دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

چرا اکستنشن ابرو بهتر از میکروبلیدینگ است؟ 

یکشنبه، 25 اسفند 1398
ممکن است شما هم جز اشخاصی باشید که تمایل دارند ابروهایی با حجم بالا داشته باشند که شکل جذاب تری دارد و با آرایش چشم‌هایشان هم مناسب تر است. احتمالا هم بعضی ها باشند که به‌ علت های مختلف مثل بیماری، ابروهایشان از بین رفته است و تمایل داشته باشید با برگرداندن ابرو به شکل خود شکلی طبیعی‌تری بدهید.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که دوست دارند ابروهای پُرپُشت و مشخصی داشته باشند که جلوهٔ بهتری دارد و با آرایش چشم های شان نیز متناسب تر است. شاید هم به دلایل گوناگونی مانند بیماری، ابروهای خود را از دست داده باشید و بخواهید با بازگرداندن ابرو به صورت خود ظاهر طبیعی تری بدهید. برای این کار روش های گوناگونی وجود دارد، مانند کاشت ابرو و میکروبلیدینگ یا تتوی ابرو. ولی کاشت ابرو بسیار پُرهزینه و گران است و نتیجهٔ نهایی تتوی ابرو نیز به اندازهٔ کافی طبیعی به نظر نمی رسد. در ادامه با اکستنشن ابرو بیشتر آشنا می شویم و مزیت های آن نسبت به میکروبلیدینگ را شرح می دهیم.

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو شباهت زیادی به اکستنشن مژه دارد. در اکستنشن ابرو نیز (مانند اکستنشن مژه) الیاف باریک مومانندی با استفاده از چسب پزشکی شفاف متصل می شود تا ابروهایی ایجاد شوند که تا جای ممکن ماندگار و بادوام هستند. ولی شباهت اکستنشن ابرو و مژه در همین جا به پایان می رسد. در اکستنشن مژه باید اکستنشن به مژه های طبیعی متصل شود، ولی در اکستنشن ابرو الیاف مومانند مستقیما به پوست یا موهای ابرو متصل می شوند.

رشته ها و الیاف مورداستفاده نیز متفاوت هستند. در اکستنشن مژه می توانید از مژه هایی از جنس موی سمور (mink) ابریشم یا اکستنشن مژهٔ کشمیری (cashmere) استفاده کنید. همهٔ آنها پُر و ضخیم به نظر می رسند و ظاهری شبیه مژه هایی را پیدا می کنند که با ریمل پوشیده شده است. ولی الیاف مورداستفاده در اکستنشن ابرو بسیار نازک تر و ظریف تر هستند. ریچاردسون، ادامه می دهد: «ترجیح می دهم از نازک ترین رشته های ممکن استفاده کنم، چون طبیعی ترین شکل را پیدا می کنند. اگر موی استفاده شده ضخیم باشد، مانند پلاگ مو (hair plug، یکی از روش های کاشت مو) غیرطبیعی به نظر می رسد. با این حال در بعضی از سالن های زیبایی از الیاف و رشته های نازک استفاده نمی کنند، چون به کار و زحمت بیشتری نیاز دارد.

اکستنشن ابرو برخلاف میکروبلیدینگ، به ابرو بافت و حجم می دهد

میکروبلیدینگ (microblading) یا هاشور ابرو، تتویی نیمه دائمی است که در آن با ایجاد خطوطی شبیه موهای ابرو، ظاهری شبیه ابرو را ایجاد می کنند، ولی نتیجهٔ کار هیچ بُعد و حجمی ندارد. بیشتر مردم اطلاعی از روش اکستنشن ابرو ندارند، ولی به دلیل محبوبیت میکروبلیدینگ، آگاهی آنها از اکستنشن ابرو نیز در حال افزایش است. چرا که در روش میکروبلیدینگ هیچ بافت یا عمقی ایجاد نمی شود و بیشتر مردم به دنبال اکستنشن هستند تا به ابروی خود شکلی واضح تر و حجم یا قوس مشخص تری بدهند. این روش برای افرادی که می خواهند ابروی متفاوتی داشته باشند، ولی نمی خواهند این ظاهر جدید، همیشگی باشد، فوق العاده است.

اکستنشن ابرو نسبت به میکروبلیدینگ کم خطرتر است

از آنجا که اکستنشن ابرو با استفاده از چسب و روی سطح پوست اعمال می شود (برعکس میکروبلیدینگ که در آن اپیدرم یا روپوست را با سوزنی سوراخ می کنند) از نظر ایجاد عفونت یا رضایت نداشتن از نتیجهٔ نهایی، خطر کمتری وجود دارد. اگر از نتیجهٔ نهایی میکروبلیدینگ راضی نباشید، هیچ راهی برای اصلاح آن وجود ندارد، در حالی که اکستنشن ابرو به تدریج و در طول زمان از پوست جدا می شود. بنابراین اکستنشن ابرو گزینهٔ بسیار ایمن تری است.

حتما با ابروهای تمیز مراجعه کنید

قبل از جلسهٔ اکستنشن ابرو هرگونه ژل، پودر و مداد ابرویی را که استفاده کرده اید، پاک کنید. ریچاردسون توصیه می کند که برای اینکه از نظر چسبیدن و دوام اکستنشن به بهترین نتیجه برسید باید پوست و ابروی تمیزی داشته باشید. قبل از اکستنشن معمولا جلسهٔ مشاوره ای برگزار می شود که در آن شما و متخصص اکستنشن ابرو درمورد شکل ابرو، یعنی طول، قوس و قسمت هایی که باید پر شوند، به توافق می رسید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!