دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی کامران قاسمپور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 31 مرداد 1402
کامران قاسمپور (زاده 26 آذر 1375) کشتی‌گیر اهل ایران است که در دسته 92 کیلوگرم کشتی آزاد به رقابت می‌پردازد. او قهرمان دو دوره پیاپی مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های 2021 و 2022 می باشد.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : کامران

نام خانوادگی : قاسمپور

تاریخ تولد : 1375/09/26

شهر محل تولد : جویبار

رشته تخصصی : کشتی

زندگی شخصی و خانواده کامران قاسمپور


کامران قاسم پور متولد 26 آذر 1375 در جویبار، کشتی گیر است.

کامران قاسم پور در روستای بیزکی از توابع شهرستان جویبار استان مازندران به دنیا آمده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

ازدواج و خانواده


کامران قاسم پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

کامران قاسمپور و فضای مجازی


من زیاد اهل فضای مجازی و مصاحبه نیستم، سرم بیشتر به زندگی خودم هست و به حاشیه‌ها هم دامن نمی‌زنم، دلیلی ندارد درباره زندگی شخصی‌ام صحبت کنم.

رفیق کامران قاسمپور


من و حسن یزدانی از 11 یا 12 سالگی با هم دوست و رفیق هستیم و کشتی را از یک باشگاه شروع کردیم. او افتخار کشتی ایران و جهان و یک ورزشکار دوست داشتنی است.

کامران قاسم پور و فوتبال


به جز کشتی رشته دیگری را دنبال نمی کنم و اصلا حتی فوتبال را هم تماشا نمی‌کنم. برخی هستند که موقع دربی هیجان دارند و فوتبال تماشا می‌کنند من در اتاق خودم فیلم می‌بینم یا تلویزیون تماشا می‌کنم.

کامران قاسمپور و کتاب زندگی


من در زندگی‌ام خیلی سختی کشیدم، مشکلات زیادی داشتم، اتفاقات زیادی برایم افتاده که در خیلی مواقع از زندگی برایم ناامیدکننده بود. بنده ناشکری نیستم اما یکسری چیزها برایم سخت بود. کتاب زندگی من هر اسمی داشته باشد بسیار غمگین خواهد بود.

سبک زندگی کامران قاسمپور


زندگی هر قهرمان به شکلی می‌گذرد و هر کسی به شیوه خودش زندگی می کند، من سعی می‌کنم سرم گرم زندگی خودم باشم و روی اهدافی که دارم متمرکز شوم. به مسائل بیرون و اطرافیانم کاری ندارم و همه چیزها به خودم و اطرافیان نزدیکم خلاصه می‌شود. من آدم پرحاشیه‌ای نیستم و همین باعث شده بگویند خاکی هستم. من این مدل شخصیت را دارم و هر جوری که بوده باشم سعی می‌کنم تا آخر همین طور بمانم به همین دلیل سعی می‌کنم این شخصیتی که دارم تغییری نکند.

زندگی ورزشی و اجتماعی کامران قاسمپور


کشتی آزاد خود را سال 1386 از 11 سالگی زیر نظر حسین نقیبی در شهر جویبار آغاز کرد سپس سال 1392 در 17 سالگی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران راه پیدا کرد و توانست مدال طلا نوجوانان آسیا و مدال نقره نوجوانان جهان را در وزن 69 کیلوگرم از آن خود کند.

سال 1397 و 1398 عضو تیم ملی زیر 23 ساله های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد که حاصل آن گرفتن دو مدال طلا در وزن 86 کیلو گرم بود.

سال 1398 در 23 سالگی پس از درخشش در رده های پایه، اولین بار مورد توجه مربیان تیم ملی بزرگسالان ایران قرار گرفت. او به همراه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 شرکت کرد و توانست مدال طلای وزن 86 کیلو گرم را از ان خود کند.

سال 1400 در 25 سالگی پس از مشورت با مربیان تیم ملی، جهت پشت خط نماندن زیر سایه حسن یزدانی وزنش را از 86 به 92 کیلوگرم تغییر داد و که حاصل آن 1 مدال طلای قهرمانی آسیا 2021 و 2 مدال طلای قهرمانی جهان 2021 و 2022 می باشد.

کامران قاسمپور و رقابت با حسن یزدانی


واقعیت این است که اصلا فکر نمی‌کردم با یزدانی رقیب شوم چون تفاوت وزنی زیادی با هم داشتیم، من 2 – 3 وزن آن موقع بالاتر از حسن بودم اما در طول زمان اتفاقاتی می‌افتد که انسان از آنها خبر نداشته است. تغییر وزن اتفاق خوبی بود که برایم در سال 1400 افتاد، فعلا در این وزن کشتی می‌گیرم تا ببینم تا المپیک 2024 پاریس خدا برایم چه می‌خواهد.

