایرانی و تلفیقی برای قطعه «بغض»
  • پویا سعیدی و مسعود صرامی تندیس حافظ بهترین کارگردانی برای نمایش «لانچر 5»
  • حامد دهقان و امیر ماهان برای قطعه «عاشقی ممنوع» تندیس حافظ بهترین آهنگساز پاپ
  • سجاد افشاریان تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای نمایش «بک تو بلک»
  • محمدسعید میرزایی برای قطعه «فصل پریشانی» تندیس بهترین ترانه
  • الهه شه پرست تندیس حافظ بهترین بازیگر زن برای تئاتر «رگ»

تحلیل استایل بازیگران در جشن حافظ

اولین جشن تئاتر و موسیقی حافظ در شب اول مرداد ماه 1401 برگزار شد. فرزاد حسنی مجری این برنامه بود. خانواده علی معلم آذر معماریان و امید معلم از آرزوی دیرینه وی برای برپایی جشن تئاتر و موسیقی گفتند و برگزیدگان این جشن هم انتخاب و جوایز آنها اهدا شد. بازیگران با استایل هایی متفاوت و ترندی در این جشن بزرگ و مهم حاضر شدند که قرار است بعضی از این پوشش ها را برسی و نقد کنیم پس تا انتها با ما همراه شوید.

شبنم قلی خانی با پوشش ترندی

اگر ترند ها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که کفتان و مانتو های عبایی بلند از ترند های محبوب امسال می باشند. انتخاب شبنم قلی خانی هم در جشن حافظ کفتانی بلند با تکه دوزی های رنگی و سنتی بود. پارچه ها از لحاظ رنگی با هم هارمونی داشتند اما با انتخاب جنس پارچه و دیتیل متفاوت لباس مثل ریش ریش ها این اوت فیت می توانست حالت رسمی به خود بگیرد. رنگ شلوار هم به درستی انتخاب شده و هارمونی رنگی در کل ست وجود دارد

شبنم قلی خانی

بهاره رهنما با پوشش ماکسیمال

بهاره رهنما به پوشش ماکسیمال علاقه زیادی دارد و در این مراسم هم مثل همیشه سراغ رنگ های درخشان رفته. اما با یک نگاه کلی به پوشش های اخیر او متوجه این نکته می شویم که بهاره رهنما چهارچوب مشخصی در پوشش خود ندارد . این تغییر پوشش در مدل بستن شال و لباس ها کاملا مشهود است حتی در بعضی مواقع شاهد آشفتگی در استایل او هستیم.

پالت رنگی این اوت فیت شامل رنگ های کاربنی - آبی طوسی- سفید و عسلی بود اما رنگ و آیتم ها می توانست خیلی بهتر انتخاب شود. مثلا انتخاب شال سرمه ای با رنگ تیره با توجه به اینکه خانم رهنما بالاتنه پری دارد انتخاب مناسب تری می بود. به علاوه مدل بستن شال به حجم بالاتنه مقدار زیادی افزوده. کیف هم از لحاظ مدل متناسب با لباس و این مراسم نبود.

بهاره رهنما

حدیث میر امینی با استایل کژوال

در میان مهمانان این مراسم حدیث میر امینی و همسرش مجتبی رجبی نیز حضور داشتند که خوش درخشیدند. این زوج جوان با استایلی کژوال و مونوکروم سادگی و روزمرگی را در این مراسم باشکوه القا کرند . که البته نظرات مخالف و موافقی را در پی داشت چرا که این استایل بیشتر برای دورهمی های دوستانه در محیط بیرون ، کافه، و استایل خیابانی مورد استفاده قرار می گیرد. استایل گشاد با رنگ های قهوه ای نشان دهنده صمیمیت این بازیگر از لحاظ روانشناسی رنگ هاست.

حدیث میر امینی

مهلقا باقری با مانتو کوتاه

مهلقا باقری بازیگری که اخیرا با بازی در سریال یاغی بیشتر از همیشه توجه همه را به خود جلب کرده. مهلقا باقری با استایل تک رنگ مونوکروم و جذابی در مراسم حضور یافت. مانتو کوتاه و چین دار سن این بازیگر را پایین تر نشان می دهد .با این حال مدل بستن شال و کوتاه بودن مانتو سبب شده که تجمع بیشتری در بالا تنه باشد و در این صورت قد او کوتاه تر نشان داده می شود. اکسسوری های نقره ای و زنجیر مانند هوای اسپرتی را به این استایل داده. در آخر هم به این نکته می توان اشاره کرد که استایل خانم بازیگر می توانست رسمی تر و مناسب تر برای این جشن باشد.

مهلقا باقری

مریم مومن با استایلی الگانت

مریم مومن با استایلی خاص سیاه و سفید و الگانت در این مراسم حضور یافت. یکی از بهترین استایل های این مراسم بود که تمام آیتم ها به درستی انتخاب شده بودند. قد کت این لباس مناسب با قد خانم بازیگر می باشد. در واقع اگر تمایل به پوشیدن کتی داشتید که قد شما را بلند تر نشان دهد این استایل بهترین گزینه می باشد. هر چند که جسارتی در پالت رنگی این اوت فیت دیده نمی شود و طراح بیشتر از دو رنگ در این استایل بکار نبرده است ولی این موارد باز هم چیزی از جذابیت این لووک کم نمی کند. و مورد آخر اینکه این استایل کاملا با رسمیت این مراسم سازگار بود.

مریم مومن

پردیس پورعابدینی با مانتو پر زرق و برق

پردیس پورعابدینی یکی دیگر از هنرمندان بود که لباس مناسب و زیبایی را برای این جشن انتخاب کرده بود. مانتو با پارچه براق و ژاکارد به همراه اسکارف ساتن یک تیپ مجلسی و رسمی را برای خانم بازیگر فراهم کرده بود. استفاده از اکسسوری کمتر با این استایل انتخاب هوشمندانه ای بود که باعث شده این اوت فیت چشم بیننده را خسته نکند و تمام آیتم ها یک کلیت متناسبی را به وجود آورد. به علاوه میکاپ او کاملا با این لباس متناسب بود.

پردیس پور عابدینی

ویدا جوان با استایل درام

ویدا جوان این بازیگر خوش چهره و خوش اندام با استایلی خاص وارد جشن حافظ شد. طراحی خاص مانتو این بازیگر توجه همه را به خود جلب کرد. استفاده نکردن از اکسسوری ترکیب رنگ مشکی و قرمز، طرح گل رز مانتو ویدا جوان همه و همه انتخابی دراماتیک که متخص این مراسم بود. آرایش و میکاپ این بازیگر نیز طوری بود که زیبایی چشمان او را چند برابر کرده بود. این اوت فیت کاملا با رسمیت مراسم سازگار و مناسب بود.

ویدا جوان

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش مد و زیبایی ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم.برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش مد و زیبایی ساعد نیوز همراه باشید.❤️برای ما بنویسید استایل کدام بازیگر بیشتر مناسب این مراسم بود؟


10 دیدگاه
  دیدگاه ها
سکینه
2 سال پیش

نظر دادن به مانتوها
nasim
2 سال پیش

خانم ویدا جوان از همه شیک ترند و استایلشون عالیه همچنین خیلی کیوت و جذابند موفق باشید😘🌹
ارزو
2 سال پیش

لالالا
M
2 سال پیش

ای بابا این جشن حافظ نمید نم تا کی قرار عکساشو بذارین. در مورد مانتو که مید هم خانم ویدا جوان هم پوشش ایشون درسته وزیبا ومیتونیم بگیم مانتوشو ن از همه قشنگتره
بازدیدکننده
2 سال پیش

شبنم خیلیییب خوشگل ونچرال وجوونه قدبلندولاغروباوقار
بازدیدکننده
2 سال پیش

شبنم مانتووتیپش از همه قشنگتر بود
فاطمه
2 سال پیش

عزیزای دلم شبنم مریم پردیس خوشکل جانااا💜💜💜🌟
ایسا
2 سال پیش

مهلقا جون
نیایش
2 سال پیش

ای جـانم مـریم و ویدا جانم💙 قـربونتون بـرم خـوشـگلای مـن،مـوفق باشین عسلای من💚
ستایش
2 سال پیش

ای جانـ دلـم مـریـم قشنگـم و پردیس ناز منـو ببیـن چقد دلبـرین شما با ایـن تیپـتـون عاشقتـونـم نانازی هایـ قلـب مـن💕👌
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (160 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (27 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود