بیوگرافی و زندگی خصوصی آنتونلا روکوزو (همسر زیبای لیونل مسی)+تصاویر جذاب و دیدنی

  شنبه، 20 اسفند 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی آنتونلا روکوزو (همسر زیبای لیونل مسی)+تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز:آنتونلا روکوزو متولد 26 فوریه سال 1988 ( 1367) در شهر روزاریو آرژانتین است .

بیوگرافی آنتونلا روکوزو

آنتونلا روکوزو در 26 فوریه 1988 در شهر شهر روزاریو چشم به جهان گشود. او در یک خانواده 5 نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتریکیا بلانکو می باشد و دو خواهر به نام های پائولا و کارلا دارد.

قد او 165سانتی متر می باشد و با وزن 58 کیلوگرمی دارای اندامی متناسب می باشد.

"آنتونلا روکوزو" یک بیزینس وومن و مدل آرژانتینی است که هم اکنون 33 سال دارد. همسر مسی یکی از اقوام نزدیک لوگاس اسکالگیا است که دوست دوران بچگی مسی می باشد.

آنتونلا

سبک زندگی و تحصیلات

آنتونلا روکورز اهل روزاریو آرژانتین است. نام پدر وی خوزه روبن روکوزو و مادرش پاتریکیا بلانکو است. پدرش یک تاجر و مادرش خانه دار است. او همچنین دو خواهر با نام های پائولا و کارلا دارد.

او از بچگی خجالتی بود و دوستان زیادی نداشت و دوران کودکی خودش را در آرژانتین سپری کرد. آنتونلا در زادگاهش بزرگ شد و دوران کودکی خود را در کنار خواهرانش گذراند. او در کودکی خجالتی بود. به همین دلیل، در دوران کودکی دوستان زیادی نداشت.

آنتونلا روکوزیو از زمانی که پنج ساله بود به لیونل مسی علاقه مند شد و مدتهاست که به عنوان دوست دختر لیونل مسی ، ستاره فوتبال آرژانتین شناخته می شود.

آنتونلا برای تحصیل در سطح مدرسه به Centro Educativo Latinoamericano رفت. پس از آن ، او برای تحصیل در کالج در Universidad Nacional de Rosario شرکت کرد.

روکوزو از همان زمان جوانی علایق خودش را در زمینه دندانپزشکی می دانست و بعد از اینکه وارد دانشگاه شد، رشته دندانپزشکی را انتخاب کرد اما به عنوان یک شغل به آن نگاه نمی کرد، بلکه واقعا به آن علاقه داشت. او همچنین در زمینه ارتباطات شبکه اجتماعی هم مطالعات زیادی داشت و در نهایت با مدرک ارتباطات از دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی پس از تغییر رشته دندانپزشکی در رشته ارتباطات اجتماعی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. علاوه بر این ، آنتونلا از کودکی به فوتبال علاقه داشت ، زیرا آرژانتین یک کشور فوتبال است.

آنتونلا

آشنایی آنتونلا با مسی

لئو و آنتونیو از دوران کودکی یکدیگر را می شناختند اما با انتقال مسی به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد. سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، به همدردی و دلداری دوست دوران کودکی اش پرداخت و اینگونه ارتباط آنها دوباره آغاز شد.

مسی در مصاحبه ای در سال 2007 اعلام کرد با دختری در ارتباط است که در آرژانتین زندگی می کند تا اینکه در سال 2008 رابطه خود را به صورت رسمی اعلام کردند و در سال 2010 در یک مراسم خصوصی و خانوادگی نامزد کرده و چند سال بعد ازدواج کردند. تاریخ ازدواج این دو در 30 ژوئن سال 2017 بود که جشن بسیار بزرگ و زیبایی برگزار کردند، 250 مهمان داشتند و بسیاری از فوتبالیست های مشهور هم در آن حضور پیدا کردند.

مسی و آنتونلا

فرزندان آنتونلا روکوزو و لیونل مسی

لئو و آنتونیودر سال 2012 صاحب یک پسر به نام تیاگو شدند. در سال 2015 دومین پسر آنها به نام ” متئو” به دنیا آمد. سومین فرزند پسرشان هم در سال 2018 به نام ” کیورو” متولد شد.

آنها اکنون 3 فرزند دارند. آنتونلا روکوزو به شدت به امور خانواده اهمیت می دهد و مدام عکس هایی از خودش و اعضای خانواده را در شبکه اجتماعی پست می کند. آنتونلا روکوزو به شدت پیگیر فعالیت ها و مسابقات همسرش است و در اکثر جشن ها او را همراهی می کند. او بعد از برد بارسلونا در بیست و ششمین لیگ فوتبال، جشن بزرگی برای همسرش گرفت.

خانواده مسی

ثروت روکوزو

طبق آخرین اطلاعات ثروت شبکه ای او تقریباً برابر با 20 میلیون دلار است. البته منبع اصلی این ثروت از فعالیت هایش در زمینه مدلینگ و بازرگانی به دست آمده است. چنانچه می دانید مبلغ ثروت هیچ شخصی در یک حالت باقی نمی ماند و ممکن است در سالهای آینده ثروت همسر لیونل مسی، مثل هر شخص دیگری تغییر داشته باشد.

خانواده مسی

فکت

مسی اعتراف کرده است که همیشه عاشق او بوده است اما هرگز جرات درخواست از او را نداشته است. او تنها با کمک پسر عمویش که اتفاقا بهترین دوست آنتونلا بود، توانست این کار را انجام دهد.

آنتونلا اکانت اینستاگرام خود را بدون توجه به میلیون ها دنبال کننده، خصوصی نگه داشته است. او خجالتی بودن خود را دلیل تمایل به داشتن یک زندگی خصوصی بیان می کند. او همچنین چندان در مورد حرفه خود صحبت نمی کند و بیشتر آن تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است.

تصاویر جذاب از آنتونلا روکوزو

آنتونلا

آنتونلا

آنتونلا و فرزندانش

آنتونلا

آنتونلا

آنتونلا


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
saba
1 سال پیش

زیبای من 😍😍😘😘😇💖👏👏👏💋
لیان
1 سال پیش

خداییش کجاش زیباست😕
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (411 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس