بسته اینترنت بخر، پولشو بعدا بده!

  دوشنبه، 14 اسفند 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بسته اینترنت بخر، پولشو بعدا بده!
سرویس bnpl سرویس ارائه خدمات اعتباری به کاربران برای خریدهای فوری و کوتاه مدت است.شرکت های حوزه لندتک خرید اعتباری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق آن کالا یا خدمات مورد نظر خود را تهیه کنند و اقساط آن را نیز ماه بعد تسویه نمایند.

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که برای خرید بسته اینترنت اقدام کنید و بنا به دلایلی در همان زمان توان پرداخت هزینه آن را نداشته باشید؟ یا حتی بخواهید این کار را برای خرید شارژ انجام دهید؛ اما کارت بانکی شما مشکل پیدا کرده باشد و خرید برایتان عملا منتفی شود؟ بدون تعارف این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

اما چاره کار واقعا در این مواقع چیست؟ من که به شخصه دوست ندارم از کسی پول قرض بگیرم. شاید خیلی از شماها نیز مانند من باشید. ولی خوشبختانه دیجی پی برای کوچکترین مشکلات ما نیز راه‌حل دارد. راه حل دیجی پی استفاده از اعتبار bnpl است. می‌پرسید bnpl چیست؟ این مطلب را دنبال کنید تا به شما بگوییم bnpl چیست و نحوه دریافت آن چگونه است؟

خرید اعتباری یا Bnpl چیست؟

سرویس bnpl سرویس ارائه خدمات اعتباری به کاربران برای خریدهای فوری و کوتاه مدت است.شرکت های حوزه لندتک خرید اعتباری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق آن کالا یا خدمات مورد نظر خود را تهیه کنند و اقساط آن را نیز ماه بعد تسویه نمایند. Bnpl در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا اجرا می‌شود.

جالب آنکه اولین بار نیز از این سرویس در یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی استفاده شد و بعد از آن بسیاری از کشورها مشابه آن را در کشور خود اجرا کردند. البته نحوه اجرا و اعتباری که این سرویس تخصیص می‌دهد متفاوت است؛ اما کلیت طرح تقریبا یکسان است. در ایران نیز این سرویس، چند سالیست که اجرا می‌شود و اتفاقا استقبال خوبی نیز از آن شده است. مجری سرویس bnpl در ایران، نهاد مالی دیجی پی است که خدمات مختلفی را در زمینه وام و پرزداخت‌های مالی ارائه می‌دهد.

حداقل و حداکثر اعتبار bnpl چقدر است؟

در حال حاضر حداقل اعتبار bnpl یک میلیون تومان و حداکثر آن 5 میلیون تومان است.

چگونه با Bnpl شارژ یا بسته اینترنت بخرم؟

برای خرید شارژ یا بسته اینترنت با Bnpl باید از طریق اپلیکیشن دیجی پی اقدام کنید. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، دانلود، نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن است. تمام این مراحل شاید ده دقیقه هم از شما زمان نگیرد. بعد از طی کردن این مراحل، می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید، میزان شارژ خود را مشخص کنید و در زمان پرداخت گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید.

البته قرار نیست تمام اعتبار خود را در همان لحظه خرید کنید؛ می‌توانید خرید را در طی یک ماه انجام دهید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اعتبار Bnpl باید بین روزهای یکم تا پنجم هر ماه تسویه شود. بنابراین اگر شما به طور مثال در روز پانزدهم یا حتی بیست و نهم ماه از اعتبار Bnpl خود کردید؛ باید طی روزهای یکم تا پنجم آن را تسویه کنید.

اگر اعتبار Bnpl را تسویه نکنم چه می‌شود؟

پاسخ این است که در این صورت جریمه می‌شوید و به ازای هر یک روز تاخیر، درصدی جریمه برای شما لحاظ می‌شود. از طرفی وجهه مالی شما خراب می‌شود و دیگر قادر به دریافت اعتبار Bnpl نخواهید بود. در حالی که اگر تسویه خود را به موقع انجام دهید می‌توانید هر ماه از این اعتبار استفاده کنید. بنابراین تسویه به موقع، به معنای استفاده مکرر و طولانی مدت از اعتبار Bnpl است.

تفاوت Bnpl با سایر وام‌ها و اعتبارات

اولا آنکه مبلغ Bnpl نسبت به بسیاری از وام‌ها و یا اعتبارات پایین است، دوم آنکه زمان تسویه آن فوری است و سوم آنکه این نوع اعتبار یا وام، به ضامن، چک یا سفته نیازی ندارد. بنابراین می‌توان با قاطعیت گفت دریافت این وام برای همه و بدون هیچ محدودیتی امکان‌پذیر است.

البته دیجی پی، یک نوع اعتبار نیز ارائه می‌دهد که دریافت آن بدون محدودیت است و نیاز به ضامن ندارد. با این حال دریافت آن مشروط به ارائه چک یا سفته است. همچنین مبلغ آن بیشتر است و زمان تسویه آن نیز طولانی‌مدت است. (در مقایسه با اعتبار Bnpl). با این حال Bnpl از نظر مبلغ، نحوه تسویه و... یک اعتبار منحصر به فرد است و همانطور که گفتیم مشابه آن در بسیاری از کشورهای پیشرفته اجرا می‌شود.

به طور کلی دیجی پی با ارائه اعتبارات متنوع و مختلف، دست شما را برای انتخاب انواع اعتبارات و نیز خرید هر نوع محصول و خدماتی باز گذاشته است. از این رو همه شما می‌توانید به راحتی اعتبار مورد نظر خود را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید. راستی تا فراموش نکرده‌ایم این را هم بگوییم که با اعتبار bnpl می‌توانید از فروشگاه‌ها و سامانه‌های خدماتی دیجی کالا، هماتیت گلد، بانی مد، جا با ما، تخفیفان، دیویدجونز، استادکار و بی مکث نیز خرید کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (523 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (67 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (24 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (22 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!