ساعدنیوز
ساعدنیوز

چرا مردها زنان عاشق را ترک می‌کنند؟

  پنجشنبه، 10 مهر 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
چرا مردها زنان عاشق را ترک می‌کنند؟
وقتی زنی از مرد خود قدردانی و تشکر می‌کند، مرد انرژی و انگیزه اش را بدست می‌آورد. اما وقتی که زن احساس قدردانی نسبت به مرد خود ندارد و بجای آن غر می‌زند و یا انتقاد می‌کند به مرد احساس شکست دست می‌دهد و کاملا از انرژی و انگیزه خالی می‌شود و کم کم سعی می‌کند فاصله خود را بیشتر کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، آیا در فکر آن هستید که همواره در قلب همسرتان جایگاه ویژه خود را حفظ کنید؟ آیا دوست دارید همان احساس نخستین روز های ازدواج بین شما وجود داشته باشد؟ این کار چندان دشوار نیست فقط باید به حالات و رفتار های خودتان دقیق تر فکر کنید و اگر یکی از خصوصیات زیر را دارید از امروز آن را تغییر دهید.

در این نوشته می خواهیم درباره این موضوع بحث کاملی را انجام دهیم که چرا مردها زنانی را که عاشق آنها هستند را ترک می کنند؟

۱.ترک رابطه زناشویی وقتی که مرد مورد توجه و قدردانی قرار نمی گیرد

می دانید که مردان عاشق مورد توجه قرار گرفتن و شنیدن قدردانی هستند و بدون آن روح آن ها خواهد مرد. بله این موضوع به طور مطلق و حتمی نیست اما واقعا بسیار مهم است. توجه و قدردانی چیزی هست که مرد ها را در رابطه نگه می دارد و وقتی مردی احساس کند که مورد توجه و قدردانی از سوی طرف مقابل خود قرار نمی گیرد مهم نیست که طرف مقابل چقدر عالی و جذاب است و حتی چقدر عاشق او است٬ در این مواقع مرد دیگر نمی خواهد در رابطه با زن قرار بگیرد و ادامه دهد.

خب بگذارید به شما توضیح دهیم که منظورمان از قدردانی چیست. قدردانی فقط گفتن «متشکرم» و تشکر کردن نیست. قدردانی واقعا به این معنی است که به مرد موردنظرتان توجه کنید به این صورت که به اهداف٬ برنامه هایش اعتقاد داشته باشید و چشم اندازش را مهم بدانید. برای کارهایی که انجام می دهد و یا کارهایش قدردان باشید. هرچند شاید چیزی که مورد نظر شما نیست را انجام می دهد اما بدانید که نیت او همیشه به سمت شما متمایل است.

با مردان زیادی در طی سالیان تحقیق و مشاوره صحبت کرده ایم و بیشترین دلیل برای طلاق و ترک رابطه زناشویی مردان توجه نکردن زن ها به آن ها است و اینکه دیگر قدردان کارهای آن ها نبوده اند و احساس کرده اند که نمی توانند خودشان باشند و یا به خاطر چیزی که هستند شرمنده و یا احساس گناه می کنند.

وقتی زنی از مرد خود قدردانی و تشکر می کند، مرد انرژی و انگیزه اش را بدست می آورد. اما وقتی که زن احساس قدردانی نسبت به مرد خود ندارد و بجای آن غر می زند و یا انتقاد می کند به مرد احساس شکست دست می دهد و کاملا از انرژی و انگیزه خالی می شود و کم کم سعی می کند فاصله خود را بیشتر کند.

۲. شما دیگر شبیه فرد مورد علاقه ی او نیستید

این ویژگی چه در مرد ها و چه در زن ها وجود دارد که به طور طبیعی یک سری تیپ های شخصیتی و ظاهری را بیشتر می پسندند و یا عاشق آن ها هستند و همیشه دوست دارند که چنین افرادی را در زندگی خود داشته باشند و اگر همسر شما شبیه آن تیپ افراد باشد بسیار عالی خواهد بود. صحبت ها شیرین تر و روابط جذاب تر خواهد بود.

اما به مرور زمان که از ازدواج فاصله می گیرید احتمالا دیگر مثل اوایل روابط به خود توجه نمی کنید و دیگر لازم نمی دانید شبیه آن افراد عاشق پیشه و خوش پوش و شاداب باشید. دیگر کمتر به خودتان توجه می کنید و این می تواند به ترک رابطه زناشویی بیانجامد.

اگر به خودتان توجه کنید احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و همچنین برای حفظ رابطه بسیار مهم است. اگر در حفظ ظاهر و شادابی خود توجه کنید این خود دلیلی هست برای توجه شما به همسرتان و برای او جذاب خواهید شد. البته این موضوعی هست که هرچند وقت نیاز به یادآوری دارد تا جزو استانداردهای زندگی دو طرف شود.

البته منظورمان این نیست که خود را در این راه بشدت خسته کنید. اما کمی به این قضیه توجه داشته باشید همچنان که سن بالا می رود همسرتان نیز قبول می کند که شادابی گذشته کمتر شده است و مشکلی با این قضیه نخواهد داشت. چیزی که مورد قبول نیست این هست که اصلا به خودتان اهمیت ندهید و یا حتی تلاشی نکنید.

۳. مرد فکر می کند که توانایی خوشحال کردن شما را ندارد

این مورد با احساس مورد توجه قرار گرفتن مرد ارتباط نزدیکی دارد. مردها نیاز دارند که احساس کنند که می توانند زنان را خوشحال کنند. مردها اگر نتوانند زنی را خوشحال کنند حتی اگر آن زن زیباترین و بهترین زن دنیا هم که باشد، ترک رابطه زناشویی مسلم خواهد بود.

اگر مرد شما احساس کند که می تواند مورد توجه قرار بگیرد سعی می کند بهتر و بهتر عمل کند. البته بهتر است این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هیچ گاه نباید این انتظار را داشته باشید که مرد شما مسئول خوشحال کردن شما است و واقعا ماموریت او این نخواهد بود. شما خودتان مسئول خوشبختی و احساس رضایت خودتان هستید.

مرد نمی خواهد که تنها منبع شادی و خوشحالی شما در دنیا باشد. چیزی که او علاقه دارد این هست که بداند می تواند احساس مثبت و عالی در شما بوجود بیاورد و در این راه سعی می کند با روش های مختلف این کار را انجام دهد مثلا شما را به ملاقات دعوت می کند و یا افکار خود را با شما در میان می گذارد. مردها عاشق این هستند که بدانند همسر خود را می توانند خوشحال کنند و همسرشان از کارهای او لذت می برد و احساس رضایت از رابطه را بدست می آورند.

۴. وقتی که تعاملات بین شما کاملا منفی باشد

اگر تعاملات شما با همسرتان به شکل تماما منفی پیش می رود، ادامه ی رابطه شما به شکل اجبار خواهد بود و ترک رابطه زناشویی آغاز خواهد شد. این اتفاق اغلب زمانی می افتد که یک طرف یا هر دو سعی دارند که خوشحالی را از طریق خود رابطه بدست آورند بجای اینکه بروی خوشبختی خود در زندگی شخصی خود تمرکز داشته باشند و این خوشحالی در رابطه جریان داشته باشد.

وقتی زنی انتظار دارد که همسرش باید او را خوشحال کند، مرد از اینکه خودش به تنهایی بخواهد زندگی خوشحالی داشته باشد رضایت بیشتری خواهد داشت تا اینکه این کار انرژی خود را صرف خوشحال کردن فرد دیگری کند.

حقیقتی که درباره مردها وجود دارد این هست که آن ها همیشه به دنبال احساسات خوب هستند و از احساسات منفی و بد دوری می کنند. این حقیقت ساده بسیاری از مشکلات در روابط زناشویی و عاطفی را به راحتی حل و فصل می کند.

۵. اهداف زندگی متفاوتی با مرد دارید

قدرت مخرب «اهداف متفاوت» در زندگی را دست کم نگیرید. شاید عشق بتواند روابط عاطفی و ارزش های اساسی و هماهنگ کردن احساسات را در شما بوجود بیاورد اما وقتی اهداف کلی زندگی متفاوت باشد عشق دیگر مسئله اصلی نیست. زوج های بسیاری وجود دارند که روابط آن ها به خاطر اهداف کاملا متفاوت دارای مشکلات زیادی شده است و تلاش می کنند که نادیده بگیرند و خود باعث مشکلات متعدد شده است.

منظورمان از اهداف متفاوت چیست؟ مثلا مردی که به پس انداز کردن پول علاقه مند است تا احساس امنیت بیشتری را در زندگی اش بوجود بیاورد اگر با زنی ازدواج کند که سبک زندگی زن به صورتی باشد که به خرج کردن زیاد پول علاقه داشته باشد مشکل خود به خود بوجود خواهد آمد و نیازی به دیدن و بررسی وضعیت در آینده ندارد. هرچند که شروع رابطه حتی با عشق تمام عیاری باشد ترک رابطه زناشویی قابل پیش بینی خواهد بود.

شاید بگویید که مبنای ازدواج باید بر مبنای عشق و علاقه و یا حتی اخلاقیات طرف مقابل باشد اما با سبک های زندگی و اهداف متفاوت، مشکلات به صورت خودجوش بوجود می آیند.

اهداف کلی زندگی دیگری مانند داشتن بچه و یا اصلا نداشتن آن و یا زندگی در شهر بزرگ یا کوچک یا مسائل دیگر را در نظر بگیرید. قبل از اینکه اختلافات عمیق شوند درباره این مسائل صحبت کنید و نادیده شان نگیرید. شاید عشق در نگاه شما همه چیز باشد اما واقع بین باشید بزرگ ترین عامل در احتمال یک رابطه موفق این هست که چه کسی را انتخاب خواهید کرد.

۶. وقتی که سعی می کنید مرد را اصلاح کنید

فرقی نمی کند که به عنوان یک زن چقدر احساس زیرکی و تیزبینی دارید، مردها وقتی که احساس کنند که زنی قصد دارد آن ها را اصلاح کند در ذهن خود عقب نشینی می کنند. وقتی مردی همیشه احساس کند که رفتارش مورد قضاوت و ارزیابی قرار می گیرد، این احساس به او دست خواهد داد که دیگر نمی تواند خودش باشد. یک زن می تواند با تاثیرش بروی مرد، تغییر دهنده او باشد اما وقتی که فضایی برای رشد و تکامل به او بدهد، بجای اینکه بدون در نظر گرفتن این شرایط بخواهد ویژگی های او را از بین ببرد.

مردها به شدت نسبت به انتقاد و سرزنش حساس هستند هر چند که نیات شما مثبت و خوب باشد. شاید شما فقط می خواهید که با او در رابطه زناشویی درستی باشید و ارتباط خود را تقویت کنید اما با سرزنش مرد فقط مشکل آفرینی کرده اید و احساس آسیب دیدن و سردرگمی به شما دست خواهد داد. اینکه شما مردتان را در موقعیتی بد ببینید و با رفتار و حرف های خود به او القا کنید که آدم بدی هست کاملا عکس عمل خواهد کرد.

سعی کنید به مردتان احساس توجه داشته باشید و برای کسی که هست قدردان وی باشید و فضا را برای رشد و تکامل او فراهم کنید و از غر زدن و شرمنده کردن و سرزنش و بدتر از همه مقایسه او با مردان دیگر تا حدی که می توانید اجتناب کنید.

۷.وقتی که زن بیش از حد احساس وابستگی می کند

اگر به مردتان احساس وابستگی عاطفی بیش از حدی داشته باشید این خود مشکل ساز خواهد بود. اینگونه روابط معمولا خود به خود بهم می خورد، مرد دوست ندارد به گونه ای با او برخورد کنید که احساس وابستگی عاطفی شدیدی از طرف شما احساس کند و یا اینکه احساس کند که تمام احساس طرف مقابل برای خوشحال و خوشبخت بودن تان، به او بستگی دارد. این موضوع فشار بسیار زیادی به مرد وارد می کند و کار مرد این نیز نخواهد بود.

به محض این که مرد احساس کند که به او نیاز دارید تا احساس اوکی بودن خودتان را داشته باشید، به مرد این حس دست خواهد داد که از لحاظ احساسی زندانی شده است. مردان باید در رابطه احساس آزادی و استقلال کنند. این موضوع با زنی که بیش از حد احساس وابستگی عاطفی می کند غیر ممکن است و این خود دلیلی قوی برای پایان دادن به رابطه و ترک رابطه زناشویی است.

مردان همیشه قادر به بیان احساسات خود نیستند. شاید مرد شما نتواند به شما بگویید که بیش از حد به احساسات نیاز دارید و محتاج محبت هستید و در ادامه احساس قوی درون مرد شکل می گیرد که باید فورا رابطه اش را پایان دهد.

سخن پایانی

اگر فکر می کنید که هیچ یک از موارد بالا دلیل مشکلات رابطه شما نیست شاید مردتان واقعا عاشق شما هست و فقط شما به اندازه کافی این عشق را احساس نمی کنید. دلایل مهم نیستند و درک عوامل بعضی چیزها برای ترک رابطه زناشویی بسیار سخت است. اگر کسی شما را کاملا دوست داشته باشد٬ با تمام مشکلاتی که وجود دارد سعی می کند راه حلی برای مشکلات بیابد و آن ها را برطرف کند.

بهرحال گفتیم که عشق به تنهایی کافی نیست. به پارامترهایی مانند سازگاری واقعی٬ اهداف و ارزش های مشترک٬ دیدگاه و چشم انداز یکسان از آینده فکر کنید. عشق فرایندی پسیو و غیرفعال نیست که به یکباره اتفاق بیفتد. عشق یک فعل است، بوسیله رفتارها و اعمال ما بوجود می آید. شما باید به طور فعالانه بروی زندگی زناشویی خود با همسرتان کار کنید و به آن توجه داشته باشید.

این اشتباه است که فکر کنید مردها موجوداتی بدردنخور هستند که رابطه زناشویی را ایجاد می کنند و سپس آن را بدون دلیل ترک می کنند. ترسی که در مردها از مورد توجه و قدردانی قرار نگرفتن بوجود می آید موانع زیادی برای آن ها ایجاد خواهد کرد و نهایتا تصمیم می گیرند که رابطه را ترک کنند. هرچند آن ها تدریجا به ترک رابطه زناشویی فکر می کنند.

شما به عنوان یک زن با بوجود آوردن احساس قدردانی از مردتان سعی کنید بروی رشد احساسات و شخصیت مرد کار کنید همچنین بروی شادی درونی خود کار کنید و با این کار توانایی خود را برای دادن و دریافت عشق به همسرتان را خواهید آموخت.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (399 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (204 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (152 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (135 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (134 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (28 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (29 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (23 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (20 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (20 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (18 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (18 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (15 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (13 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ مغزشو باید طلا گرفت +فیلم (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای ضد سرقت کردن گوشی موبایلش روح مخترع تلفن همراه را شاد کرد+عکس/ سلطان تامین امنیت خودتی و بس🤣 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 سفر به ایران قدیم؛ پسر روزنامه‌فروش با جراحی دختر شد+عکس کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله لحظات ثبت شده از حرکات نوزاد داخل رحم مادر+ویدئو/فقط یک مادر میتونه این سختی ها رو به جون بخره 🥺❤ خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس نگاهی به استایل سرتا مشکی بهرام افشاری بازیگر قد بلند سینما/ سبیل چه بهش میاد +عکس ویدیویی دیده نشده از دیدار رامبد جوان و رهبر معظم انقلاب/ سوال جالب آقای بازیگر وقتی تقریباً 20 ساله بود +ویدیو مهران مدیری: 700 بار احسان علیخانی را به برنامه دعوت کردیم و هر بار یک بهونه ای آورد+ویدئو/از معده درد تا کلیه درد برای نیامدن به برنامه... نگاهی به استکان کمر باریک و نعلبکی مینا مختاری در خانه باصفایش/ چای و استکان کمرباریک و گُل، ترکیب زندگی وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیریه+ویدئو/همه از خنده رفتند روی هوا (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی لب ساحل با آهنگ عرفان طهماسبی چه شود.../ وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند... +فیلم انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان/فک کنم از چند جا تَرَک خورد+ فیلم تیپ و ظاهر متفاوت «مهمت» سریال پایتخت بعد پنج سال بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت فوق هوشمندانه مرد عاشق ایرانی در ندادن رمز کارت بانکیش به همسرش+عکس/ به این دیپلم افتخار ندن در حقش ظلم کردن😂 خوانندگی حیرت انگیز پسر سوپرمارکتی با صدای بهشتی و زیباش در برنامه صداتو/ عالی اجرا کرد+ویدیو کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد کَل‌کَل خنده دار محسن کیایی با بانوی شیرازی و شبنم مقدمی سر پارک دوبل خانم ها/ فقط جواب آخرش عالیه😂+ویدیو سفر به شهر ترابزون: آشنایی با آداب و رسوم محلی گلف بازی کردن بانمک و ناشیانه مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند+ویدیو/ فقط تمرکز کردن طارمی که نتیجه نداد😂 دورهمی سپیده خداوردی، مرضیه سریال آوای باران و دختران چینی با لباس چونگسام / تیپ متفاوت خانم بازیگر به سبک چینی ها تبریک تولد جالب حامد آهنگی برای تک پسرش/ ایشالا لبش همیشه خندون باشه+عکس عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین جشن تولد محسن تنابنده، نقیِ پایتخت/ میز تولدی آهنی با دیزاین آتش، زیرسیگاری و استکان! +عکس روش خلاقانه نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مدرسه/ چه بچه باهوشی😁+ویدئو مادرانه های مستانه مهاجر و نفس بازغی/ قاب احساسی ستاره سریال گناه فرشته در آغوش مادر مشهورش+عکس خلاقیت منحصر به فرد مهندس ایرانی با خلق ساختمانی به شکل تایتانیک حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! نگاهی به کوچه آجری و قدیمی هدیه بازوند بازیگر روژان سریال نون خ/ چه کوچه خوشگل و باصفایی+ عکس خلاقیت منحصربفرد هموطن یزدی در ایجاد استخر در پذیرایی خانه‌اش حماسه‌ای دیگر خلق کرد+ویدیو/ خسته نباشی هموطن خودکفا🙋‍♂️ بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی دکوراسیون خاص و مجلل منزل ایمان قیاسی با چیدمان شیک و اروپایی+ویدئو دفن پیکر مادر محمود احمدی نژاد همراه با جلد قرآنی حاوی دستخط سید حسن نصرالله+عکس/ چه دعای قشنگی نوشته خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل فلامینگو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس اولین تصویر از عروس بزرگ امام خمینی(ره) که صبح امروز درگذشت (عکس) شباهت جالب سوگل خلیق، نازنین سریال دفتر یادداشت به پدرش / گوله نمک شیطنت از چشاش میباره! رونمایی از خواهر باکلاس مهدی قایدی ستاره تیم ملی/ کپی برابر اصل هم دیگه!+عکس آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت سبک جدید و خلاقانه محسن کیایی، مجری برنامه صداتو در گرفتن کیک تولد با طرح یکسان و خاص+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟ جاساز کردن ابزار تقلب در بدن داوطلبان حماسه ای دیگر از متقلبان کنکور! پشت پرده چاقی و سبیل زنان قاجار بالاخره فاش شد فوت دلخراش بازیکن پیشکسوت وسط بازی با استقلال
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس