دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

چاپ تضمینی مقاله ISI 

شنبه، 09 دی 1396
کد خبر: 1413
ساعد نیوز: موسسه تحقیقاتی سینا اولین و فعال ترین سایت در زمینه ترجمه، چاپ مقاله و کتاب می باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، موسسه تحقیقاتی سینا اولین و فعال ترین سایت در بخش ترجمه، چاپ مقاله و کتاب می باشد. گفتگویی با مسئول موسسه سینا در خصوص فعالیت های این موسسه داشته ایم که بخشی از این گفتگو را برای آشنایی اساتید و دانشجویان با این موسسه، در این بخش قرار داده ایم.

گروه سینا در زمینه تقویت رزومه دانشجویان و اساتید برای کسب مدارج بالاتر تحصیلی فعالیت می کند. مفتخریم که توانسته ایم تیمی از پژوهشگران برتر، وکارشناسان تشکیل دهیم تا بتوانیم به نحو احسن خدمات خود را به اساتید و دانشجویان ارائه دهیم.

همواره سعی ما بر این بوده است که چاپ تضمینی مقاله ISI  و در کمترین زمان انجام بشود. اگرچه ادعای پذیرش مقاله ISI به صورت تضمینی سخت است اما موسسه سینا این امکان را برای پژوهشگران فراهم کرده است وامکان پذیرش و چاپ مقاله دکمترین زمان وجود دارد. همچنین موسسه ی ما برای ارسال مقاله به مجلات ISI  هزینه ای دریافت نمی کند و هزینه ها بعد از پذیرش دریافت خواهد شد. ما در بخش های مختلف پژوهشی از جمله:چاپ مقاله، ترجمه مقاله و اکسپت وچاپ مقاله برای تمامی مجلات داخلی وخارجی انجام می دهیم. و برای تقویت رزومه علمی اساتید وفرهیختگان و کسب نمره پایان نامه بر حسب آیین نامه های دانشگاهی معتبرترین ایندکس مجلات عبارتند از چاپ مقاله JCR،چاپ مقاله ISI، چاپ مقاله پابمد PUBMED، ترجمه، ویرایش و چاپ کتاب ، چاپ مقاله علمی پژوهشی، چاپ مقاله اسکوپوس SCOPUS، چاپ مقاله ISC وترجمه فوق تخصصی به زبان های مختلف و رشته های مختلف ،ویراستاری و آماده سازی مقالات انگلیسی برای چاپ در مجلات, ISIمشاهده جدیدترین مجلات موجود در بلک لیست دانشگاه ازاد ووزارت علوم ، افزایش اچ ایندکس ، دریافت مقاله برای پذیرش از کنفرانس های داخلی و خارجی در سریعترین زمان ممکن، می باشد که در این موسسه تحقیقاتی انجام می شود. وهمچنین می توانیم اکسپت مقاله ISI فوری و اکسپت مقاله ISCسریع انجام دهیم که پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشیم. 

موسسه سینا در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه ، نگارش، خرید مقاله ، و یا فروش رساله ، پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی، کتاب فعالیتی ندارد. فقط آماده مشاوره در زمینه استخراج مقاله ،ترجمه، اخذ پذیرش و چاپ مقاله و کتاب می باشد.

کلیه عزیزانی که با ما در ارتباط هستند و به نوعی یاری رسان ما هستند به صورت ارتباط از راه دور با ما همکاری می نمایند که این خود نکته قابل توجه در خصوص اعتماد به فعالیت های ما محسوب می شود. سه اصل بنیادین موسسه سینا صداقت، دقت و سرعت می باشد که این سه، امتیازات ویژه ی این موسسه نسبت به موسسات دیگر می باشد. کیفیت برتر، قیمت های منصفانه و صداقت کاری سه دلیل ماندگاری موسسه سیناست.

با همه ی این تفاسیر بنظر می رسد موسسه سینا برترین موسسه در چاپ تضمینی مقاله ISI در ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه سینا تماس حاصل فرمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک