دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی رایبک و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 16 مهر 1402
رایبک آلن ریوز (10 نوامبر 1981) که بیشتر با نام رایبک شناخته می شود، یک کشتی گیر حرفه ای و یوتیوبر بازنشسته آمریکایی است. او بیشتر به خاطر حضورش در دبلیو دبلیو ای (WWE) که از سال 2004 تا 2016 در آنجا اجرا داشت، شهرت دارد.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : رایبک

نام خانوادگی : آلن ریوز

تاریخ تولد : 10 نوامبر 1981

شهر محل تولد : لاس وگاس، آمریکا

رشته تخصصی : کشتی کج

زندگی شخصی و خانواده رایبک


رایبک آلن ریوز با نام اصلی رایان آلن ریوز در 10 نوامبر 1981 در لا وگاس به دنیا آمد.

او یک خواهر دارد.

هنگامی که او 12 ساله بود، مهمان زنگ یک رویداد WWF بود. او همچنین یک ستاره بیسبال و فوتبالیست در دبیرستان وسترن و دبیرستان پالو ورد در نوادا بود.

او در دانشگاه لاس وگاس نوادا در رشته ی تناسب اندام به تحصیل پرداخته است.

ازدواج و خانواده


از وضعیت تاهل رایبک اطلاعاتی در دسترس نیست.

زندگی ورزشی و اجتماعی رایبک


از هشت سالگی به تماشای کشتی می نشست و در دوازده سالگی به وزنه‌برداری رفت و بدنی ورزشکاری برای خود ساخت. رایبک در مسابقات بیس بال و فوتبال نیز بازی می‌کرده‌ است. او در یکی از مسابقاتش در دانشگاه ایالت نوادا در یک بازی بسیار مهیج، با مشکل شکستگی پا روبرو شد.

رایبک پس از تلاش بسیار به‌ عنوان یکی از هشت فینالیست ان ایکس تی وارد اسمکدان شد. وی پس از فعالیت در کمپانی DSW در سال‌های 2005 و 2006 به Ohio Valley Wrestlin منتقل شد.

رایبک حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی‌داشت. در کمپانی WWE به دلیل مثبت بودن تست اعتیاد، یک ماه به تعلیق افتاد. او از یکی از مکمل‌ های پرورش اندام استفاده می‌کرد که به‌طور ناخواسته باعث اختلال در خواندن می‌شد. وی دیگر از این مکمل استفاده نکرد و پس از دادن آزمایش دوم به کمپانی بازگشت. رایبک پس از بازگشت به کمپانی با جان بولن (JOHN BOLEN) تگ تیم شد و با گروه‌های زیادی مسابقه دادند، از جمله گروه LOCOS.

مربی رایبک توسط ویلیام رگال در برند NXT تغییر کرد. او با دری سانگ و جاستین گابریل و دانیل براین و… مسابقه داده و در NXT در سال 2010 همه را ناکام گذاشته‌ است.

رایبک مجدداً از ناحیه پا مصدوم شد و به زیر تیغ جراحی رفت.

رایبک در اولین مسابقه رویال رامبل خود به عنوان نفر 30 حضور یافت ولی توسط جان سینا حذف شد. او در رسلمانیا 29 با مارک هنری مسابقه داد و شکست خورد هم چنین او در اکستریم رولز و پی بک 2013 بر سر کمربند جهانی با جان سینا مسابقه داد ولی در هیچ‌یک موفق به کسب کمربند نشد. او پس از رسلمنیا زمانی که به جان سینا حمله کرد و تا به امروز به شخصیتی منفور تبدیل شده‌است.

بسیاری از طرفداران کشتی کج منتظر جدال بین بیگ شو و رایبک بودند. سرانجام این مسابقه صورت گرفت. این مسابقه که در راو برگزار شد مسابقه پرهیجانی بود. در اواخر این مسابقه رایبک قدرت خود را به رخ تماشاگران کشید و بیگ شو 200 کیلویی را شل شاک کرد اما بیگ شو تسلیم فینیشر رایبک نشد. رایبک که خود را برای دومین شل شاک آماده می‌کرد با بدل بیگ شو همراه شد و با کی او پانج بیگ شو بازی را واگذار کرد تا باز هم مسابقه را به یکی دیگر واگذار کند. رایبک در سروایور سریز (2013) طی مسابقه‌ای مقابل مارک هنری قرار گرفت و از هنری شکست خورد.

در TLC تیم رایبکسل یعنی رایبک و کورتیس اکسل مقابل تیم ری میستریو و بیگ شو، کودی رودز و گلداست، جک سواگر و آنتونیو سزارو قرارگرفتند که در این مسابقه برادران رودز از کمربندهای تگ تیم خود دفاع کردند. در رویال رامبل 2014 رایبک توسط باتیستا حذف شد. در رسلمانیا 30 رایبک و کرتیس اکسل مقابل تیم اوسو، لوس ماتادورز و آمریکایی‌های حقیقی یعنی جک سواگر و سزارو قرارگرفتند که دراین مسابقه رایبکسل حذف شدند و مسابقه به نفع تیم اوسوهابه پایان رسید. رایبک در پاندی نایت راو 27 اکتبر بعد از دوماه مصدومیت به میدان‌ها بازگشت و بودالاس را شکست داد و دوباره به چهره‌ای محبوب تبدیل شد و شعار Feed Me More خود را رواج داد. همچنین در اسمکدان شب هالووین هیت اسلیتر را مغلوب کرد. در راو 3 نوامبر توانست تاینوس اونیل را شکست بدهد و در اسمکدان همان هفته هم بر سزار غلبه کرد.

درRAW مقابل جان سینا قرارگرفت که این مسابقه بادخالت اعضای Authority با DQ به نفع جان سینا به پایان رسید و رایبک با آن‌ها درگیر شد و دراسمکدان همان هفته مقابل کین پیروز شد. رایبک سرانجام به تیم سینا پیوست و در سروایور سریز (2014) مقابل آتوریتی قرار گرفت. البته رایبک در سروایور سریز عملکرد خوبی نداشت و به عنوان اولین نفر از مسابقه توسط الکساندر روسف حذف شد. رایبک در پی بک (2015) به بری وایت باخت.

پس از مصدومیت دانیل برایان رایبک در الیمینیشن چمبر (2015) طی مسابقه الیمینیشن چمبر در مقابل شیمس، دولف زیگلر، بد نیوز برت، مارک هنری و آر - تروث پیروز شد و صاحب کمربند اینترکانتیننتال شد و بارها حریفانش از جمله د میز و بیگ شو را بر سر کسب این کمربند ناکام گذاشت اما در شب قهرمانان (2015) این کمربند را به کوین اوونز واگذار کرد.

وی در سال 2015 از کشتی کج خداحافظی کرد.

افتخارات رایبک


  • قهرمانی سنگین وزن HLW یک بار

  • قهرمانی سنگین وزن OVW یک بار

  • بهترین کشتی کج گیر سال 2012

  • رتبه 13 از بین 500 کشتی گیر سال 2013

  • قهرمان یک دوره اینترکانتینتال

  • جایزه 5 اسلمی

آلبوم تصاویر رایبک


اینستاگرام رایبک


رایبک در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری thebigguyryback22 با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از رایبک علیه وایت فامیلی



2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 03 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قابی از عروسی محمدرضا فروتن و الهام چرخنده + عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پربازدیدترین تصاویر از گریم حیرت انگیز صابر ابر در نقش پیرمرد 70ساله/ یادگار جنوب/ عمرا اگه بتونی بشناسیش؟!/ عشق دزدی صابر ابر
(عکس) نگاهی به امضای زیبا محمدرضا فروتن سوپر استار چشم رنگی / چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) بعد از کاپشن سبز و شلوار کرم، پزشکیان پذیرفت کت و شلوار هم بپوشد!