دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بیانیه خانواده سردار سلیمانی درباره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ از بیان سخنان نادرست درباره شهید عزیزمان، پرهیز نمایید 

یکشنبه، 20 خرداد 1403
کد خبر: 391934
ساعدنیوز: خانواده شهید سلیمانی در بیانیه ای اعلام کردند: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، خانواده شهید سلیمانی در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان (رحمت‌الله‌علیهم) عموم مردم ایران را داغ‌دار کرد.

به‌رغم ابعاد سوگ‌ناک این حادثهٔ بزرگ، تشییع باشکوه «شهیدان پرواز اردیبهشت» به صحنهٔ «صبر، استقامت و ایستادگی» مردم ایران تبدیل شد و اکنون نیز همگی در آستانهٔ انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داریم.

در آستانهٔ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خانوادهٔ شهید سلیمانی بنابر وظیفهٔ اجتماعی خود، نکاتی را فروتنانه خدمت ملت عزیز ایران تقدیم می‌کند:

الف: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

ب: نامزدهای محترم این انتخابات که می‌بایست متعهد به خدای متعال، اسلام عزیز و قانون اساسی باشند، بهتر است برای هرچه سالم‌تر برگزار شدن این انتخابات، از درگیری‌های تنش‌زا، بیهوده و بی‌حاصل خودداری کنند.

ج: چنانچه نامزدها، طرفداران و علاقه‌مندان آنان قصد دارند در این رقابت از شهید عزیزمان سخن بگویند، توجه خود را معطوف به تبیین اندیشه، اصول و مبانی مکتب حاج قاسم کنند و از بیان سخنان نادرست، پرهیز نمایند.

شهید سلیمانی سرمایه‌ای ملی و فراجناحی است؛ مردم نیز ایشان را با این ویژگی می‌شناسند و انتظار دارند در رقابت‌های انتخاباتی، این مهم ملاحظه و رعایت شود؛ ان‌شاءالله.

خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی

نوزده خرداد 1403


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
(فیلم) موتورسواری سام درخشانی با موهای بلوند به همراه همسر و دو فرزندش، برسام و برکه در خیابان‌های تهران
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به چیدمان مفصل میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!