دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمدرضا اخباری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 22 خرداد 1402
محمدرضا اخباری شاد (زادهٔ 26 بهمن 1371) بازیکن فوتبال اهل ایران است و در حال حاضر دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز و کاپیتان این تیم است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : محمد رضا

نام خانوادگی : اخباری شاد

تاریخ تولد :15 فوریه 1993(30)

شهر محل تولد : اصفهان

رشته تخصصی : فوتبال

زندگی شخصی


محمدرضا اخباری متولد 26 بهمن 1371 در اصفهان، فوتبالیست است دانشجوی انصرافی رشته حفاری نفت دانشگاه آزاد با 90 واحد پاس شده می باشد.

خانواده محمد رضا اخباری


پدرش همدانی اصل و عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته شیمی و مادرش اهل مسجد سلیمان و او نیز دبیر شیمی است و تنها یک برادر بنام مرتضی دارد

همسر محمد رضا اخباری کیست؟


محمدرضا اخباری در یک محیطی ! با همسرش ابتدا دوست شد و این رابطه با آگاهی مادر همسرش شکل گرفت و در نهایت به ازدواج ختم شد او می گوید صبحانه نون و پنیر که همسرش با عشق می دهد خوشمزه ترین غذایی می باشد که می خورد،

فرزند محمد رضا اخباری


محمد رضا اخباری در مهر ماه1397 صاحب یک فرزند دختر شد

ماجرای جنجالی در عروسی محمد رضا اخباری


در مراسم ازدواج این زوج با حضور علی دایی همراه بود که توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند.

زندگی ورزشی و اجتماعی محمد رضا اخباری


محمد رضا اخباری کار خود را با سایپا از نوجوانان آغاز کرد. اخباری نیز یکی از بازیکنان جوان گمنامی بود که توسط انگین فیرات سرمربی ایران به فوتبال ایران معرفی شد. او اولین بازی خود را برای سایپا در آخرین بازی لیگ برتر ایران در فصل 14-2013 مقابل صبای قم به عنوان شروع کننده انجام داد.

اخباری در تیم ملی امید

اخباری به‌ همراه تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بازی کرده‌است. وی همچنین دروازه‌بان تیم ملی المپیک ایران در انتخابی المپیک 2016 بود که در نهایت با شکست مقابل ژاپن، حذف و از راهیابی به المپیک بازماندند؛ و در سال 2016به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

پیوستن به تراکتورسازی


محمد رضا اخباری ملی پوش تیم امید با دریافت رضایتنامه از باشگاه سایپا به عنوان بازیکن سرباز با تراکتورسازی به توافق رسید. اخباری قراردادش را با تراکتور امضا کرد و در خدمت این تیم بود. او باید در این فصل به احتمال زیاد با رحمان احمدی رقابت می کرد.

اخباری برای یک دوره دو ساله به تراکتور پیوست تا دوران خدمت وظیفه خود را به پایان برساند. او دروازه بان اصلی تراکتورسازی شد و آنها را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2016 رساند. بازی های خوب اخباری با تراکتور باعث شد تا او به تیم ملی دعوت شود. اخباری در 6 ژانویه 2019 قراردادی چهار ساله با تراکتور امضا کرد. دی ماه 1397 با قراردادی سفید به تیم تراکتور پیوست. محمدرضا اخباری در جام حذفی فوتبال ایران 99–1398 با وجود مصدومیت در تمرین‌های تراکتور دو بازی حساس نیمه نهایی مقابل نفت مسجد سلیمان و فینال مقابل استقلال تهران به میدان رفت و نمایش تحسین‌برانگیز از خود بجای گذاشت. وی در لیگ برتر فوتبال ایران 01–1400 ایران بعد از حواشی ناشی از جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتور به عنوان کاپیتان اول سرخ پوشان آذربایجانی بازوبند کاپیتانی را به بازو بست

تقدیر از اخباری به خاطر صدمین بازی با پیراهن تراکتور


اخباری پس از انجام صدمین بازی خود با پیراهن تراکتور در لیگ برتر از سوی باشگاه به رسم یادبود و قدردانی از تلاش‌های این سنگربان باتجربه، پیراهن شماره 100 را به او اهدا کرد. عده ای از اتمام خدمت سربازی علیرغم تمایل باشگاه تراکتور و شخص اخباری جهت عقد قرارداد دائم، مخالفت‌های علی دایی باعث برگشت او به سایپا گردید.

لقب محمدرضا اخباری


محمد رضا اخباری که از سال 2015 از سوی هواداران تراکتورسازی لقب «کارتال» را به خود اختصاص داده است.

بعضی از عادت های محمدرضا اخباری


از عادتای خوب این فوتبالیست هم سحرخیزیه؛ محمدرضا چه تمرین داشته باشه چه نه، ساعت 8 صبح بیداره. راستی محمدرضا بر خلاف پوست سفیدش که بیشتر به ترک‌ها شبیهه، یه خوزستانی باحاله. اخباری ماجرای نقل و انتقالش از سایپا به تراکتورسازی و حواشی این انتقال رو هم می‌گه، اون از شرایط خونواده فرهنگیش حرف می‌زنه که هیچ وقت نه تنها مانع فوتبالیست شدنش نشدن بلکه حسابی هم حمایتش کردن.

این دروازه‌بان خوش آتیه خاطره اولین و تنها بازی ملیش، پر استرس‌ترین بازیش با تراکتورسازی، داغون کردن یخچال استادیوم آزادی، تجربه خوب کار با امیر قلعه‌نویی و ماجرای لقب «گجت» و «قارتال» رو هم تعریف می‌کن

لیگ قهرمانان آسیا سنگربان تراکتور، با 5 کلین شیت بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شد واکنش‌های عالی وی در چهارچوب تراکتور یکی از اصلی‌ترین عوامل صعود سرخ پوشان آذربایجانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آن سال بوده‌است.

سایت AFCدرباره محمدرضا اخباری


.سایت AFC در تمجید از عملکرد سنگربان محبوب تراکتور نوشت: “کسی اینجا کلین شیت سفارش داده؟

دوران ملی محمدرضا اخباری


محمدرضا اخباری با درخشش در مرحله انتخابی جام باشگاه‌های آسیا و انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان مرحلهٔ گروهی آن رقابت‌ها بار دیگر توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت تیم ملی در ماه می 2020 بار دیگر به تیم ملی دعوت شد. اوتنها بازی ملی خود را در برابر قرقیزستان انجام داد که با برتری 6 بر 0 ایران به پایان رسید.

شعار هواداران در ورزشگاه اورمیه در حمایت از قارتال!


بازی تیم‌های نود ارومیه و پیکان تهران درحالی در ورزشگاه تختی ارومیه درحال برگزاری است که هواداران حاضر در استادیوم به طرز قابل توجهی شعارهای خود را روی خراب کردن تمرکز رشید مظاهری تنظیم کرده‌اند.

هواداران نود که عده‌ای با پرچم تراکتور در ورزشگاه حاضر شده‌اند، بین شعارهای خود از جمله عجیبی نیز استفاده کردند که قابل توجه است.

شعار عجیب و شاید بامزه نودی‌ها که توجه افراد حاضر در استادیوم را نیز جلب کرده چنین است که"رشید یادت باشه، قارتال سرورته"! رشید مظاهری سابقه بازی در تراکتور و رقابت با محمدرضا اخباری را دارد و آن زمان گوی رقابت را از قارتال تراکتوری‌ها ربوده و دروازه‌بان اول تیمش بود

افتخارات محمد رضا اخباری


محمدرضا اخباری خیلی زود توانست صاحب شماره یک شود و از رده امیدها به تیم ملی منتقل شد.

در بازی‌‌های آسیایی سال 2014 اینچئون کره‌جنوبی به عنوان دروازه بان تیم ایرانی نقش داشت.

جام حذفی ایران قهرمان: 1399–1398

آلبوم تصاویر محمدرضا اخباری


اینستاگرام محمد رضا اخباری


محمدرضا اخباری در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری Mohammadreza_akbbari با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه رسمی اینستاگرام محمدرضا اخبار

سوپر واکنش های محمدرضا اخباری



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
ترجمه تخصصی متن