چند تکنیک مهم پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مدت طولانی

  یکشنبه، 29 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
چند تکنیک مهم پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مدت طولانی
کفش پاشنه بلند باعث می شود تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسند و فرم زیباتری داشته باشند و مهمتر اینکه قدتان را بلندتر می کند. این تغییرات اعتماد به نفستان را افزایش میدهد و برای یک مهمانی و مراسم مهم، ظاهری برازنده و ظریف تری به شما می بخشد.

کفش پاشنه بلند بدون شک یک انتخاب مناسب برای داشتن استایل زیبا و رسمی تر است و از زمانی که پای خود را در عرصه مد و فشن وارد کرد، طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. ولی به نظر میرسد با آمدن انواع کفش های راحتی و تخت، پوشیدن کفش پاشنه بلند برای خانم ها سخت تر شده و به شکل یک چالش جدی در آمده است. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید و سعی می کنید از پوشیدن کفش پاشنه بلند فرار کنید، بدانید که قرار است برخی از ترفندهای ساده، به راحتی و دوام بیشتر پا در کفش پاشنه بلند کمک می کند.

کفش پاشنه بلند باعث می شود تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسند و فرم زیباتری داشته باشند و مهمتر اینکه قدتان را بلندتر می کند. این تغییرات اعتماد به نفستان را افزایش میدهد و برای یک مهمانی و مراسم مهم، ظاهری برازنده و ظریف تری به شما می بخشد. در بسیاری از منابع گفته شده پوشیدن کفش پاشنه بلند به دلیل اینکه پنجه و قسمت های دیگر پا را تحت فشار قرار میدهد، مضر است.

این نکته صحیح است؛نباید کفش های پاشنه بلند را برای مدت طولانی به پا کرد و همچنین به سراغ پاشنه های بسیار بلند رفت.پس اگر هنگام پوشیدن و راه رفتن احساس درد و ناراحتی داشتید، آن را به چشم یک هشدار ببینید.بی توجهی به این هشدار،آسیب کفش پاشنه بلند را بیشتر میکند.

اگر خسته شدید، کفش ها را از پا در نیاورید

شاید باورتان نشود ولی زمانی که برای استراحت چند دقیقه ای، کفش های خود را در می آورید، درد پا تشدید می شود و التهاب و ورم پا شرایط بدتری پیدا می کند. در آوردن کفش پاشنه بلند به این دلیل است که تصور می شود پا برای مدت کوتاهی استراحت می کند و دوباره به شرایط قبلی باز می گردد. ولی وقتی آن را مجدد به پا می کنید چون به راحتی دفعه اول درون کفش نمی رود، درد و فشار بیشتری احساس می کنید.

چند روز با کفش پاشنه بلند راه بروید

اگر عادت ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید، بهتر است چند روز قبل از مراسم و مهمانی شروع به تمرین کنید. کفش خود را بپوشید و چند دقیقه یا حتی بیشتر درون خانه راه بروید. سعی کنید روز بعد مدت زمان را بیشتر کنید تا پاهایتان کم کم به شرایط جدید عادت کنند. حتی اگر همیشه از کفش پاشنه بلند استفاده می کنید، برای کفش های نو این ترفند را انجام دهید.

مطمئن شوید سایز درست را انتخاب کرده اید

کمی غیر قابل باور است ولی بسیاری از افراد کفش هایی با سایز اشتباه می خرند. این مشکل دو حالت دارد، یا کفشی که پسندیده اید تنها یک سایز دارد یا اصلاً به درستی سایز پای خود را نمی دانید. این نکته بسیار مهم است که سایز صحیح پای خود را به یاد داشته باشید تا از برخی ناراحتی ها در هنگام پوشیدن کفش پیشگیری کنید. وقتی قصد خرید کفش پاشنه بلند دارید، آن را بپوشید و کمی با آن در مغازه راه بروید. دقت کنید پاشنه پا درون کفش نباید رو به جلو لیز بخورد و قسمت جلوی کفش در ناحیه شست و انگشتان هم نباید تنگ باشد.

پاشنه های پهن تر را انتخاب کنید

هر چه پاشنه کفش نازک تر باشد، راه رفتن با آن سخت تر است و فشار بیشتری به پا وارد می شود. برای اینکه راحتی بیشتری داشته باشید، می توانید کفش هایی را انتخاب کنید که پاشنه ضخیم تری دارند. با این مدل کفش ها تعادل هم در حین راه رفتن راحت تر حفظ می شود.

کفش ها را در فریزر نگهداری کنید

بعد از آنکه کفش مورد نظر خود را انتخاب کردید، آن را درون کیسه پلاستیک تمیز قرار دهید و کیسه را درون فریزر بگذارید. اگر زمان بیشتری تا شروع مراسم دارید، دو کیسه کوچک پلاستیکی را پر از آب کنید و آنها را داخل کفش ها درون فریزر قرار دهید و تا زمانی صبر کنید که این آب، یخ بزند. با انجام این راهکار، کفش ها کمی منبسط و بزرگ تر می شوند. بنابراین وقتی آنها را بپوشید احساس راحتی بیشتری می کنید. کفش ها در این شرایط نرم تر می شوند و پاها را کمتر اذیت می کنند.

از مصرف مرطوب کننده ها خودداری کنید :

قبل استفاده از کفش مقداری مرطوب کننده به پاها و کمی داخل کفش ها بمالید تا کمی نرم شود. بگذارید به طور کامل خشک شود و سپس کفش را پا کنید انجام این کار پوست را مرطوب نگه می دارد و خیلی صدمه نمیزند.

هوشیار باشید :

اگر، با وجود تمام این نکات، احساس راحتی نمی کنید و پاشنه های پا هنوز آسیب دیده اند ، پس واضح است به نقطه ای رسیده اید که باید کفش های پاشنه بلند را رها کنید و به کفش های صاف برگردید. بنابراین سعی کنید یک جفت کفش راحتی داشته باشید ، به خصوص اگر بعد از ایستادن یا پیاده روی طولانی مدت نیاز به استراحت دارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (325 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (128 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (91 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (53 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (20 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (11 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (8 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (8 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 19 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 19 تیر 1403 + فیلم
نوحه محرم 1403 شب دوم + دانلود متن مداحی دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده مجید بنی فاطمه
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس
فیلم قدیمی از حضور محمد علیزاده در تلویزیون در دهه 80 در برنامه فرزاد حسنی / چقد عوض شده کلا یه آدم دیگه شده نمیشه شناخت😨