دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بزرگترین پروژه عمرانی ورزشی استان آذربایجانشرقی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز 

شنبه، 14 مهر 1403
کد خبر: 411573
بزرگترین پروژه عمرانی ورزشی استان آذربایجانشرقی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با هزینه حدود 1000 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ساعدنیوز، عطا شرفشاهی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در تشریح این خبر گفت: با آغاز رقابت های لیگ باشگاههای آسیا و حضور تیم تراکتور در سطح 2 این دوره از رقابتها لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر ، ارتقاء مجموعه و استادیوم یادگار امام ره تبریز در سطح استانداردهای AFC و FIFA از اهداف مهم مدیریت ورزش و جوانان استان بود که در طول زمان 15 روزه و برنامه ریزی فشرده و جهادی استادیوم یادگار امام ره تبریز به استانداردهای لازم ارتقاء یافت.
وی افزود: در طول مدت 15 روزه سیستم نور از سیستم لامپ های گازی به ال ای دی و تعویض 260 پروژکتور ارتقاء یافت و از 600 لوکس به 2000 لوکس رسیده که عملیات ارتقاء هم اکنون نیز در حال انجام است که برای اجرای هزینه ای بالغ بر 350 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
شرفشاهی تصریح کرد: فاز بعدی تبدیل اسکوربرد آنالوگ به Full HD بعد از 12 سال است که علاوه بر پخش تصاویر گل در موضوعات پخش VAR نیز بر اساس استانداردهای استادیوم های بزرگ دنیا اجرایی شد که برای اجرای این طرح علاوه بر تعویض اسکوربرد سیستم فیبرنوری استادیوم نیز تعویض و ارتقاء یافت که هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال پیش بینی گردیده است.
معاون فنی و مهندسی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مهم در استادیوم نصب 100 گیت ورودی تماشاگران و خبرنگاران و بانوان است که تماشاگران با کارت ملی و آنلاین آنلاین بلیط به راحتی و ظرف مدت چند ثانیه وارد استادیوم می شوند که علاوه بر سهولت در ورود در کمترین زمان وارد استادیوم خواهند شد که بیش از 350 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: از دیگر طرح ها پروژه طرح ضربتی احداث جاده اختصاصی بانوان در ضلع غربی مجموعه ورزشی یادگار امام ره با همکاری سازمان همیاری استانداری بود که عملیات تعریض جاده ، شن ریزی ، زیر سازی ، تسطیع ، جدول کشی آسفالت ریزی و بخشی از روشنایی به اتمام رسید .
از دیگر اقدامات مهم در مجموعه توسعه ضلع شرقی پارکینگ ، رنگ آمیزی گیت ها ، فضای سبز دور اسکوربرد ، ساماندهی پل مجاور جاده اختصاصی جهاد ، تنظیف کل مجموعه یادگار امام ره ، کاشت گونه های گیاهی سازگار با محیط استادیوم ، ایجاد زیر ساخت افزایش کیفیت تصویری تلویزیونی ، راه اندازی اتاق دائمی سیستم VAR ، مقاوم سازی پل اقداماتی از قبیل درزگیری پایه های پل ، اصلاح درز های انبساط ، بتن ریزی و آسفالت است که در مدت 15 روزه اجرایی شده است.
گفتنی است ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران با گنجایش 70 هزار نفر در دهکدهٔ المپیک تبریز قرار دارد که ساخت آن در سال 1368 شروع و در سال 1375 بهره برداری شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 14 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
دانلود آهنگ جدید «خراب کردی» رضا گلزار+فیلم/ تو بودی عوض شدی تا دیدی دوست دارم
(فیلم) نجات میمون از چنبره ماری که قصد داشت او را به داخل لانه‌اش ببرد!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تبریک ویژه نعیمه نظام دوست برای درخشش فوق‌العاده شبنم مقدمی در جشنواره عشق آمریکا و برنده شدن بهترین بازیگر نقش مکمل زن/ شبنم جان مثل همیشه بدرخشی عزیز دلم+ عکس
حسن ریوندی : انرژی مثبت مال خارجیاست تو ایران صبح لبخند بزنی کائنات میگه اِ الان حالتو می گیرم ،تا ایرانی جماعت ثابت نکنه از تو بدبخت تره وِل کن نیست
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
عکس 120 ساله از لباس عروس ژورنالی و امروزی عروس کوچولوی تبریزی در دوران قاجار/ جای دسته گل باید بگیم گلدون گل
مروری بر کیک تولدهای ساره بیات به مناسبت 45 سالگی با خلاقیت تحسین برانگیز اُوستا قنّاد در تزیین کیک با ورق طلا+عکس/مبارکاا باشه