دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی زهرا قنبری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 23 مرداد 1402
زهرا قنبری (زاده 14 اسفند 1370 در کنگاور)بازیکن فوتبال اهل ایران است که در تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه فوتبال زنان خاتون بم بازی می کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : زهرا

نام خانوادگی : قنبری

تاریخ تولد : 1370/12/14

شهر محل تولد : کنگاور ، کرمانشاه

رشته تخصصی : فوتبال

زندگی شخصی و خانواده زهرا قنبری


زهرا قنبری متولد 14 اسفند 1370 در کنگاور، اما بزرگ‌ شده تهران است و یک برادر دارد.

فوتبالیست ملی پوش ایران است.اکنون در پست مهاجم بازی می کند.

فارغ التحصیل رشته روانشناسی ورزشی می باشد.

ازدواج و خانواده


زهرا قنبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زهرا قنبری و علاقه به کریس رونالدو


من کریس رونالدو را چه سبک بازیش و چه نوع ضربه زدنش و نوع زندگیش را خیلی دوست دارم ،خیلی آدم متفاوتی است.

همه هم میدانند که واقعا بهترین بازیکن دنیاست و خیلی دوست داشتم از ایشان الگو بگیرم و خیلی وقت ها که تایم بیکاری داشتم شاید بالغ بر پنچ شش بار فقط مستندش را دیدم و چون خیلی به ایشان علاقه دارم سعی کردم در زمینه نوع گل‌ زنیم و ضربه زدنم از او الگوبرداری کنم و فکر میکنم تا حدودی موفق بوده ام و الگوی ورزشی من هم ایشان هستند و هر تیمی که بازی کند طرفدار آن تیم هستم.

زهرا قنبری طرفدار کدام تیم است؟


از بچگی استقلالی هستم، کل خانواده ما استقلالی هستند به خصوص پدرم، ولی داماد پرسپولیسی هم داریم هوادار دو آتشه نیستم اما رنگ آبی را دوست دارم، بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را تا جایی که فرصت شود، دنبال می‌کنم ولی بیشتر بازی‌های خارجی را می‌بینم.

زهرا قنبری و آشپزی


کارهای خانه ام خیلی قوی تر از آشپزیم است و سعی میکنم تو بحث آشپزی در خانه دخالت نکنم ولی در تایم‌ کرونا روی آشپزیم هم کار کردم. وقتی بخواهم با کسی ازدواج بکنم ترجیح میدهم با کسی ازدواج کنم که آشپزیش خوب باشد.

زندگی ورزشی و اجتماعی زهرا قنبری


از دوران کودکی خیلی به فوتبال علاقه داشت و از 10 سالگی با برادراش در کوچه های منطقه 18 فوتبال بازی می‌کرد، در همان سن در محله آن ها برای فوتبال تست می‌گرفتند که با وجود آنکه سن کمی داشت، شرایط برای تست فوتبالبرای زهرا قنبری محیا بود؛ او در آن تست شرکت کرد به باشگاهی رفت که جواد نکونام هم آنجا تمرین می‌کرد و باشگاه به نام جواد نکومام بود.

زهرا قنبری می گویید:بیاد دارم در 10 سالگی با یک پسر سوم دبیرستان آن هم انفرادی بازی کردم و 2 بر یک او را بردم، موقع ثبت نام و بردن شناسنامه آن فرد باورش نمی‌شد که دخترم، در آن زمان برای ادامه فوتبال مصرتر شدم.

به صورت رسمی از مسابقات فوتسال مدارس فعالیتش شروع شد و به تدریج به رقابت‌های استانی، کشوری و بعد لیگ برتر راه یافت اولین تیم باشگاهی در لیگ برتر اسلام ‌شهر با سرمربیگری مریم حسن‌زاده بود او در مسابقات مدارس بازی قنبری را دیده بود و برای این تیم انتخاب کرده بود پس از آن به تیم پیکان با مهناز امیرشقاقی پیوست و بعد از آن به تیم دانشگاه آزاد رفت و تا سال 1388 در این تیم‌ها در فوتسال بازی کرد.

فوتبال حرفه ای خود را با تیم پیکان تهران آغاز کرد سپس مورد توجه مربیان دانشگاه آزاد قرار گرفت و هم اکنون در تیم خاتون بم مشغول به بازی است.

قبل از حضور در تیم خاتون بم در تیم هایی چون اسپاد شیراز، اونج نصر شیراز، دلوار کشتی بوشهر و وچان کردستان نیز سابقه بازی دارد.

او با خاتون بم 3 قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و همچنین فصل 1393 – 1392 با بازی های درخشانش در این تیم به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر بانوان انتخاب شد.

اولین بانوی لژیونر ایران می باشد که برای حضور در لیگ برتر عراق که به صورت متمرکز برگزار می شود به تیم گاز شمالی عراق پیوست و با این تیم به قهرمانی لیگ عراق دست یافت.

سال 1384 در 14 سالگی به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و سال 1385 هم توانست به پیراهن بزرگسالان ایران دست پیدا کند و هم اکنون به عنوان کاپیتان دوم ایران در مسابقات شرکت می کند.

اولین گل ملی خود را 4 اکتبر 2011 مقابل لبنان به ثمر رسانده است که این بازی در نهایت با نتیجه 8 بر 1 به نفع ایران به پایان رسید.

زهرا قنبری و نخستین دستمزدش


نخستین دستمزدم 300 هزار تومان و در پیکان بود. تمام آن پول را به مادرم دادم زیرا مادرم خیلی برایم زحمت کشید؛مادرم با من به محل تمرین در اسلامشهر می‌آمد و 2 ساعت می ‌نشست و پدرم هم خیلی حمایتم کرد، الان تفاوت پرداختی دستمزدها نسبت به گذشته خیلی زیاد است و این دستمزد برای پول تمرین و رفت و آمد هم کفایت نمی‌کند.

زهرا قنبری و درس و فوتبال


درس خواندن همراه فوتبال خیلی سخت است و من خیلی در مدرسه غیبت می‌کردم، ولی خوشبختانه با من همکاری می‌کردند و درسم را توانستم ادامه دهم و الان لیسانس روانشناسی ورزشی دارم.

زهرا قنبری و فوتبال اروپا


بعد از درخشش خداداد عزیزی در شب های مافیا او برای بار دوم در رئالیتی شوی دیگری به نام ارتش سری در سال 1401 حضور یافت. این رئالیتی شو برای نمایش خانگی به کارگردانی سعید ابوطالب در فصول مختلف آماده شده است.

الگوی زهرا قنبری


بازی‌های علی کریمی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و فرهاد مجیدی را خیلی دوست داشتم، از بین خارجی هم عاشق بازی‌ های رونالدو و انگیزه‌اش در تمرینات هستم . البته کانته، مودریچ و مسی را هم دوست دارم، بازی امید ابراهیمی را خیلی دوست دارم و بعد از آن سردار و جهانبخش هم عالی هستند.

افتخارات زهرا قنبری


  • قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بمدر سال های 92–93، 93–94، 98–99

  • نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم در سال 95–96

  • برترین بازیکن فوتبال لیگ بانوان در فصل 93–94

  • سومین گل برتر ماه در برنامه 90 و به انتخاب مردم (اردیبهشت 96)

  • خانم گل لیگ 98-97 با 51 گل

آلبوم تصاویر زهرا قنبری


اینستاگرام زهرا قنبری


زهرا قنبری در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری zahra__ghanbari9 با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از گل زیبای زهرا قنبری در جام ملت های فوتبال بانوان آسیا



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس