بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی شهربانو دامغانی نژاد و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 31 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی شهربانو دامغانی نژاد و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
شهربانو دامغانی‌نژاد، (زادهٔ 16 آبان 1376 شهرری) یکی از اعضای تیم ملی تکواندو زنان ایران است. او دانش‌آموخته رشته معماری داخلی است که در 4 رشته جودو، بسکتبال، کشتی و تکواندو سابقه فعالیت و قهرمانی دارد.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : شهربانو

نام خانوادگی : دامغانی نژاد

تاریخ تولد : 1376/08/16

شهر محل تولد : شهر ری

رشته تخصصی : تکواندو

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

زندگی شخصی و خانواده شهربانو دامغانی نژاد


شهربانو دامغانی نژاد متولد آذر 1376 در شهر ری ، ورزشکار تکواندوکار با 183 ساتی متر قد است.

تحصیلکرده رشته معماری داخلی می باشد که تجربه قهرمانی در سه رشته جودو ، کشتی و تکواندو را دارد و هدف اش را کسب مدال طلا در المپیک عنوان می کند.

ازدواج و خانواده


شهربانو دامغانی نژاد فعلا ازدواج نکرده و مجرد است.

شهربانو دامغانی نژاد و پدر


پدرش غلامرضا دامغانی نژاد جانباز 35 درصد شیمیایی اعصاب و روان می باشد که در عملیات جزیره مجنون سال 1364 به فیض ایثارگری نائل آمده است.

شهربانو دامغانی نژاد و مزاحمت خیابانی


یکبار در مشهد داشتم به سمت حرم می رفتم که یک آقایی به من تیکه انداخت من هم در رژیم بودم و تمرینات سختی داشتم و اصلا اعصاب نداشتم. به او گفتم با من بودی ؟ گفت بله با تو بودم ، من هم برگشتم و یک آپ دولیو چاگی (ضربه دورانی پا به جلو) به او زدم و خیلی ریلکس از کنارش رد شدم.

زندگی ورزشی و اجتماعی شهربانو دامغانی نژاد


دامغانی‌نژاد در سال 1385 در رشته شنا، فعالیت ورزشی خود را آغاز کرد و سپس در رشته بسکتبال، توانست در رقابت‌های نونهالان کشور به عنوان قهرمانی برسد و بعد از این قهرمانی، به رشته‌های رزمی گرایش پیدا کرد. او کارش را در سال 1392 در رشته جودو آغاز کرد که توانست با قهرمانی در مسابقات‌های کشور، به تیم ملی جودو زنان ایران هم دعوت شود.

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

دامغانی‌نژاد بعد از موفقیت در رشته جودو، به سراغ فعالیت در رشته کشتی زنان که در ابتدا با نام گراپلینگ شناخته می‌شد، رفت و توانست در اولین دوره مسابقات کشتی گراپلینگ که زیرنظر فدراسیون جهانی کشتی به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، موفق به کسب مدال برنز شود. در این مسابقات، نمایندگانی از کشورهای آمریکا، روسیه، ایتالیا، هند، ترکیه و مجارستان حضور داشتند.

شهربانو دامغانی نژد

حجاب اسلامی برای حضور در رشته گراپلینگ برای شرکت در مسابقات المپیک پذیرفته نبود و همین مسئله باعث شد تا شهربانو دامغانی‌نژاد به سراغ رشته تکواندو برود. او در سال 1395، فعالیت رسمی خود در رشته تکواندو را آغاز کرد و موفق شد در اولین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر تکواندو زنان ایران، به مدال طلا دست پیدا کند و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار رقابت‌ها را از آن خود کرد.

شهربانو دامغانی‌نژاد در ادامه فعالیت در رشته تکواندو، در مسابقات باشگاهی با بزرگانی همچون اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو زنان ایران رقابت داشت و توانست عملکرد درخشانی را از خود در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو زنان ایران به جای بگذارد.

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برگزار شد و برترین‌ها در این رقابت‌ها مشخص شدند. در این رقابت‌ها که در خانه تکواندو برگزار شد، برترین‌های اوزان مختلف با هم رقابت کردند که در پایان برترین‌ها مشخص شدند. شهربانو دامغانی‌نژاد در وزن هفتم توانست بالاتر از کیمیا همتی قرار گیرد و به تیم ملی تکواندو زنان ایران دعوت شد.

دامغانی‌نژاد که پای ثابت اردوهای تیم ملی تکواندو زنان ایران بود، در آستانه رقابت‌های سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر تغییر وزن داد و در وزن هشتم (73+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و موفق به کسب مدال طلا شد.

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژاد و پشنهاد مدلینگ و بازیگری


این ورزشکار که حاشیه های جنجالی در فضای مجازی بخاطر نوع پوشش خود دارد می گوید پیشنهادات زیادی برای عرصه مدلینگ و بازیگری دارد.

او از شهاب حسینی و هدیه تهرانی بعنوان پارتنرهایی هنری نام می برد که دوست دارد کنارشان بازیگری را تجربه کند.

الگو شهربانو دامغانی نژاد


در بین ورزشکاران داخلی هادی ساعی را دوست دارم و الگوی بسیاری خوبی برایم است و در بین ورزشکاران خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست دارم.

آرزو شهربانو دامغانی نژاد


آرزو دارم همیشه اولین باشم ، برای همین دوست دارم اولین مدال طلای المپیک و گرندپری را کسب کنم و اولین خانم لژیونر در تکواندو باشم.

افتخارات شهربانو دامغانی نژاد


  • مدال طلا رقابت‌های تکواندو ارتش‌های جهان بزرگسالان (2022-تهران)

  • مدال طلا تورنمنت آزاد تکواندو (2020-باکو)

  • مدال نقره تورنمنت جام بین‌المللی فجر (2017-تهران)

آلبوم تصاویر شهربانو دامغانی نژاد


شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

شهربانو دامغانی نژد

اینستاگرام شهربانو دامغانی نژاد


شهربانو دامغانی نژاد در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری shahrbanoofficial با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام شهربانو دامغانی نژاد

ویدئویی از درگیری لفظی جنجالی خداداد عزیزی و فیروز کریمی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (658 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان