دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی خصوصی لوکاس ژوائو خرید جدید پرسپولیس+ عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
کد خبر: 407705
ساعدنیوز: لوکاس ژائو (Lucas Eduardo dos Santos João) متولد 4 سپتامبر 1993 متولد لیسبون پرتغال است. این مهاجم 192 سانتی متر قد دارد و در پست مهاجم و وینگر چپ بازی می کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : لوکاس

نام خانوادگی : ژائو

تاریخ تولد : 4 سپتامبر 1993

شهر محل تولد : لیسبون پرتغال

رشته تخصصی : فوتبال

زندگی شخصی و خانواده لوکاس ژائو


این مهاجم 192 سانتی متر قد دارد و در پست مهاجم و وینگر چپ بازی می کند. ژوائو در تمام رده های سنی تیم ملی پرتغال بازی کرده اما به دلیل اینکه پدرش آنگولایی بود، ترجیح داد در تیم ملی آنگولا در رده بزرگسالان بازی کند.

لوکاس 31 ساله و متولد لیسبون است اما با توجه به اصلیت آنگولایی خود، در تیم ملی این کشور آفریقایی بازی می‌کند.

ازدواج و خانواده


از وضعیت لوکاس ژوآئو اطلاعاتی در دست نیست

زندگی ورزشی و اجتماعی لوکاس ژوآئو


لوکاس فوتبالش را از باشگاه ناسیونال پرتغال آغاز کرد. ناسیونال برای بالابردن تجربه این بازیکن، او را به باشگاه میراندلای پرتغال قرض داد. ژوائو اولین بازی باشگاهی خود را در پیراهن میراندلا و جام حذفی پرتغال، در برابر باشگاه ژیل ویسنته تجربه کرد. او بعد از شش ماه حضور قرضی، به ناسیونال بازگشت و خود را به ترکیب این باشگاه تحمیل کرد.
ژوائو در اولین فصل بازگشت به این باشگاه، در 16 مسابقه به میدان رفت و یک پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد. باشگاه ناسیونال که در آن دوران در لیگ سطح دوم پرتغال حضور داشت، به لیگ برتر صعود کرد. لوکاس در اولین تجربه حضورش در بالاترین سطح مسابقات
باشگاهی پرتغال، به ترکیب ثابت ناسیونال رسید و در 30 بازی، شش گل و هفت پاس گل را ثبت کرد. او در 21 سالگی، با 2.78 میلیون یورو به باشگاه شفیلد ونزدی انگلستان ملحق شد. شفیلد ونزدی در لیگ چمپیونشیپ (سطح دوم) انگلستان حضور داشت و این بازیکن در این سطح، به آمار 40 بازی، شش گل و چهار پاس گل رسید. در دومین فصل خود در ونزدی، در نیم‌فصل نخست در 10 مسابقه فقط سه پاس گل را به ثبت رساند تا باشگاه انگلیسی برای شش ماه دوم سال، او را به صورت قرضی راهی بلکبرن کند. 13 مسابقه، سه گل و یک پاس گل، حاصل حضور قرضی لوکاس در بلکبرن بود.
کارشناسان هواسکورد نقاط قوت بازی ژوائو را خطر او در ضربات آزاد، خطاهای زیادی که رویش می‌شود و پاس‌های کوتاه می‌دانند. نقطه ضعف بخصوصی در بازی این بازیکن بلندقامت مشاهده نشده است. فصولی بوده که ژوائو به طور میانگین امتیازی بالاتر از 7 در لیگ فیزیکی چمپیونشیپ به دست آورده که به‌عنوان بازیکنی که راهی لیگ ایران می‌شود، نمره بسیار خوبی است.
لوکاس بعد از بازگشت به شفیلد، به ترکیب اصلی این باشگاه برگشت و توانست در فصل سوم حضورش به آمار 30 مسابقه، 9 گل و سه پاس گل و در فصل چهارم، به آمار 31 مسابقه، 10 گل و دو پاس گل دست یابد. سرانجام بعد از چهار فصل حضور در جمع جغدهای شفیلد، با 5.4 میلیون یورو به باشگاه ردینگ ملحق شد. در فصل اول حضور در ردینگ، به صورت جسته و گریخته در زمین بازی حضور داشت و با این حال، در 19 مسابقه‌ای که به میدان رفته بود، شش گل و چهار پاس گل را به ثمر رساند. لوکاس در ردینگ به یک گلزن تبدیل شده بود و سه فصل در این باشگاه ماندنی شد. او در فصل دوم حضور در ردینگ، 39 بازی، 19 گل و هفت پاس گل، در فصل سوم، 24 بازی، 10 گل و سه پاس گل و در فصل آخر، 34 بازی، هفت گل و دو پاس گل را ثبت کرد. بعد از پایان قرارداد با ردینگ، برای شش ماه به باشگاه شانگهای پورت چین منتقل شد و در 9 مسابقه در لیگ برتر چین، سه گل و یک پاس گل را به ثمر رساند و به قهرمانی سوپرلیگ چین دست یافت.. بعد از پایان لیگ برتر چین در ماه فوریه، لوکاس به باشگاه ام صلال قطر پیوست. ماحصل حضور او در قطر، 12 بازی، پنج گل و دو پاس گل بود. لوکاس از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امسال در جستجوی باشگاهی جدید بوده و حال به پرسپولیس، قهرمان فصل گذشته ایران رسیده است.
لوکاس ژوائو در رده سنی زیر 20 سال، زیر 21 سال و تیم المپیک برای کشور پرتغال بازی کرده بود. او در سال 2015، در اردوهای تیم ملی پرتغال حضور داشت و توانست در دو بازی دوستانه برابر لوکزامبورگ و روسیه، با پیراهن پرتغال در میادین حضور پیدا کند. او در مسابقات رسمی هرگز در لیست بازی قرار نگرفت و به همین دلیل توانست ملیت خود را تغییر دهد. لوکاس در سال 2022 پیشنهاد فدراسیون آنگولا را برای تغییر تیم ملی فوتبالی خود پذیرفت و عضوی از تیم ملی آنگولا شد. چهار بازی ملی و یک گل در آنگولا برای او ثبت شده است.

دوران باشگاهی


ناسیونال

لوکاس ژوائو که در لیسبون با تبار آنگولایی زاده شد، فوتبال را با تیم آماتور Beira Mar Atlético Clube Almada آغاز کرد. در سال 2011 با سی.دی. ناسیونال قراردادی برای تیم بزرگسالان بست، او واپسین سال خود را به عنوان بازیکن جوانان در همین باشگاه گذرانده بود.

لوکاس ژوائو نخستین بازی خود را در رده بزرگسالان با SC Mirandela به صورت قرضی انجام داد. او برای فصل 2013–2014 به مادیران بازگشت و نخستین بازی خود را در لیگ برتر در 15 سپتامبر 2013 انجام داد.

لوکاس ژوائو نخستین گلش را در لیگ برتر در 11 ژانویه 2015 زد. او شش گل دیگر به ثمر رساند - در مجموع هفت - و در پایان تیمش در جایگاه هفتم قرار گرفت.

شفیلد ونزدی

31 ژوئیه 2015، لوکاس ژوائو به هم تیمی پیشین مارکو ماتیاس در باشگاه انگلیسی شفیلد ونزدی پیوست و با یک قرارداد چهار ساله با مبلغی نامشخص موافقت کرد. او اولین بازی خود را در مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال در 8 آگوست انجام داد و جایگزین آتده نوهیو برای 13 دقیقه آخر برد 2–0 مقابل بریستول سیتی شد. او اولین گل خود را سه روز بعد، در پیروزی 4-1 مقابل منسفیلد تاون در جام اتحادیه، همچنین در هیلزبورو، به ثمر رساند.

لوکاس ژوائو یکی از سه بازیکنی بود که در 27 اکتبر 2015 هدف قرار گرفتند، زیرا چهارشنبه آرسنال را 3-0 در خانه شکست داد تا به دور پنجم جام اتحادیه برسد. در 30 ژانویه 2017، او تا پایان فصل به صورت قرضی به تیم دسته دوم بلکبرن روورز رفت.

ردینگ

لوکاس ژوائو در 6 آگوست 2019 با قراردادی چهار ساله با پرداختی نامشخص، سه روز پس از گلزنی برابر آنها در خدمت شفیلد ونزدی، به ردینگ پیوست.اولین گل برای باشگاه جدیدش در دومین حضورش در مسابقات قهرمانی به ثمر رسید، اما در باخت 2–1 خارج از خانه مقابل هال سیتی.

در 5 سپتامبر 2020، لوکاس ژوائو در پیروزی 3-1 در برابر کولچستر یونایتد در جام EFL هت تریک کرد. او فصل لیگ را به‌عنوان پنجمین گلزن برتر با 19 گل به پایان رساند، زیرا سلطنتی‌ها یک پله پلی آف را از دست دادند. در 17 مه 2023، پس از خودداری از سفر با تیم برای آخرین بازی خارج از خانه آنها پس از قطعی شدن سقوط، ریدینگ اعلام کرد که لوکاس ژوائو در پایان قراردادش استادیوم مادیسکی را ترک خواهد کرد.

واپسین سال‌ها و انتقال به آسیا

در فصل 2023، لوکاس ژوائو با باشگاه شانگهای پورت اف سی از سوپر لیگ چین قرارداد امضا کرد. در فوریه 2024، پس از قهرمانی با تیم چینی، با ام صلال قراردادی کوتاه‌مدت بست تا به لیگ ستارگان قطر بپیوندد.

پرسپولیس

در 9 سپتامبر 2024، ژائو به پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خلیج فارس پیوست.

افتخارات لوکاس ژوآئو


  • شانگهای پورت: سوپر لیگ چین: 2023

  • بهترین بازیکن ماه مسابقات چمپیونزشیپ: فوریهٔ 2022

آلبوم تصاویر لوکاس ژوآئو


اینستاگرام لوکاس ژوآئو


لوکاس ژوآئو در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری lucasjoao_18 در ارتباط است.

ویدئویی از لوکاس ژوآئو


  برچسب ها: فوتبال

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 19 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) قیمت ساعت چند هزار دلاری هدی زین العابدین افشا شد! / ساعت باس کارتیه باشه ...
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم) زیباترین هدیه‌ای که یک خانم به رهبر انقلاب داد / آقا بلافاصله همون لحظه پاسخ هدیه‌شو دادند ...
نگاهی به بازیگران و هنرمندان مشهوری که در مراسم خاکسپاری جمشید مشایخی حضور داشتند/ از لیلا حاتمی تا لاله اسکندری+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به میوه آرایی دلبرانه آیتک سلامت رقیب تبریزی زهرا گونش با همراهی نوای زیبای تار ایرانی +فیلم/ دلم برای اون اسلایس های هندونه غش کرد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شهاب حسینی: از بازیگری خسته شده‌ام! من از خیلی از بازیگران سینما ضعیف‌ترم
(ویدئو) نگاهی به نقاشی‌‌های زیبای رتبه 4 کنکور زبان/ آتوسا سالمی: ویولن می‌زنم، بزرگ‌ شده اُکراینم ولی مردم کاشان خیلی مهمان‌نوازند
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مادربزرگ‌ها "+ عکس/ دست و پنجه‌ات درد نکنه اوستا😍