کشتی در خون جویباری ها


پدرم به کشتی علاقه داشت و همیشه از تلویزیون و با حضور در سالن کشتی، مسابقات را تماشا می کردیم، من همیشه شور و هیجانی که در مسابقات بود را دوست داشتم و می خواستم در آن شرایط قرار بگیرم. به جرات و با قطعیت می گویم که 90 درصد پسرها در جویبار لااقل چند ماهی کشتی کار کرده و این رشته را تجربه کرده اند. کشتی در پوست و خون مردم جویبار هست.

کامران قاسمپور و علاقه به بازیگری


اگر کسی بخواهد وقتش را صرف دو حرفه کند یکی از آنها کم رنگ می‌شود و یکی را از دست می‌دهد، فعلا به موضوع بازیگری فکر نکرده‌ام؛ اگر روزی این پیشنهاد به من شود سعی می‌کنم اواخر کشتی‌ام باشد چون الان نمی‌شود، خیلی بازیگری را دوست دارم.

کامران قاسمپور و درس از سختی ها


هر ورزشکاری در زندگیش حتما سختی کشیده و حتی بیشتر از من. سختی، ناامیدی، طعنه و کنایه، شکست، دید دیگران، بی پولی و خیلی چیزهای دیگر بوده است. همین موارد باعث شده تا حواسم به زندگی خودم باشد و به چیزهای دیگر خیلی توجه نکنم.

کامران قاسمپور و استفاده از شهرت


من آدم کمرویی هستم و بیشتر کسانی که مرا می‌شناسند این موضوع را می‌دانند، شاید زشت باشد این کلمه را بگویم اما آدم «دریده‌ای» نیستم. فکر نمی‌کنم تا به حال اتفاق افتاده باشد بخواهم از شهرت خودم استفاده کنم، البته مواقعی بوده عزیزان به من لطف داشتند و وقتی مرا شناخته‌اند کارم را راه انداختند. مردم شهرم به من لطف زیادی دارند و من شرمنده آنها می‌شوم، این محبت‌ها مسئولیت ما را بیشتر می‌کند تا جوابگوی این محبت‌ها باشیم.

کامران قاسمپور و مهاجرت


اگر قبلا و در گذشته پیشنهاد مهاجرت را مطرح می‌کردند بله قبول می‌کردم اما الان نه. الان مدال‌های زیادی کسب کرده‌ام و انگیزه‌ای دارم که بخواهم برایش بجنگم، از طرفی آنقدر محبت مردم عزیز کشورم را دیده‌ام که الان به مهاجرت فکر نمی‌کنم.

کامران قاسمپور و 800 زیرگیری در هر تمرین


شاید حدود 14 یا 15 سال پیش و دوران کودکی که تازه کشتی را آغاز کرده بودم. مربیان مختلفی برای ما زحمت کشیدند و زیرهای یک خم یا دو خم را به ما آموزش دادند اما من خودم یک کم اضافه کاری می کردم و در هر تمرین 800 مرتبه زیر می گرفتم! در هر تمرین می شمردم تا به عدد 800 برسم. زیریک خم، دوخم یا از بغل و هرشکلی که می شد می گرفتم و هرمرتبه زیرهایم را می شمردم؛ هنوز هم ترک عادت نکردم. شاید همین تمرینات و تعداد زیاد زیرهایی که گرفته و می گیرم کمک کرده باشد زیرگیر بهتری شوم.

کامران قاسمپور و تمجید از رقیب


کاکس به اندازه یک تریلی معرفت و اخلاق هم دارد. خیلی کشتی گیر خوش اخلاقی است و واقعا سخت ترین کشتی من همین کشتی بود.

کامران قاسمپور و رد ملیت آذربایجان


چند سال پیش کشور آذربایجان پیشنهاد با امکانات فوق العاده داده بود اما افتخارکشتی گرفتن زیر پرچم کشورم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم.

شگرد کامران قاسمپور


من بیشتر فنی که اجرا می‌کنم و در واقع شگرد من محسوب می‌شود که با آن امتیازات زیادی هم می‌گیرم زیرگیری است. اگر شرایط فراهم باشد فنون دیگر را هم کار و اجرا می‌کنم اما کارم در زیرگیری است.

افتخارات کامران قاسمپور


  • مدال طلا قهرمانی جهان اسلو - 2021 - 92 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی جهان - بلگراد - 2022 - 92 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - شی آن 2019 - 86 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - آلماتی 2021 - 92 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان - بخارست 2018 - 86 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان - بوداپست 2019 - 86 کیلوگرم

آلبوم تصاویر کامران قاسمپور


اینستاگرام کامران قاسمپور


کامران قاسمپور در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری kamran_ghasempour_86 با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از کامران قاسمپور و گامیدکادژیف قهرمانی آسیا 2019 چین



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
شیطنت بامزه نبات دختر کپی برابر اصل مامان سپیده در مطب دکتر در بلژیک+ویدیو/ شلوغ کردنش هم دوست داشتنیه😍
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص