دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بستنی با طعم جیرجیرک!/ منوی عجیب یک بستنی فروشی + عکس 

شنبه، 13 اسفند 1401
ساعد نیوز: یک بستنی‌فروش آلمانی به منوی بستنی‌های خود، بستنی عجیب و غریبی اضافه کرده است و آن نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، بنابه گزارش «دی‌پی‌ای»، یکی از خبرگزاری‌های آلمان واقع در شهر روتنبرگ آم نکا (Rottenburg am Neckar)، این بستنی‌فروش که «میکولینو» نام دارد به‌جای امتحان طعم‌های معمولی مانند توت‌فرنگی، شکلات، موز و وانیل، از طعم‌های غیرمعمول استفاده می‌کند. او در گذشته، بستنی‌هایی با طعم سس جگر و پنیر گورگونزولا با روکشی از طلا درست کرده و با قیمت 4یورو فروخته است. پنیر گورگونزولا، نوعی پنیر ایتالیایی غنی شده با کپک خوراکی به‌ نام پنیسیلیوم راکفورتی است.

اکنون، میکولینو نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک‌شده تهیه کرده است. بنابر قوانین و مقررات اتحادیه اروپا استفاده از حشرات در تهیه مواد غذایی مجازست و جیرجیرک‌ها را می‌توان به‌صورت یخ‌زده، خشک یا پودرشده استفاده کرد.

این بستنی جدید تولید میکولینو با استفاده از پودر جیرجیرک، خامه غلیظ، عصاره وانیل و عسل درست و روی بستنی‌ها هم با استفاده از یک جیرجیرک خشک کامل تزیین شده است.

خود میکولینو معتقد است، طعم این بستنی جیرجیرکی واقعا عالی و بی‌نظیر است.

میکولینو می‌گوید، «اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آنها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی