چگونه مبلمان و کاغذ دیواری خود را ست کنیم؟

  پنجشنبه، 29 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه مبلمان و کاغذ دیواری خود را ست کنیم؟
استفاده از کاغذ دیواری می تواند به ما کمک کند تا خانه ای زیبا تر و دلپذیرتر داشته باشیم. تنها کافی است که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به کار بگیریم و چگونه مبلمان فضای داخلی را متناسب با آن بچینیم.

تاثیر رنگ ها برای ست کاغذ دیواری و مبلمان

ست کاغذ دیواری و مبلمان خود را با تنالیته رنگی کرم، شیری، قهوه ای و نسکافه ای برای خانه خود می توانید آغاز کنید. این رنگ ها به شما این امکان رامی دهند که به راحتی از پرده و مبل با هر تم رنگی استفاده کنید. در فضای که با این رنگ کاغذ دیواری پوشیده شد است می توانید از مبل کلاسیک یا مبل مدرن استفاده کنید.

برخی از طرح های که برای کاغذ دیواری ها استفاده می شود به گونه ای است که شما به راحتی می توانید طرح های بته جقه ای که نماد اصلی یک دیزاین کلاسیک است را مشاهده کنید و از آن برای سبک های سنتی خود بهره بگیرید. البته این بدان معنا نیست که حتماً باید مبلمان کلاسیک برای این دکوراسیون انتخاب شود؛ زیرا گاهی جنس و طرح پارچه بدون اینکه از کاغذ دیواری مناسبی استفاده شود شما را به این سبک از دکوراسیون نزدیک می کند.در کل اگر از رنگ های شاد و روشن برای کاغذ دیواری استفاده شود به راحتی از مبل سرمه ای، زرد، سفید و مشکی می توانید برای دیزاین داخلی کمک بگیرید.

چگونه مبلمان و کاغذ دیواری خود را ست کنیم؟

استفاده از کاغذ دیواری می تواند به ما کمک کند تا خانه ای زیبا تر و دلپذیرتر داشته باشیم. تنها کافی است که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به کار بگیریم و چگونه مبلمان فضای داخلی را متناسب با آن بچینیم.برای طراحی فضاهای داخلی ابتدا طیف رنگی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و پس از آن خرید را انجام بدهید. هنگام انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به دیگر وسایل و اجزا فضا هم فکر کنید. طیف رنگی، سبک دکوراسیون، نورپردازی و نورگیری فضا از عوامل تاثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری هستند. لازم نیست که قبل از شروع کار دقیقا بدانید که چه چیزی را مد نظر دارید اما دانستن کلیت آن کاملا ضروری است.اگر به ست کردن و هماهنگی رنگ در دکوراسیون منزل خود علاقه مند هستید می توانید مانند آنچه در تصویر زیر می بینید کاغذ دیواری را با روکش صندلی و مبلمان ست کنید. ترکیب رنگ آبی و سفید در این فضای کار کوچک حس شادابی را به وجود آورده و باعث شده فضا پرنورتر به نظر برسد.

فضای نشیمن با طراحی کلاسیک نیازمند کاغذدیواری هماهنگ با آن است. طرح و نقش کاغذ دیواری یکی از نکته های اساسی است که باید به آن دقت داشت. در این نمونه کار در کنار کاغذ دیواری کلاسیک، رنگ بنفش مبلمان به شدت خود نمایی می کند.

تصویر

کاغذ دیواری با مبلمان و پرده تم زرد و کرم

برای استفاده از این رنگ ، تم اصلی فضا زرد و کرم و نارنجی می باشد. کوسن های روی مبل نیز در خود از این رنگ استفاده کرده اند. کاغذ دیواری که با این ترکیب رنگی بخواند میتواند، رنگ کرم روشن یا سفید باشد. از رنگ هایی همچون زرد و نارنجی در کاغذ دیواری اصلا به کار نبرید می توانید رنگ هایی مشابه مانند کرم یا قهوه ای روشن را در کفپوش یا پارکت لمینت استفاده کنید.

ست کاغذ دیواری و مبل با رنگ آبی

اگر دوست دارید از رنگ ای خاص در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید، رنگ آبی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. استفاده از رنگ های کرم، آبی یا سورمه ای موجب خاص شدن دکوراسیون و همچنین جذاب تر شدن آن میشود. اگر از تن رنگ آبی روشن میخواهی بهره ببرید، این رنگ کمی سخت تر از سرمه میتوان با دیگر رنگ های ست و هماهنگ شود.

فقط قسمتی از دیوار را کاغذ دیواری کنید

اگر فکر می کنید که در ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان باید حتما تمامی دیوارها کاغذ دیواری داشته باشند اشتباه می کنید. شما می توانید فقط قسمتی از دیوار خود را، مثل دیواری که پشت میز تلویزیون قرار می گیرد یا دیواری که پشت مبلمان است را تزئین کنید. با این کار شما می توانید راحت تر کاغذ دیواری را علاوه بر مبلمان با دیگر وسایل داخل اتاق نشیمن ست کنید؛ تنها لازم است حواستان باشد که این کار نباید به گونه ای باشد که حس بی نظمی در فضا ایجاد شود و آشفتگی رنگ ها را به دنبال داشته باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (120 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (44 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (36 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (26 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (20 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز