دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی خصوصی جان یامان و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 16 اسفند 1401
ساعدنیوز: جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده 8 نوامبر 1989 در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است.

بیوگرافی جان یامان

جان یامان (Can Yaman) روز 17 آبان 1368 در استانبو بعنوان تک فرزند خانواده به دنیا آمد ، پدرش اصالتا اهل یوگسلاوی و مادرش اصالت مقدونیه ای دارد، در پنج سالگی بعد از طلاق والدینش سرپرستی او به مادرش واگذار شد. جان یامان برادرزاده مربی فوتبال فواد یامان است. قد جان 1.83 سانتی متر و وزن او 70 کیلوگرم است.

تحصیلات جان یامان

دبیرستان را در مدرسه شهر لیورنو ایتالیا تحصیل کرد و توانست دانش آموز برتر سال تحصیلی شود او سپس با بورسیه دانشجویی به برای کالج به آمریکا رفت، در نهایت به ترکیه بازگشت و فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه شد.

دفتر وکالت جان یامان

جان بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک شرکت حسابرسی مشهور بنام PWC در نمایندگی لندن در ترکیه مشغول شد سپس بعد از 6 ماه دفتر وکالت خود را باز کرد

ازدواج جان یامان

جان یامان مجرد است. بر اساس گفته ی جان یامان، بیش ترین ارتباط عاشقانه ی وی یکسال طول کشیده است. او در سال 2015 و بعد از همبازی شدن با آچلیا توپال اوغلو در سریال عشق از روی لجبازی، وارد رابطه عاشقانه با او گردید و پس از مدت کوتاهی از او جدا شد. جان بعد به مدت 8 ماه با بازیگر ترک، بستمجی اوزدمیر دوست شد.

جان یامان در سال 2018 و همبازی شدن با دمت اوزدمیر، رابطه ی عاشقانه ی خود را با او شروع کرد و به تازگی هم از او جداشده است. جان چند وقتی با آسلیشاه آلکوچلار (دختر بازیگر قدیمی ترک، گلشاه آلکوچلر) در مکانی عمومی دیده شده بود.

علایق جان یامان

جان یامان در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه ای نیز می باشد. او به 5 زبان زنده دنیا من جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی مسلط است. جان یامان همچنین علاقه زیادی هم به سازهای موسیقی من جمله گیتار و پیانو فورت دارد.

آغاز کار بازیگری جان یامان

جان یامان برای اولین بار در سال 2014 با سریال دلدادگی جلوی دوربین رفت و با بازی بسیار خوب خود در کنار سینم کوبال، پیشنهادات بازیگری دیگری را دریافت کرد. او در این سریال با نقش بدیر با افرادی همچون بننو ییلدریملار، سلما ارگچ، تیموچین اسن، سینم کوبال، فیرات چلیک و سزائی آیدین همبازی شده بود.

جان یامان در سال 2015 به همراه آچلیا توپال اوغلو، نقش اصلی سریال عشق از روی لجبازی را بر عهده گرفت. او سپس وارد کادر سریال کدوممون دوست نداشتیم شده و با افرادی همچون سلن سویدر، چنگیز بوزکورت، آلتان ارککلی، گول اونات، بولنت شاکراک، مهتاپ بایری، دنیز اورال و ویسیل دیکر همبازی شد.

جوایز و افتخارات جان یامان

وی در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی ترکیه در سال 2018، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال های کمدی- رمانتیک را از آن خود کند. وی همچنین در همین مراسم در گروه بهترین زوج تلویزیونی به همراه همبازی اش دمت اوزدمیر برای سریال “پرنده سحرخیز” نامزد دریافت جایزه شدند.

ماجرای درگیری جان یامان

در سال 2016 جان یامان سر صحنه فیلمبرداری سریال “کدوممون عاشق نشدیم” پس از بحث با سلن سویدر (بازیگر زن) یک لیوان به سمت او پرتاب کرد، سلن بخاطر این موضوع او را به دادگاه کشاند که در نهایت قاضی جان یامان را به پرداخت 7 هزار و 830 لیر محکوم کرد.

ماجرای اهدای مو به خیریه

چندین بار بعد از کوتاه کردن موهایم آنها را برای فروش به خیریه اهدا کردم اما دیگر ادامه ندادم چون مردم از آن بعنوان مگالومانی (جنون خود بزرگ بینی) یاد کردند، دیگر کمک هایم به این صورت نیست و سعی میکنم کمک هایم فقط مالی باشد.

فیلم های و سریال های جان یامان

  1. قلب کار می کند – 2014

  2. عشق از روی لجبازی – 2015

  3. کدوممون عاشق نشدیم؟ – 2016

  4. ماه کامل – 2017

  5. پرنده سحرخیز – 2018

  6. آقای اشتباه – 2020


5 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
سیما
1 سال پیش

آرزوی موفقیت براش دارم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید