دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی متین آقاجانپور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

شنبه، 21 مرداد 1402
متین آقاجانپور (زاده 24 اسفند 1379 در فریدون‌کنار) بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران و عضو تیم بسکتبال کاله مازندران می‌باشد.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : متین

نام خانوادگی : آقاجانپور

تاریخ تولد : 1379/12/24

شهر محل تولد : فریدون کنار

رشته تخصصی : بسکتبال

زندگی شخصی و خانواده متین آقاجانپور


متین آقاجان پور متولد متولد 24 اسفند 1379 در فریدون کنار، بسکتبالیست است.

بسکتبال را از 11 سالگی آغاز کرد و در 16 سالگی به عضویت تیم ملی درآمد و هم اکنون در پست پوزیشن دو برای تیم ملی ایران و کاله آمل به میدان میرود.

203 سانتی متر قد و 104 کیلوگرم وزن دارد و شماره پیراهن 71 تیم ملی و 17 کاله را بر تن میکند و عاشق دریا و شنا کردن است.

ازدواج و خانواده


متین آقاجانپور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی ورزشی و اجتماعی متین آقاجانپور


او بسکتبال را از 11 سالگی در آمل آغاز کرد چون فریدون کنار هیچ مربی و سالن بسکتبال نداشت ،یک روز در آمل که فوتبال بازی میکرده،به پدر می گویید میشود برویم تمرین بسکتبال را نگاه کنیم که بعد از تماشای بسکتبال تصمیم به دنبال کردن این ورزش می گیرد.

اولین مربی آقاجانپور آقای ملک خواه بود و بعد از آن بسکتبال را زیر نظر ایشان شروع کرد و پدر آقاجان پور به مدت 4 سال 5 سال او را برای تمرین به آمل میبرد و دوباره برمیگشتند.

بسکتبال حرفه ای خود را با بازی در آکادمی کاله آمل آغاز کرد و هم اکنون در تیم بزرگسالان این تیم مشغول به بازی است.

نخستین بار در دوران نوجوانی به تیم ملی زیر 16 ساله های ایران دعوت شد و به عنوان کاپیتان در این تیم بازی می کرد و از سال 1400 هم در 21 سالگی هم توانست به پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران دست پیدا کند.

بازی های درخشانش وی در دوران نوجوانی در تیم ملی سبب شد تا از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال به همراه سینا واحدی و امیر حسین علی یاری به کمپ بسکتبال بدون مرز در کشور هند دعوت شود.

متین آقاجانپور و شکستن رکورد


سال 1397 در 16 سالگی در جریان بازی ایران مقابل چین تایپه که با پیروزی ایران به پایان رسید آقاجانپور با کسب 39 امتیاز در یک بازی توانست رکوردار بیشترین امتیاز در یک بازی را در تورنمنت قهرمانی نوجوانان آسیا را از آن خود کند.

متین آقاجانپور و بسکتبال سه نفره


سال 1401 در 20 سالگی توسط رضا هنگام پور به همراه سینا واحدی، احسان دلیرزهان وامیرحسین رضایی فر به تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران جهت حضور در تورنمنت کشور های اسلامی دعوت شد و توانست به همراه تیم ملی ایران مقام سومی این مسابقات را تجربه کند.

متین آقاجانپور و راه اندازی سالن بسکتبال


در فکر راه اندازی یک سالن بسکتبال برای شهرم فریدون کنار هستم تا استعدادهایی که در شهرم هستند بتوانند به بسکتبال کشورمان معرفی شوند.

خودم را به تیم ملی ثابت می کنم


میخواهم خودم را به تیم ملی ثابت کنم. از نظر شرایط سنی در وضعیتی هستم که می توانم سالها برای تیم ملی بازی کنم. آرزوی هر بازیکنی است که در کنار بزرگان بسکتبال و چنین تیمی به میدان برود.

الگو


الگوی من صمد نیکخواه بهرامی است، او در تیم ملی به من خیلی کمک کرد و هر بار که در کنار او بودم از تجربیات و نکات فنی که گوشزد میکرد، استفاده زیادی کردم.

من هم همین روند را در پیش خواهم گرفت و اگر نیاز باشد به آنهایی که در آینده به تیم ملی اضافه میشوند، کمک خواهم کرد زیرا در نهایت هدف همه ما موفقیت تیم ملی و سربلندی بسکتبال ایران است.

سبک بازی متین آقاجانپور


متین آقاجانپور بازیکنی است که توانایی بازی در پوزیشنهای 2 و 3 را برای تیم ملی دارد، بازیکنی مؤثر در شوتزنی که نفوذهای خوبی هم دارد. او میتواند در ریباندهای حمله به تیم ملی کمک کند و توانایی او در پرتاب شوت های 3 امتیازی غیر قابل انکار بوده و در حال حاضر یکی از بهترین امتیازآوران در بین بازیکنان بسکتبال باشگاه هاست.

اهداف متین آقاجانپور


هدفم این است که بتوانم خودم را ثابت کنم و در جمع 12 بازیکن اصلی تیم ملی باشم و با تیم ملی و کادر فنی نتیجه خوبی بگیریم، به همین دلیل تمام تلاشم را در تمرینات انجام میدهم.

در تیم ملی در پست من افراد باتجربهتری حضور دارند. به نظر خودم میتوانم در تیم ملی جا بیفتم. امیدوارم با تلاشی که میکنم، این اتفاق رخ دهد.

افتخارات متین آقاجانپور


  • مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی 2021 قونیه

آلبوم تصاویر متین آقاجانپور


اینستاگرام متین آقاجانپور


متین آقاجانپور در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری matin_aghajanpour با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از پرتاب های 3 امتیازی متین آقاجانپور



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
هزینه چاپ یک کتاب