ساعدنیوز
ساعدنیوز

چطور همسر خود را به ارگاسم برسانیم؟

  دوشنبه، 26 آبان 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
چطور همسر خود را به ارگاسم برسانیم؟
رابطه جنسی صمیمانه ترین ارتباط بین دو نفر است که جای هیچ خجالت و شرمی ندارد. هر دوی شما حق دارید از آن لذت ببرید و نیازهایتان تامین شود. تامین این نیاز باعث آرامش جسم و روان می شود و اثرات مثبت آن در رابطه شما متبلور می شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اگر بخواهیم ارگاسم را در یک عبارت خلاصه کنیم باید گفت: رسیدن به اوج لذت جنسی. به بیان دیگر ارگاسم یعنی بدن از لحاظ احساسی و بدنی به اوج فعالیت می رسد. وقتی زن با شوهر تحریک جنسی می شوند. به تدریج تمام بدن چه از نظر فیزیولوژی و چه از نظر احساسی به حالتی می رسد که هر لحظه در حال افزایش است. البته در متون تخصصی ارگاسم به این صورت تعریف می شود:

انقباض شدید ماهیچه ای در طی رابطه جنسی که به همراه تغییر در برخی علایم بدنی مانند تغییر در ضربان قلب، تغییر در فشار خون و تغییر در عمق و نرخ تنفس می باشد. البته برخی از محققان در تعریف ارگاسم سعی دارند جنسیت را مجزا کنند و آن را این گونه تعریف می کنند:
ارگاسم عبارتست از اوج لذت جنسی و رها شدن تنش های جنسی. لازم به ذکر است ارگاسم در مردان با احساس ذهنی غیر قابل اجتناب بودن انزال شروع شده و با بروز انزال پایان می یابد. اما ارگاسم در زنان با انقباض مجرای واژینال همراه است؛ تغییرات دیگری در ارگاسم زنان ،چون حرکات غیر ارادی و ارادی عضلانی، زیاد شدن فشار خون و افزایش تعداد ضربان قلب نیز در این مرحله روی می دهد.

ارگاسم در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد. زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.

اشتباهات رایج در مورد ارگاسم در زنان:

افسانه ها و سوءتفاهمات زیادی در ارتباط با ارگاسم زنان وجود دارد، از جمله:

  • زنانی که نمی توانند ارگاسم را تجربه کنند دچار مشکلات روحی و روانی مانند افسردگی، تروما و مشکلات زناشویی هستند.
  • ارگاسم با دخول سالم ترین شکل لذت جنسی است. این در حالی است که بسیاری از زنان با تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسند.
  • برعکس عقیده فوق، برخی نیز اعتقاد دارند زنان نمی توانند ارگاسم با دخول را تجربه کنند. هر چند کمتر از تحریک کلیتوریس رایج است، اما زنان می توانند آن را تجربه کنند.
  • زنان باید عاشق شوند تا ارضا شوند. نه این طور نیست، زنان با تحریک کافی می توانند بدون عشق نیز به اوج لذت جنسی برسند.
  • مردان می فهمند که زنان تظاهر به ارگاسم می کنند. این طور هم نیست. برخی از زنان خیلی خوب می توانند تظاهر کنند.

زنان در چه صورتی راحت تر ارگاسم را تجربه می کنند؟

ارگاسم تجربه پیچیده ای به لحاظ روانی و بیولوژیک برای زنان است که در هر کس متفاوت رخ می دهد. برخی از زنان نیاز دارند احساس دوست داشته شدن کنند تا ارضا شوند و برای برخی دیگر این مهم نیست. دسته دیگری رابطه با همسر بر لذت بردنشان از رابطه جنسی تاثیر می گذارد و برای دسته ای دیگر ارتباط روزمره از رابطه جنسی جداست.

به طور کلی، زنان در شرایط زیر بهتر می توانند ارگاسم را تجربه کنند:

  • تجربه رابطه جنسی دهانی
  • رابطه جنسی با دوام تر
  • وجود نرخ رضایت بیشتر از رابطه
  • از آنها پرسیده شود که چیزی در تخت خواب می خواهند
  • ابراز عشق کلامی در طول رابطه جنسی
  • داشتن فانتزی جنسی
  • امتحان کردن پوزیشن ها جدید
  • تحریک کلیتوریس در زمان رابطه جنسی

همچنین فاکتورهای زیر نیز بر ارضا شدن زنان موثر هستند:

  • ورزش کردن
  • ابراز عشق از سوی همسر در طول روز
  • تصویر مثبت از بدن
  • آموزش جنسی
  • رابطه صمیمانه با همسر

چطور می توان همسر خود را به ارگاسم رساند؟

از او بپرسید چه حسی دارد:

اگر همسری ندارید که به ندرت ارضا می شود یا اصلا این اتفاق برای او نمی افتد، از او بپرسید از این موضوع چه حسی دارد. گاهی زن احساس بدی دارد، اما گاهی نیز راضی است و آن را مشکل خاصی نمی داند. سوال کردن از او حداقل این مشکل را حل می کند که می دانید در این موضوع چقدر سهیم هستید.

تمیز و آراسته باشید:

اگر بدنتان یا دهانتان بو می دهد، موهایتان آشفته و کثیف هستند و آراستگی ندارید، انتظار نداشته باشید که همسرتان به شما جلب شده و لذت جنسی را همراه با شما تجربه کند. همیشه قبل از خواب، دوش بگیرید، مسواک بزنید، و خوشبو باشید.

تکنیک خود را تغییر دهید:

اگر او شیوه شما را مشکل خود عنوان می کند، از او بپرسید چه چیزی او را تحریک می کند. او می تواند به شما نشان دهد از چه حرکت و پوزیشنی بیشتر لذت می برد تا فشار و اضطراب نسبت به عملکرد در رابطه شما از بین برود.

پیش نوازی و معاشقه را فراموش نکنید:

بله، گاهی رابطه جنسی سریع اتفاق می افتد و تمام می شود. اما همیشه نباید این طور باشد. معاشقه به هر دوی شما، به خصوص زن، کمک می کند که آمادگی بیشتری برای رسیدن به اوج لذت جنسی پیدا کند. زمانی که زن به اندازه کافی تحریک نشده باشد، رابطه جنسی دردناک و کسل کننده به نظر می رسد. پیش نوازی می تواند هر چیزی و هر کاری از ارسال پیام های عاشقانه و جنسی تا نوازش های عاشقانه باشد.

پوزیشن های مختلف را امتحان کنید:

ارضا شدن زنان صرفا با دخول رخ نمی دهد. رابطه جنسی دهانی و پوزیشن های دیگری که کلیتوریس را تحریک می کنند بیشتر به زنان کمک می کند که به اوج لذت جنسی برسند.

صمیمیت بیشتری با یکدیگر داشته باشید:

مشکلات زوجی خود را حل کنید و رابطه خود را تقویت کنید. دعوا و تنش باعث حواس پرتی زن می شوند و مانع از لدت بردن او از رابطه می شود. اگر مشکلی جدی در زندگی و رابطه شما وجود دارد که از حل کردن آن درمانده اید، از یک مشاور زوج درمانی کمک بگیرید.

پس از ارگاسم خود، به تحریک همسرتان ادامه دهید:

برای مردان رسیدن به اوج لذت جنسی ساده تر است. در بعضی از موارد، زود ارضا شدن مرد باعث می شود که زن این حس را تجربه نکند. اگر این مورد برای شما صدق می کند، به تحریک همسرتان با دست یا روش های دیگر ادامه دهید تا به اوج لذت جنسی برسد.

تغییر وضعیت ندهید:

گاهی نیازی نیست برای ارضا شدن زنان پوزیشن را عوض کنید، یا سرعت را کم یا زیاد کنید. تغییر دادن وضعیت باعث می شود که حس خوب زن از بین برود و تحریکش را از دست بدهد. اگر هر دو احساس درد و ناراحتی ندارید و از وضعیت راضی هستید، بهتر است فقط ادامه دهید.

توصیه هایی به زنان برای تجربه ارگاسم:

تمرینات کگل را انجام دهید:

بسیاری از زنان اسم این تمرینات را شنیده اند. اما این تمرین کاری بیشتر از جلوگیری از افتادگی رحم و بی اختیاری ادرار انجام می دهد. بسیاری از زنانی که این تمرینات را انجام داده اند گزارش کرده اند که پس از آن تجربه بهتری از رابطه جنسی داشته اند.

با تقویت عضلات کف لگن می توانید احساس بهتری از دخول داشته باشید.

مناسب ترین پوزیشن را برای خودتان پیدا کنید و رابطه جنسی را هدایت کنید:

همیشه مردان نباید مسئول ارضا شدن زنان باشند. از اینکه شما مسئولیت بیشتری در رابطه جنسی به عهده بگیرید، همسرتان نیز خوشحال تر می شود. کدام وضعیت برای شما مناسب تر است؟ در لحظاتی که حس می کنید همسرتان به تحریک کافی رسیده است، به آن پوزیشن بروید تا قبل از ارضا شدن او، شما ارضا شوید.

با همسرتان حرف بزنید:

هیچ چیز بدی در مورد انتقال نیازهایتان به یکدیگر وجود ندارد. برخلاف کلیشه های موجود، زنان نیز باید از رابطه جنسی لذت ببرند. به همسرتان بگویید از چه چیزی لذت می برید، اما اگر نمی توانید مستقیما با او حرف بزنید، دست هایش را به نقطه ای که فکر می کنید درست است هدایت کنید یا با صدا به او نشان دهید که از کدام وضعیت بیشتر لذت می برید.

ذهنتان را آماده کنید:

هر کسی رابطه جنسی خوبی می خواهد. تمام موارد فوق می توانند به شما کمک کنند، اما در کنار آنها به ذهن آرام نیز نیاز دارید.

برای رسیدن به ارگاسم باید اول آرام باشید و از استرس و نگرانی خلاص شوید.

به اندازه کافی بخوابید، ورزش کنید و غذای خوب مصرف کنید.

بالاتر از همه، به بدنتان علاقه داشید باشید. خودتان را دوست داشته باشید و تمام انحناهای بدنتان را بپذیرید. وقتی شما خودتان را دوست داشته باشید، رابطه جنسی نیز لذت بخش تر می شود.

حضور ذهن داشته باشید:

سعی کنید محرک های حواس پرتی را از بین ببرید. در مدت برقراری رابطه جنسی، حواستان را به تمام حرکات و حسی که در بدنتان دارید بدهید. به تمام حرکات خودتان و همسرتان فکر کنید. تمرکز روی حرکات و حسی که دریافت می کنند، به ارضا شدن زنان کمک زیادی می کند.

نواقص بدنتان را رفع کنید:

برای زنان آراستگی اهمیت زیادی دارد. زنی که حس می کند زیبایی ظاهری ندارد، نمی تواند از رابطه جنسی لذت کافی را ببرد. اگر اضافه وزن دارید، یا وزن شما بیش از حد پایین است، در بدنتان خال یا موی زائد دارید یا هر چیز دیگری باعث شده فکر کنید که از جذابیت ظاهری برخوردار نیستید، برای برطرف کردن آن تلاش کنید.

امروزه پیشرفت پزشکی باعث شده تقریبا تمام مشکلات ظاهری قابل درمان باشند.

محل خوبی را برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کنید:

مکانی را انتخاب کنید که از امنیت و حریم شخصی آن اطمینان دارید. اگر فرزند دارید به او آموزش دهید که بدون در زدن نباید وارد اتاق مامان و بابا شود. در اتاق را قفل کنید. اتاق باید از نور کافی برخوردار باشد. مرتب بودن محیط و تمیزی نیز بر آرامش روان و تمرکز نقش مهمی دارد.

گرم یا سرد بودن اتاق می تواند تمرکز شما را به هم بزند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (257 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (26 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ابتکار هوشمندانه و زیبای یک شخص در ایجاد کندوی عسل مدرن پشت پنجره خانه اش+ویدیو/ مغز تو رو واقعا باید طلا گرفت (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... سکانس فراموش نشدنی از سریال باغ مظفر/حیف نون میگه به من رحم نمی کنین به عیالم رحم کنین!😂 تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس تنها قاب خانوادگی کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش+عکس/ کنار هم خوشبخت بشین نگاهی به خلاقیت زیبا و جذاب شهرداری ایرانی برای طراحی نیمکت پارک/ چقدر خاص و دلپسند+عکس تبرک جستن رهبر معظم انقلاب از تربت حرم امام حسین (ع) +ویدئو/یا رب این گل از شش جهتش دار نگاه... نوه خوشگل و دوست داشتنی ایرج طهماسب با موهای فرفری در پارک/ چقدر ناز و گوگولیه+عکس (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تیتر امروز   
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد