بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی علی قلی زاده و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 03 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی علی قلی زاده و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
علی قلی‌زاده (زادهٔ 20 اسفند 1374 در نمین) بازیکن فوتبال است که در پست مهاجم و وینگر برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند..

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : علی

نام خانوادگی : قلی زاده

تاریخ تولد : 1374/12/20

شهر محل تولد : نمین استان اردبیل

رشته تخصصی : فوتبال

علی قلی زاده

علی قلی زاده

زندگی شخصی و خانواده علی قلی زاده


علی قلی‌ زاده با نام کامل علی قلی زاده نوجه ده متولد 20 اسفندماه سال 1374 شمسی در شهر تهران است؛ لازم به بیان است علی اصالتا اهل روستای نوجه ده استان اردبیل می باشد. پدر علی از فوتبالیست های دهه پنجاه شمسی بود و قبل از جنگ ایران و عراق در تیم راه آهن بازی می کرد. برادر وی نیز در تیم فوتبال استقلال اهواز توپ می زد که به دلیل مصدومیت، از فوتبال کنار رفت و به اجبار از این رشته ی ورزشی خداحافظی کرد!

ازدواج و خانواده


علی متاهل است؛ او در 21 آبان ماه سال 1397 شمسی با یاسمن فرمانی ازدواج کرد. وی مراسم ازدواج خود را در خرداد ماه 1398 شمسی و با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، رسانه ای کرد.

یاسمن فرمانی متولد 23 بهمن ماه سال 1373 شمسی در شهر اردبیل است؛ او عضو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و همیاری اورمیه و پارس جنوبی بوده است و در پست تخصصی دفاع وسط بازی می کند.

علی قلی زاده و همسرش یاسمن فرمانی صاحب فرزند پسر شده اند.

علی قلی زاده و همسرش

علی قلی زاده و همسر و فرزندشان

علی قلی زاده و همسرش

زندگی ورزشی و اجتماعی علی قلی زاده


او نیز همچون اغلب بچه ها، فوتبال را با توپ پلاستیکی از کوچه و خیابان آغاز کرد و سپس به صورت جدی با ورزش فوتسال آشنا شد و در این رشته ی ورزشی نیز بازی کرد! او سپس به پیشنهاد برادر خود، از رشته ی ورزشی فوتسال به رشته ی ورزشی فوتبال رفت!

علی قلی زاده

عل قلی زاده

علی قلی زاده

علی از همان سال های ابتدایی یعنی در سال 1385 شمسی (سالی که علی دایی، تیم بزرگسالان سایپا را قهرمان لیگ برتر ایران کرد) و آن هنگام که تنها 10 سال داشت، وارد آکادمی فوتبال باشگاه سایپا شد و یک رده پایین تر از نونهالان بازی می کرد.از سال 1385 شمسی تا 1390 شمسی در رده های سنی مختلف برای باشگاه سایپا بازی کرد؛ سپس از سال 1390 شمسی تا 1391 شمسی در تیم دوم باشگاه سایپا توپ می زد تا اینکه به صورت رسمی از سال 1391 شمسی به تیم بزرگسالان باشگاه سایپا رفت و در لیگ برتر ایران بازی کرد.

علی قلی زاده

در ادامه و از سال 1388 شمسی، او عضو تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران بوده است؛ همچنین یک لژیونر می باشد.علی قلی زاده اکنون (از تابستان سال 1397 شمسی) به عنوان مهاجم برای تیم رویال شارلوا در لیگ برتر کشور بلژیک بازی می‌ کند. قرارداد علی قلی زاده با این تیم اروپایی، قرارداری دو ساله به مبلغ 350 هزار یورو می باشد. البته لازم به بیان است علی چند سال پیش از تیم فوتبال نایمخن کشور هلند پیشنهاد داشت، اما متاسفانه وی مصدوم شد و فرصت رفتن به اروپا را در آن سال ها از دست داد.

علی از سال 1397 شمسی در تیم ملی بزرگسالان کشور بازی کرد و در جام جهانی سال 2018 میلادی نیز حضور داشت.

علی قلی زاده

علی قلی زاده

علی قلی زاده

علاقه وی به پیراهن شماره 11


علی درباره ی خود به شماره 11 این چنین می گوید: “این شماره از پدرم به من به ارث رسیده است. او قبل از جنگ ایران و عراق در تیم راه آهن بازی می کرد و برادرم هم در تیم استقلال اهواز بود که متاسفانه بد شانسی آورد، پایش شکست و از فوتبال کنار رفت.

الگوی علی قلی زاده


علی درباره الگوی ورزشی خود در رشته ی فوتبال می گوید: “الگوی من نیمار است و همیشه سعی می‌ کنم حرکات او را یاد بگیرم. البته دریبل زدن من، تخریب بازیکنان نیست و دوست دارم که حرکات تکنیکی خاص خود را انجام دهم.

علی قلی زاده

علی قلی زاده در تیم سایپا

علی قلی زاده استقلالی یا پرسپولیسی؟


او درباره ی این که استقلالی است یا پرسپولیسی؛ می گوید: “من از بچگی در تیم فوبتال سایپا بازی کرده ام و عاشق این تیم هستیم.”

افتخارات علی قلی زاده


  • پدیده لیگ برتر فوتبال ایران در 1396 و 1397 شمسی

آلبوم تصاویر علی قلی زاده


علی قلی زاده در کنار همسرش

علی قلی زاده در کنار سردار آزمون و مهدی قایدی

علی قلی زاده

علی قلی زاده در کنار اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد

علی قلی زاده در کنار اعضای تیم ملی ایران

علی قلی زاده در کنار کاوه رضایی و مرتضی پورعلی گنجی

علی قلی زاده میلاد محمدی

علی قلی زاده مهدی ترابی

علی قلی زاده د رکنار همسرش

علی قلی زاده در مراسم ازدواجش

علی قلی زاده در کنار همسرش

علی قلی زاده

اینستاگرام علی قلی زاده


علی قلی زاده در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری ali_gholizadeh11 با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام علی قلی زاده

ویدئویی از گلهای تماشایی علی قلی زاده



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (688 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (207 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (156 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان