بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی سارا بهمنیار و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 29 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی سارا بهمنیار و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
سارا بهمنیار (زاده 1 فروردین 1378 - آستانه اشرفیه) کاراته‌کار اهل ایران است. وی در مسابقات لیگ جهانی کاراته 2019 که در توکیو برگزار شده بود موفق به کسب مدال طلا شد.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : سارا

نام خانوادگی : بهمنیار

تاریخ تولد : 1378/01/01

شهر محل تولد : آستانه اشرفیه ، گیلان

رشته تخصصی : کاراته

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

زندگی شخصی و خانواده سارا بهمنیار


سارا بهمنیار متولد 1 فروردین 1378 در آستانه اشرفیه ، کاراته کار تیم ملی است.

دانشجوی رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد لاهیجان می باشد که اولین طلای جهانی خود را در 15 سالگی گرفت و تبحر لازم در هر دو سبک «کاتا» و «کمیته» را دارد.

بجز خانواده و دختر خاله اش که مربی پایه هستند ، خواهر سارا هم کاراته کار است و هم اکنون در بخش کاتا تمرین می کند و مربی هم می باشد.

ازدواج و خانواده


سارا بهمنیار هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار و فوتبال


سارا بهمنیار : به فوتبال باشگاهی علاقه ای ندارم اما اگر تیم ملی بازی داشته باشد حتما آنرا می بینم.

زندگی ورزشی و اجتماعی سارا بهمنیار


کاراته را از سال 1381 وقتی 3 ساله بود به همراه خواهرش شروع کرد. با این حال یکسال بعد در چهار سالگی فعالیت حرفه ای او زیر نظر مادرش و سپس استاد «فاطمه قاسمی» دختر خاله اش برای یک هدف بزرگتر ادامه پیدا کرد.

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا در سال 1392 وقتی 14 ساله بود به تیم ملی نوجوانان دعوت شد تا اینکه یک سال بعد در مسابقات نوجوانان آسیا در مالزی (2014) به مدال طلا دست یافت.

سارا بهمنیار

بعد از کسب دو برنز آسیایی و دو نفره جهانی در امیدهای جهان ، سال 97 با تیم ملی بزرگسالان در اسپانیا (2018) به مدال برنز مسابقات بزرگسالان دست یافت.

او در سال 2019 در مسابقات لیگ جهانی ابتدا در ژاپن و سپس در مسکو موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا شد.

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه 6 بر 2 نماینده کشور ژاپن‌ را شکست داد. نماینده وزن 50- بانوان در سومین مسابقه خود با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف قزاقستاتی خود شد و راهی دیدار رده بندی شد، در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار موفق شد حریف عربستانی خود را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 را بدست آورد.

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار و علاقه به تیراندازی و شمشیربازی


در کنار ورزش کاراته به تیراندازی و شمشیر بازی خیلی علاقه دارم و اگر کاراته کار نمی شد حتما یکی از این دو رشته را انتخاب می کردم.

سارا بهمنیار و میزان تمرین در روز


روزی 4 ساعت تمرین می کنم ، دو ساعت در صبح شامل تمرینات بدنسازی و میدانی و دو ساعت بعد از ظهر که به تمرینات کمیته اختصاص دارد.

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار و آرزوی حضور در المپیک


آرزوی همه ورزشکاران حضور در میدان بزرگ رقابت های المپیک است که من هم از این قاعده مستثنی نیستم و اطمینان دارم روزی به این آرزو دست پیدا می کنم.

مدال طلای المپیک نیز برای من آرزو نیست ، بلکه هدفم است که باید برسم.

سارا بهمنیار و حمله بدون ترس


وقتی وارد تاتامی می شوم به اسم و مدال حریفان توجه نمی کنم و فقط هدفم پیروزی در مسابقه است به همین خاطر با جسارت و بدون ترس حمله می کنم.

کاراته تمام زندگی سارا بهمنیار


همه زندگی من کاراته است و این ورزش به من یاد داد که هیچ وقت در زندگی ام نباید شکست را قبول کنم و آن را بپذیرم. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد که می توان با اراده قوی از آنها به سلامت عبور کرد.

سارا بهمنیار

افتخارات سارا بهمنیار


  • مدال طلای نوجوانان آسیا سال 2014 مالزی

  • مدال برنز جهانی 2015 اندونزی

  • مدال نقره در تورنمنت تایلند

  • مدال برنز وزن 50 کیلوگرم در رقابت‌های جهانی کاراته سال 2018

  • مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش 2019

  • مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا

  • مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان

  • مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا

آلبوم تصاویر سارا بهمنیار


سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار و کسب مدال برنز

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار و کسب مدال برنز

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار

اینستاگرام سارا بهمنیار


سارا بهمنیار در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری sara_bahmanyar با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام سارا بهمنیار

ویدئویی از مسابقه سارا بهمنیار در المپیک توکیو



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (617 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (192 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (28 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان