دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی خصوصی مراد ییلدیریم و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: مورات ییلدیریم، به زبان ترکی استانبولی: Murat Yıldırım‎، زاده 13 آوریل 1979 در قونیه، «بازیگر، هنرمند و مجری» اهل کشور ترکیه است.

بیوگرافی مراد ییلدریم

مراد ییلدریم متولد 13 آوریل 1979 در ترکیه، بازیگر است، 182 سانتی متر قد و 72 کیلوگرم وزن دارد، در شهر قونیه ترکیه به دنیا آمده است، پدرش معلم بازنشسته ادبیات و کرد زبان بوده و مادرش از تبار عرب می باشد اما مراد نه عربی و نه کردی بلد نیست، به دلیل شغل پدرش در قونیه و آدنا بزرگ شده و دو خواهر هم دارد.

تحصیلات مراد ییلدریم

ییلدریم فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی ییلدیز در استانبول – ترکیه است.

ازدواج مراد ییلدریم

  • همسر اول

مراد اولین بار در سال 2008 با بورچین ترزی اوغلو همکار بازیگر خود که در سریال طوفان باهم کار کردند ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 6 سال در 2014 به طلاق ختم شد.

  • همسر دوم

ییلدرم برای بار دوم در سال 2016 وقتی 37 ساله بود با ایمان البانی ملکه زیبایی و بازیگر مصری که اصالت مراکشی دارد ازدواج کرد، آنها در یک مراسم هنری در لندن با هم آشنا شدند. فرزند این زوج در سال 2019 سقط شد.

آغاز کار حرفه ای مراد ییلدریم

مراد ییلدریم برای اولین بار با سریال جدا هم بشیم باهمیم در سال 1999، به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او سپس با سریال عشق بدون مرگ مقابل دوربین رفت. مراد در سال 2004 با نقش مسعود، در سریال همه بچه هایم حاضر شد و با سریال دروغ بزرگ به بازیگری ادامه داد. مراد ییلدریم در سال 2006 با بازی در سریال طوفان که نقش اصلی آن را خودش بر عهده داشت توانست بین بینندگان به شهرت برسد. او در همان سال با بازی در فیلم سینمایی برزخ که اولین تجربه سینمایی اش بود توانست با ایفای نقش اصلی، جایزه پرتقال طلایی را از آن خود کند.

مراد در سال 2007 در کنار بازیگر زیبا و معروف ترک، توبا بویوکوستون نقش اصلی سریال عاصی را بر عهده گرفت و به ایفای نقش دمیر پرداخت. سریال عاصی یکی از سریال های پرطرفدار و موفق آن دوره شد. مراد در سال 2008 بازی بسیار خوبی را در کنار برن سات، در فیلم سینمایی Guz sancisi به نمایش گذاشت.

مراد از سال 2017، مجریگری مسابقه ? Kim milyoner Olmak ister (کی میخواد میلیونر بشه؟) که نسخه اصلی مسابقه ?Who wants to be a millionaire بود را برعهده گرفت. جایزه این مسابقه 1 میلیون لیره بود.

مراد ییلدریم: اهل نماز و روزه هستم

طبق گفته مراد او اهل نماز، روزه و رفتن به مسجد است و انسان ها را تنها از روی خوب بودن آن‌ها قضاوت می کند نه انجام واجبات مذهبی. مراد به هر دو نوع حج رفته است. او اعمال مذهبی را مثل کار های روزانه اش می داند و برای او بسیار نرمال است. او از مردم گله کرده است که چرا وقتی هنرمندان اعمال مذهبی خود را انجام می دهند مردم انقدر از آن ها انتقاد می کنند و درباره آن حرف می زنند.

او ادامه داده است:” چرا وقتی در آمریکا هنرمندی به کلیسا می رود کسی از او انتقاد نمی کند و پشت سر او صحبت نمی کند؟ صحبت در مورد این مسائل کار درستی نیست.”

دستگیری مراد ییلدریم

ییلدرم در سال 2016 به علت مصرف و فروش مواد مخدر دستگیر شد، در نهایت دادگاه استانبول او را به 10 ما زندان محکوم کرد اما از تاسیس مرکز فروش مواد مخدر تبرئه شد، البته حکم بخاطر اینکه کمتر از یکسال زندان بود با جریمه مالی بسته شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل سابمیت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی