بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی کارلی لوید و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 28 شهریور 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی کارلی لوید و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
کارلی آن لوید (زاده 16 ژوئیه 1982 در دلران، نیوجرسی) یک بازیکن بازنشسته فوتبال و هافبک باشگاه هیوستون دش و تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا است. وی دو بار برنده بازی‌های المپیک و قهرمان جام جهانی فوتبال زنان و بازیکن سال فوتبال جهان در سال 2016 شده‌است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : کارلی آن

نام خانوادگی : لوید

تاریخ تولد : 16 ژوئیه 1982

شهر محل تولد : دلران، نیوجرسی

رشته تخصصی : فوتبال

کارلی لوید

کارلی لوید

زندگی شخصی و خانواده کارلی لوید


کارلی لوید ب یکی از بازیکنان برتر زن در عرصه ی فوتبال ایالت متحده ی آمریکا است. وی متولد 16 ژوئیه ی 1982 میلادی در شهرستان دلران واقع در نیوجرسی آمریکا می باشد. کارلی لوید ب به موجب برخورداری از تکنیک های منحصر به فرد در پست مهاجم و هافبک موفق به دریافت دو مدال طلای المپیک و یک مدال برنز شده است. وی به عنوان پردرآمدترین فوتبالیست زن جهان معرفی شده است.

کارلی لوید ب در سال 2013 با کسب مدرک کارشناسی از دانشگاه روتگرز در علوم ورزشی و مطالعات ورزشی وارد سالن فارغ التحصیلان برجسته ی روتگرز شد.

وی همچنین دارای یک خواهر و بردار به نام های اشلی و استفان می باشد.

ازدواج و خانواده


کارلی لوید در تاریخ 4 نوامبر 2016 میلادی با یکی از بازیکنان گلف باز به نام برایان هولینز در مکزیک ازدواج کرد. وی در شهرستان مونت لورل واقع در نیوجرسی سکونت دارد.

کارلی لوید در کنار همسرش

کارلی لوید در کنار همسرش

زندگی ورزشی و اجتماعی کارلی لوید


کارلی لوید در سال 1987 میلادی وارد عرصه ی فوتبال شد. لوید در دوره ی تحصیل در دبیرستان در تیم های فوتبالیست شرکت کرد. وی به دلیل برخورداری از مهارت کنترل توپ و مهارت توزیع توپ از خط میانی در طول تحصیل 26 گل را نثار دروازه ی تیم حریف کرد.

کارلی لوید

کارلی لوید

کارلی لوید

وی در سال های 1999 و 2000 عنوان بهترین بازیکن در دبیرستان دخترانه را کسب کرد و به عنوان بازیکن سال در پست هافبک توسط انجمن مربیان فوتبال "South Jersey" انتخاب شد.

کارلی لوید در سال 1997 الی 2000 میلادی در دبیرستان دلران مشغول به تحصیل بود. وی در طول تحصیل در دانشگاه تحت سرپرستی مرحوم "رودی" در حرفه ی فوتبال به بازی پرداخت.

کارلی لوید

نخستین حضور لوید برای تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده ی آمریکا به 10 جولای 2005 میلادی در برابر اوکراین اختصاص دارد. وی نخستین تجربه ی گل ملی را در 1 اکتبر 2006 میلادی نثار دروازه ی تیم تایوان کرد.

نخستین شروع های حرفه ای بین المللی لوید در جام آلگارو در سال 2006 میلادی شکل گرفت. این بازی گروهی در مقابل آلمان شروع شد. وی در مجموع 19 بازی، در 13 بازی شرکت کرد و یک گل را نثار دروازه ی تیم حریف کرد.

کارلی لوید

کارلی لوید

بدین جهت نام کارلی لوید در لیست ارزشمند ترین بازیکن زن در جام آلگارو قرار دارد. کارلی لوید عضو باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان است. وی در زمین فوتبال در پست هافبک با شماره ی پیراهن 10 مشغول فعالیت می باشد.

کارلی لوید

افتخارات کارلی لوید


  • کسب مقام سوم جام جهانی فوتبال زنان در تیم ملی ایالت متحده در سال 2017

  • کسب توپ طلا در سال 2015 با شرکت در جام جهانی فوتبال زنان

  • برنده ی جایزه ی طلا در بازی های المپیک تابستانی 2012

  • نایب قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان 2011 در تیم ملی آمریکا

  • کسب توپ طلا در جام جهانی فوتبال زنان 2019

  • کسب مدال طلا در بازی های المپیک تابستانی در سال 2008

  • کسب مدال برنز در بازی های المپیک تابستانی در سال 2020

  • قهرمان جام جهانی زنان در سال های 2015 و 2019

  • منتخب بهترین بازیکن سال فیفا در سال 2015 و 2016

  • کسب کفش نقره ای در جام جهانی زنان در فیفا 2015

آلبوم تصاویر کارلی لوید


کارلی لوید در حال آموزش فوتبال

کارلی لوید و همسرش

کارلی لوید و همسرش

کارلی لوید

کارلی لوید و رونالدو

کارلی لوید و همسرش

کارلی لوید

کارلی لوید

کارلی لوید

کارلی لوید

کارلی لوید

کارلی لوید

اینستاگرام کارلی لوید


کارلی لوید در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری carlilloyd با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام کارلی لوید

ویدئویی از گل کارلی لوید؛ نامزد دریافت جایزه بهترین گل سال



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (365 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (30 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس