بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی گلنوش خسروی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 09 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی گلنوش خسروی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
گلنوش خسروی چاله سیاهی (زادهٔ 22 اردیبهشت 1380 در شاهین شهر اصفهان) عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه باشگاه فوتبال زنان خاتون بم است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : گلنوش

نام خانوادگی : خسروی

تاریخ تولد :1380/02/22

شهر محل تولد : شاهین شهر اصفهان

رشته تخصصی : فوتبال

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

زندگی شخصی و خانواده گلنوش خسروی


گلنوش خسروی در سال 1380 در شهر شاهین شهر اصفهان به عنوان تک فرزند خانواده زاده شد؛ او در سنین کودکی، پدر خود را از دست داد و به همراه مادر خود زندگی‌اش را دنبال کرد. خسروی از 10 سالگی وارد عرصه فوتبال شد و توانست پلکان ترقی را به سرعت طی کند و پس از رد چند پیشنهاد خارجی پیش از رسیدن به سن 18 سالگی، سرانجام راهی فوتبال ترکیه شد و به تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه پیوست.

ازدواج و خانواده


گلنوش خسروی ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.

زندگی ورزشی و اجتماعی گلنوش خسروی


گلنوش فوتبال را از کوچه های شاهین شهر اصفهان آغاز کرده است؛ او پا برهنه بازی می کرد تا کفشش خراب نشود.
او از سن 10 سالگی عضو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان شد و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و همچنین امید ایران بازی کرده است.

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

او توانست پلکان ترقی را به سرعت طی کند و پس از رد چند پیشنهاد خارجی پیش از رسیدن به سن 18 سالگی، سرانجام راهی فوتبال ترکیه شد و به تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه پیوست.

گلنوش خسروی در کنار ملیکا محدی و یاسمن فرمانی

گلنوش خسروی نخستین لژیونر فوتبال زنان ایران نیست؛ پیش از او زهرا قنبری، کوهستان خسروی و زمرد سلیمانی و چند بازیکن بانوی ایرانی دیگر بازی در لیگ‌های خارجی را تجربه کرده بودند اما وی را می‌توان جوان‌ترین دختر لژیونر فوتبال زنان ایران دانست. بازیکنی که در سن 18 سالگی به لیگ ترکیه پیوست.

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی در کنار ملیکا محمدی

گلنوش خسروی در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست لیگ ترکیه، توانست با ثبت 2 گل و 2 پاس گل در یک مسابقه، ستاره تیمش قلمداد شود و درخششی به یاد ماندنی را برای فوتبال زنان ایران رقم بزند.

حضور ثابت و درخشان او در ترکیب کوناک بلدی اسپور باعث شده‌است تا به رغم قرارداد 2 ساله با این باشگاه، چند پیشنهاد اروپایی برای وی مطرح شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل ترکیه را به مقصد یک کشور اروپایی ترک می‌کند.

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

لقب «نیمار فوتبال زنان»


او هم در پست هافبک راست و هم در پست هافبک چپ نیز برای تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه به میدان می‌رود؛ در حالی‌که اروپایی‌ها بیشتر تیم‌های قدرتی دارند ولی خسروی بازیکنی سرعتی است. همبازیان او بیشتر به‌خاطر اینکه صورت‌اش و بعضی از حرکت‌های فوتبالی او شبیه به نیمار است، به او لقب فوتبال زنان را داده‌اند. هر چند که خود معتقد است الگوی او نیمار نیست!

پیشنهاد از لالیگا


ستاره فوتبال بانوان ایران در گفتگویی با ورزش سه اذعان داشت که در آستانه یک انتقال بزرگ قرار گرفته است و هیچ بعید نیست به زودی راهی رقابت های لالیگای اسپانیا شود و برای تیم اسپورتینگ اوئلوا به میدان برود. هر چند که او پیشنهاد دیگرش از لیگ ترکیه را هم مطرح کرد و گفت تیم بشیکتاش ترکیه هم علاقه زیادی به جذب او دارد و پیشنهادی رسمی برای جذب خسروی در بازار نقل و انتقالات تابستانه، ارائه کرده است.

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی و بازگشت به ایران


گلنوش خسروی پس از حدود یازده ماه دوری از ایران، تیرماه 99 و بعد از اخذ مجوز از باشگاه کوناک بلدی اسپور ترکیه و نیمه تمام ماندن سوپرلیگ ترکیه به دلیل شیوع کرونا، توانست راهی تهران شود تا پس از قریب به یکسال به ایران بازگردد؛ او بعد از اسکان چند روزه در تهران و دیدار با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، راهی زادگاه‌اش شاهین شهر شد و مورد استقبال همشهریان خود قرار گرفت. در مراسمی ویژه از سوی مسئولان شاهین شهر و استان اصفهان، تقدیر ویژه‌ای از وی صورت پذیرفت.

گلنوش خسروی و کرونا در جشن تولد 19 سالگی


قصه جشن تولد 19 سالگی گلنوش خسروی هم خواندنی است؛ او که به واسطه شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اجباری اعلام شده در کشور ترکیه، به تنهایی و دور از خانواده روزهای خود را می‌گذراند جشن تولد 19 سالگی خود را هم به صورت انفرادی برگزار کرد که بازتاب بسیاری در رسانه‌ها داشت.

گلنوش خسروی

افتخارات گلنوش خسروی


گلنوش خسروی تا کنون افتخاری برای خود نیافریده است.

آلبوم تصاویر گلنوش خسروی


گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسرویگلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی درکنار هستی سهرابی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی در بازگشت به ایران

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

گلنوش خسروی

اینستاگرام گلنوش خسروی


گلنوش خسروی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری gonoosh_khosravi با مخاطبان خود در ارتباط است.

صغپفحه اینستاگرام گلنوش خسروی

ویدئویی از مصاحبه با گلنوش خسروی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (88 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (50 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان