دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بیماری روانی شوکه کننده دیوید بکهام چیست؟ 

شنبه، 09 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس فاش کرد اختلال خسته‌کننده‌اش باعث شده وقتی همه اعضای خانواده خوابیده‌اند، ساعت‌ها مشغول تمیز کردن و سازماندهی وسایل در خانه باشد.

بکام 47 ساله در مستند نتفلیکس که در آینده‌ای نزدیک در دسترس خواهد بود، گفته: «حقیقت این است که وقتی همه خوابند، من دور خانه می‌چرخم و شمع‌ها را تمیز می‌کنم، چراغ‌ها را به یک ترتیب خاص روشن می‌کنم، مطمئن می‌شوم همه چیز تمیز باشد. متنفرم که صبح می‌آیم پایین و می‌بینم فنجان و بشقاب و کاسه روی میز است. من مومی که از شمع آویزان است را می‌برم، از دوده‌ای که دور جاشمعی است، متنفرم. می‌دانم، عجیب است.»

وقتی تیم فیلمبرداری می‌گویند آشپزخانه بکام‌ها چقدر تمیز است، او می‌گوید: «خیلی خوب تمیزش می‌کنم، صادقانه بگویم، فکر نکنم همسرم زیاد قدر این را بداند.» در مقابل، ویکتوریا بکام، همسر او می‌گوید: «او خیلی بی‌عیب و نقص است.» و رو به دیوید می‌کند و می‌گوید «قدردان» او است.

ستاره سابق میلان و پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید این همه تمیز کردن برایش «خسته‌کننده» شده اما ناچار به انجام آن است. بکام قبلا هم درباره وسواسش حرف زده بود. او یک بار به دیلی میل گفته بود، لباس‌هایش را می‌شمرد و مجله‌ها را در یک خط می‌گذارد و آنها را متقارن می‌چیند. او همچنین اعتراف کرد، یکی از دلایل اینکه همچنان تتو زده این است که به درد آن معتاد بوده است.

بکام همچنین در مصاحبه‌ای که سال 2006 با ITV داشت، گفته بود با وجود اینکه از وسواسش خسته شده، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد: «من اختلال وسواس فکری-عملی دارم و باید همه چیز در خط‌های صاف باشد و یا همه چیز جفت باشد. قوطی‌های پپسی را در یخچال می‌گذارم و اگر یکی زیاد باشد، آن را در یک کشو یک جای دیگری می‌گذارم... همه چیز باید بی‌عیب و نقص باشد.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
دعوای لاتی امیر جعفری بوکسور با امین حیایی در فیلم سینمایی هاوایی بر سر رابطه عاشقانه با خواهرش +فیلم
ویدیو/ "مجید دلبندم" به اون میگن مرض نه غرض/ خدایی اعصاب حمید لولایی برای تدریس محشره
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
ترجمه تخصصی متن