دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بیوگرافی و زندگی شخصی اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس و سوابق او+تصاویر 

یکشنبه، 08 بهمن 1402
کد خبر: 372960
ساعد نیوز: اوسمار ویرا که پیش از این به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد حالا به‌ عنوان گزینه‌ نهایی هدایت پرسپولیس انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، این مربی برزیلی که در 2 سال گذشته دستیار یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس بوده بلافاصله بعد از رفتن یحیی به گزینه اصلی هدایت این تیم تبدیل شده بود، اما فشار هواداران باعث شد تا درویش در آن بازه زمانی بی‌خیال این اتفاق شود. حالا و بعد از گذشت چند هفته به نظر می‌رسد این مربی برزیلی بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت سرخ‌ها مطرح است.

برخلاف تصور خیلی ها اوسمار اصلا مربی کم تجربه ای نیست و سابقه کار در برزیل و فعالیت به‌عنوان دستیاری را در تیم‌های کورینتیانس، فلامینگو و اینترناسیونال دارد و به همین خاطر بود که گل محمدی او را به‌عنوان دستیار اول خودش معرفی کرد. البته ویرا تجربه مشابهی را در اینترناسیونال دارد و در آن تیم هم در یک بازه زمانی کوتاه مدت به‌عنوان سرمربی موقت فعالیت کرد.

حالا و بعد از اینکه مذاکرات رضا درویش در قطر به نتیجه نرسیده و برانکو، پاکتا، دی بیاسی و ژوزه پسیرو جواب رد به سرخ‌ها داده‌اند به نظر می‌رسد باید کم کم آماه بازگشت درویش به تهران باشیم.

همه این اتفاقات در حالی است که پرسپولیسی‌ها از ساعاتی قبل با انتشار یک استوری رسما حمایت خود را از سرمربیگری دستیار برزیلی یحیی گل محمدی اعلام کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توان انتظار داشت که این مربی به‌عنوان سرمربی سرخ‌ها در ادامه فصل معرفی شود

  • نام کامل : اسمار لوس ویرا (Osmar Loss Vieira)

  • زادروز : 3 ژوئیهٔ 1975 ‏

  • زادگاه : پاسو فوندو، برزیل

  • دوران مربیگری : از سال 2013

  • پیشه : مربی فوتبال

  • زمینه فعالیت : فوتبال

  • تیم فعلی: پرسپولیس (دستیار)

اوسمار لوس ویرا (Osmar Loss Vieira؛ زادهٔ 3 ژوئیهٔ 1975) یک مربی فوتبال اهل برزیل است که در حال حاضر به عنوان دستیار مربی برای باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند. او در مرداد ماه 1401 به عنوان مربی جدید پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد و طی قراردادی به این تیم ایرانی پیوست

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسولیس کیست

تغییر و تحولات و بمب نقل و انتقالات 1401 – 1402 در باشگاه پرسپولیس به تغییر مربی و دستیار یحیی گل محمدی نیز رسید. با جدایی حمید مطهری مربی سابق پرسپولیس، اوسمار ویرا مربی برزیلی دستیار جدید یحیی گل محمدی خواهد شد و سرخ پوشان با این مربی برزیلی به توافق رسید و بلیط سفر به تهران نیز برای او تهیه شده تا به اردوی پرسپولیس اضافه شود.

این مربی نام آشنا و معروف بزریلی به‌عنوان دستیار گل‌ محمدی جانشین مطهری می‌شود تا فصل جدید برای پرسپولیس با موفقیت ضروع و به اتمام برسد تا بار دیگر کاپ قهرمانی را بر سر بگیرد

ازدواج، همسر و فرزندانش

وی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر نوجوان است. همسر دامپزشک معروفی در بزریل است.

کارنامه حرفه‌ای و ورزشی

اوسمار وی را، فوتبال را کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی در آکادمی اینترناسیونال آغاز کرد و در طول فعالیت های فوتبالی خود در تیم های چون اینترناسیونال ، ژوونتود ، فلومیننزه و … توپ زده است.

وی پس از خداحافظی از فوتبال در حال حاضر به عنوان مربی فوتبال فعالیت میکند و در کارنامه ایشان مربیگری و دستیار مربی تیم هایی چون زیر 20 سال کورینتیانس و تیم براگانتینو ، کورینتیانس (دستیار) گوارانی ، ویتوریا ، اینترناسیونال (دستیار) و .. دیده می شود.

اوسمار مربی جدید پرسولیس پیش از پیوستن به این تیم، مربی موقت تیم اینترناسیونال بود. او در رده های سنی زیر 20 سال فوتبال و جوانان تجربه زیادی دارد.

وی مدتی مربی ژوونتود بود و سپس، هدایت تیم جوانان اینترناسیول را بر عهده گرفت و مدتی نیز هدایت آکادمی فلومیننسه را برعهده داشت.

اوسمار ویرا در سال 2019 هدایت دو تیم گوارانی و ویتوریا را برعهده داشت و در سال 2020 دوباره به عنوان دستیار به اینترناسیول پیوست تا انتهای فصل 2021 در این تیم ماند.

او در آغاز فصل 2021 هدایت سیانورته در لیگ سطح اول ایالت پارانای برزیل را بر عهده گرفت. در کل بیشترین همکاری انی مربی فوتبال اهل برزیل با تیم ایننرناسیونال بود و حالا در اولین تجریه خود در یک تیم ایرانی باید دید چه عملکردی را نشان خواهد داد.

عملکرد مربیگری

اوسمار لس ویه‌را در سال های اخیر و در سال 2021 در باشگاه اینترناسیوناله در سری آ برزیل دستیار اول و در فصل 2020/21 نیز در اینتر ناسیونال سری آ دستیار بوده و برای دو بازی سرمربی شده.

اوسمار مربی پرسپولیس از سال 2011 و از فوتبال پایه شروع کرده و سپس در باشگاههای بزرگ اینترناسیونال و کورینیتانس برزیل در سری 1 دستیار بوده و در سری بی هم سابقه سرمربیگری داشته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 08 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین و ساده‌ترین روش برای درست کردن پنیر روستایی در خانه+ویدیو