بیوگرافی و زندگی شخصی محمد محبی سورپرایز ویژه ژاپنی ها و افتخاراتش+تصاویر جذاب

  یکشنبه، 15 بهمن 1402 ID  کد خبر 374087
بیوگرافی و زندگی شخصی محمد محبی سورپرایز ویژه ژاپنی ها و افتخاراتش+تصاویر جذاب
ساعد نیوز: محمد محبی متولد 29 آذر 1377 در بوشهر، بازیکن فوتبال است
  • نام:محمد

  • نام خانوادگی :محبی

  • تاریخ تولد :29 آذر 1377

  • محل تولد:بوشهر

  • پیشه:فوتبالیست

  • پست:وینگر

  • وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی و خانواده محمد محبی

محمد محبی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که با درخشش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن، نام خود را در میان فوتبالیست‌های محبوب ایرانی قرار داده است در تاریخ 29 آذر 1377 در بوشهر متولد شد. برای تشخیص سن محمد محبی کافیست عدد سال تولدش را از عدد سال فعلی کسر کنید.

محبی عضو یک خانواده 5 نفره است؛ یک برادر و یک خواهر دارد و پدرش عبدالحمید محبی مهندس کشاورزی و مادرش خانه‌دار است. در مورد اصالت محمد محبی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران باید بگوییم که او در بوشهر به دنیا آمده است ولی پدر و مادرش اصالتاً اهل روستای طلحه هستند.

تحصیلات محمد محبی

طبق اطلاعات در دسترس درباره تحصیلات محمد محبی این بازیکن دانشجوی رشته مهندسی نفت در دانشگاه سراسری خلیج فارس بوشهر است.

ازدواج و همسر محمد محبی

محمد محبی در حال حاضر مجرد است و هیچ خبر رسمی درباره ازدواج او و یا عکس محمد محبی و همسرش منتشر نشده است.

پست محمد محبی

محمد محبی در پست وینگر بازی می‌کند؛ خود این فوتبالیست جوان آینده‌دار در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده بود که دوست دارد یک بازیکن آزاد بوده تا بتواند در تمام نقاط زمین تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

شروع فوتبال محمد محبی با شاهین بوشهر

پیش از انکه بگوییم محمد محبی بازیکن کدام تیم است ، بهتر است نگاهی به آغاز راه این ستاره جوان فوتبال ایران را بیاندازیم. شروع علاقه محمد محبی به فوتبال همانند بسیاری از فوتبالیست‌های جهان از دوران کودکی و نوجوانی بود که در سال 1389 زمانی که محبی 12 سال داشت به صورت جدی آغاز شد. با تیم پایه‌های شاهین بوشهر فوتبال را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و در سال 97 وارد تیم اصلی شاهین شد.

ورود به لیگ برتر با سپاهان

محمد محبی پس از درخشش در تیم شاهین بوشهر، در 21 سالگی به عضویت تیم سپاهان اصفهان با مربیگری امیر قلعه نویی درآمد و این ادامه راه او در حیطه فوتبال حرفه‌ای بود.

قدم اول محبی در عرصه لژیونری

محمد محبی پس از 64 بازی موفق برای تیم سپاهان و به ثمر رساندن 12 گل با قراردادی سه ساله به عضویت باشگاه سانتا کلارا در لیگ برتر پرتغال درآمد.

اولین بازی محمد محبی در تیم ملی فوتبال ایران

شانس حضور او در تیم ملی برای اولین بار در سال 1398 اتفاق افتاد که توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و اولین بازی رسمی خود را در همان سال مقابل تیم کامبوج انجام داد.

گلزنی این بازیکن جوان در این مسابقه محبی را به یکی از ستاره‌های تیم ملی تبدیل کرد و این در حالی بود که تیم پرسپولیس و مسئولان تیم ملی امید نام او را از لیست خود خط زده بودند.

محمد محبی در استقلال

بازگشت محبی به ایران برای حضور در استقلال اتفاق خوبی برای درخشش او در فوتبال داخلی بود. این بازیکن پس از یک فصل حضور در تیم پرتغالی به عنوان بازیکن قرضی به استقلال تهران آمد و در 28 بازی انجام شده برای استقلال موفق شد 8 گل به ثمر برساند.

حضور تاثیرگذار او در جام حذفی برای استقلال با به ثمر رساندن دو گل و تاثیرگذاری روی دو گل بیشتر از پیش عیان شد اما پس از یک فصل با انتشار پست خداحافظی از این تیم جدا شد.محمد محبی در رستوف روسیه

مقصد بعدی محمد محبی رستوف روسیه بود که با پرداخت رضایت‌نامه این لژیونر ایرانی با قراردادی سه ساله او را از سانتا کلارا پرتقال به روسیه آورد.

محمد محبی در جام ملتهای آسیا

نام محبی در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران توسط امیر قلعه نویی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2023 ثبت و این بازیکن همراه دیگر فوتبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان راهی قطر شد.

تعداد بازی‌های ملی محمد محبی

محمد محبی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از سال 2019 تا سال 2024، در مجموع 20 بازی ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

تعداد گل های ملی محمد محبی

محمد محبی بازیکن فوتبال کشورمان دارای 5 گل ملی است که این گل ها را در مقابل تیم های ژاپن یک گل، بلغارستان یک گل، کنیا یک گل، کامبوج دو گل به ثمر رسانده است. آقای فوتبالیست دارای 5 پاس گل ملی نیز می باشد.

تیم های محمد محبی (تا تاریخ 30 دی 1402 )

  • شاهین بوشهر:لیگ دسته دوم، 97–1396

  • شاهین بوشهر:لیگ آزادگان، 98–1397

  • سپاهان:لیگ برتر، 99–1398

  • سپاهان:لیگ برتر،1400–1399

  • سانتا کلارا:لیگ برتر پرتغال،22–2021

  • استقلال(قرضی) :لیگ برتر،02–1401

  • روستوف:لیگ برتر روسیه،2023-24

افتخارات باشگاهی محمد محبی

  • نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس با تیم سپاهان در سال 00–1399

  • قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران با تیم استقلال در سال 1401

  • نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران با تیم استقلال در سال 02–1401

افتخارات ملی محمد محبی

  • قهرمانی مسابقات فوتبال آسیای مرکزی در سال 2023

  • افتخارات فردی محمد محبی

  • بهترین وینگر راست سال 1401 از نگاه برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی

  • بهترین بازیکن زمین در دیدار ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (154 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (6 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (6 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود