دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بزرگترین حسرت زندگی علیرام نورایی +عکس 

دوشنبه، 27 فروردین 1403
ساعدنیوز: علیرام نورایی که این روزها بیشتر وی را در قامت مجری رئالیتی شوهای مافیایی می بینیم در مصاحبه ای جدید از بزرگترین حسرت زندگی اش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، علیرام نورایی راوی مسابقه شهروند و مافیا و مجری مسابقه مردان آهنین در مورد الگوی بازیگریش صحبت کرد و درباره آرزویی گفت که به حسرت تبدیل شده چنین گفت:

من قبل از اینکه بازیگر شوم و حتی قبل از ورود به دانشگاه، شیفته مرحوم خسرو شکیبایی بودم. همبازی شدن با شکیبایی افتخاری است که هرگز نصیبم نشد و همین مسئله بزرگ ترین حسرت زندگی ام است.

یادم می آید که آن زمان ضبط دو کاسته داشتیم باندهای آن را جدا می کردم وکنار گوش هایم می گذاشتم و با صدای آهسته دکلمه های خسرو شکیبایی را گوش می کردم و آرامش می گرفتم. هم صدا و هم بازیگری زیبای شکیبایی شیفته ام کرده بود. وقتی بعدها از کسانی که با ایشان همکاری داشتند اخلاق و رفتار حرفه ای او را شنیدم سعی کردم از ایشان الگو برداری کنم. البته من کجا و خسرو شکیبایی کجا؟


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ سردیس فیروزه‌ای مکشوفه از اطراف "تخت‌جمشید" متعلق به «آتوسا» دختر زیبای "کوروش کبیر"
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
(ویدئو) خاطره جالب و عجیب مهران مدیری در سریال “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی / یه چیزایی سر صحنه میگفت قند تو دل آدم آب میشد
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)