بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی آرمان رمضانی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی آرمان رمضانی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
آرمان رمضانی (زادهٔ 1 تیر 1371 در ماسال) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : آرمان

نام خانوادگی : رمضانی

تاریخ تولد : 1371/04/01

شهر محل تولد : ماسال

رشته تخصصی : فوتبال

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

زندگی شخصی و خانواده آرمان رمضانی


آرمان رمضانی در تاریخ 1 تیر 1371 در شهر ماسال ماسال استان گیلان با زبان تالشی متولد شد. وی فعالیت حرفه ای اش را در پست مهاجم آغاز کرد و از زمان نوجوانی فوتبال بازی می کرد. آرمان رمضانی در پست مهاجم توپ میزند و قد او 192 است.

ازدواج و خانواده


آرمان رمضانی اهنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی ورزشی و اجتماعی آرمان رمضانی


آرمان رمضانی ورزش خویش را از سال 1381 در سن 10 سالگی به صورت جدی از مدرسه فوتبال ماسال تحت نظر شهرام صفری شروع کرد. بعد از آن وارد تیم مقاومت همان شهر شد، وی در تیم زیر 14 سال پگاه گیلان در سال 1385 حضور یافت و توانست با مربیگری آقای هادی پور و علی ناصح در لیگ برتر این رده سنی حاضر شود. آرمان رمضانی در سن 18 سالگی در سال 1389 در رده سنی جوانان شهرداری زادگاه خود حضور داشت تا این که به تیم رده سنی امید های ملوان بندر انزلی در سال 1390 پیوست و با تیم بزرگسالان ملوان در سال 1391 به لیگ برتر رفت آنگاه به صورت قرضی دوسال در فجر سپاسی شیراز بازی کرد.

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در سال 1394 به مدت یک سال به تیم پاس همدان پیوست که 19 بار در این مدت به میدان رفته و 1 گل را به ثمر رساند. پس از آن آرمان رمضانی در مس رفسنجان به مدت یکسال بازی کرد و 31 بار در این تیم به میدان رفته و 6 گل را به دروازه حریف نشاند. وی همچنین در سال 1396 به مدت یکسال به تیم اکسین وارد شد و در سال 1398- 1397 به باشگاه سپاهان پیوست و توانست 12 گل را در 63 بازی لیگ به ثمر برساند.

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در سال 1398 در تیم سایپا بازی کرد و 4 گل را به ثمر رساند.به همین علت یکی از برترین گل زنان برگزیده شده بود که یکی از آن ها به خود پرسپولیس بود که مانع از مسجل شدن قهرمانی این باشگاه در ورزشگاه آزادی شد.

در کارنامه ورزشی آرمان رمضانی سابقه ی بازی در تیم های مهم پایتخت من جمله پرسپولیس و استقلال است. آرمان رمضانی در 18 شهریور 1399، با قراردادی به مدت 2 سال، به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. اولین بازی وی برای باشگاه پرسپولیس، در 25 شهریور 1399 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه ای برابر التعاون بود که نتیجه ی آن با پیروزی 1 بر 0 باشگاه پرسپولیس، همراه شد.

آرمان رمضانی و وریا غفوری

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در اسفند ماه 1399 از تیم پرسپولیس جدا شد بعد از آن در تاریخ 23 اسفند 1399 در یک انتقال غیرمنتظره با عقد قراردادی بمدت یک و نیم سال به باشگاه استقلال پیوست. این مهاجم در هفته هشتم مقابل تیم فوتبال استقلال از دقیقه 87 به میدان رفت که نتوانست در این مدت کوتاه کاری انجام دهد، آرمان رمضانی در 6 دیدار باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت و در کل در مدت 276 دقیقه ای که برای تیم یحیی گل محمدی به میدان رفت، هیچ گلی به ثمر نرساند و هیچ پاس گلی نیز نداد که این مسئله سبب شد تا وی در نیم فصل از این تیم جدا شود.

باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی آرمان رمضانی نوشت:آرمان رمضانی یک بازیکن با اخلاق و به لحاظ تاکتیکی، مهاجمی آینده دار محسوب می شود ولی به اصطلاح فوتبالی ها، توپ برای او نچرخید تا باعث از بین رفتن شانس ادامه حضورش در پرسپولیس شود.

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی و علی دایی


از نوجوانی و جوانی آرزویم بود که با علی دایی کار کنم و شاگرد این مربی شوم ، همه جا گفتم ایشان الگویم در فوتبال بوده و همچنان هست، سبک بازی ام شباهت به علی دایی دارد و از نظر فنی می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

آرمان رمضانی و علی دایی

افتخارات آرمان رمضانی


  • نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به همراه تیم پرسپولیس

  • نایب قهرمانی جام حذفی 00–1399 به همراه تیم استقلال

  • قهرمانی لیگ برتر 01_1400 به همراه تیم استقلال

  • قهرمانی سوپر جام 1401 به همراه تیم استقلال

  • نایب قهرمانی جام حذفی 02–1401 به همراه تیم استقلال

آلبوم تصاویر آرمان رمضانی


آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در کنار پدر و مادر

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در کنار پدر و برادر

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در کنار پدر و برادر

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در کنار پدر

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی در کنار پدر و مادر

آرمان رمضانی

اینستاگرام آرمان رمضانی


آرمان رمضانی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری arman_ramezani10 با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام آرمان رمضانی

ویدئویی از گفتوگو با آرمان رمضانی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (290 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (179 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (123 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (54 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (39 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (24 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (23 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (20 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز