دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه اعضای گروه واتس آپ را بیشتر کنیم؟ 

چهارشنبه، 26 شهریور 1399
پیام رسان واتس‌اپ قابلیت‌های متعددی را در زمینه ساخت و کنترل گروه به کاربر ارایه می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم با بررسی این قابلیت‌ها، نحوه مدیریت گروه واتس‌اپ را به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید.

اپلیکیشن واتس اپ را اکثر کاربران تلفن های هوشمند می شناسند و حتما برای یکبار هم شده، از آن استفاده کرده اند. توسط این پیام رسان می توان به صورت رایگان از خدماتی چون ارسال پیام متنی، تماس صوتی و تصویری، ساخت گروه و تعدادی دیگر از این موارد، استفاده کرد.

دو ترفند عالی برای دور زدن محدویت اضافه کردن اعضای گروه به واتس آپ:

پیش از این تعداد اعضایی که شما می توانید به گروه واتس آپ اضافه کنید ۱۰۰ نفر بود. اما در سال ۲۰۱۶ شرکت واتس آپ این تعداد را به ۲۵۶ نفر افزایش داد.

با وجود اینکه اکنون واتس آپ اجازه می دهد تا تنها ۲۵۶ نفر را به گروه اضافه کنید، در اینجا روش هایی را ارائه خواهیم داد که می توانید برای افزایش تعداد اعضا حتی بیشتر حد تعین شده استفاده کنید. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

پیش از این، شما باید برای پیوستن به یک گروه، مخاطبین را دعوت کنید؛ اما سپس واتس آپ از ویژگی هایی خبر داد که از طریق آن شما فقط نیاز به پیوند دعوتنامه برای افراد دارید تا به آنها بپیوندید.

فرض کنیم شما مدیر گروهی هستید که در حال حاضر ۲۵۶ عضو دارد. اگر سعی دارید اعضای بیشتری را به صورت جداگانه اضافه کنید، WhatsApp به شما اطلاع می دهد که این امر امکان پذیر نیست زیرا شما به حد مجاز رسیده اید. با این حال، اگر همچنان از طریق یک لینک برای افراد درخواست یا دعوتنامه بفرسید، این افراد باز هم می توانند به گروه بپیونند.

مسیر جایگزین:

اگر می خواهید تعداد افراد را حتی بیشتر کنید، روش فنی تر و پیچیده تری نیز وجود دارد. فقط اگر نسبتاً فنی باشید، با این روند پیش بروید. قبل از شروع این فرآیند، باید دستگاه خود را روت کنید. منابع آنلاین زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد که چگونه تلفن هوشمند خود را روت کنید، بنابراین انجام کار نباید زیاد سخت باشد.

نکته:

روت کردن دستگاه می تواند عواقب نامطلوبی نیز داشته باشد، از این رو می بایست نسبت به ریسک آن قبل از انجام آگاهی داشته باشید. ضمانت نامه یا گارانتی شما باطل خواهد بود، همچنین می تواند خطرات امنیتی نیز برای شما در پی داشته باشد.

پس از روت کردن دستگاه، باید مراحل توضیح داده شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله ۱

ES File Explorer را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

مرحله دوم:

File ES Explorer را باز کرده و از گوشه سمت چپ بالای برنامه روی منو ضربه بزنید. سپس Root Explorer را فعال کنید.

مرحله ۳:

اکنون لینک یا دایرکتوری زیر را باز کرده و پرونده com.WhatsApp_Prefer را ویرایش کنید.

Path of Directory: data/data/com.whatsapp/shared_prefs/

مرحله ۴:

اگر هنگام باز کردن آن با خطایی مواجه شدید به گزینه More واقع در گوشه پایین سمت راست برنامه بروید. سپس روی Properties ضربه بزنید. گزینه Change را انتخاب کرده و سپس روی قسمت Permission field ضربه بزنید.

اکنون مجوزها را در این فایل فعال کرده و سپس بر روی OK کلیک کنید.

مرحله ۵:

com.Whatsapp.prefer را در حالت ویرایش یا Edit mode باز کنید. میدان participants_size_limit را جست جو کنید. مقدار این میدان به طور پیش فرض روی عدد ۲۵۷ تنظیم شده است. شما می توانید آن را به عدد دلخواه خود تغییر دهید. برای بررسی این امر که آیا این روش درست کار می کند یا خیر، آن را به عدد ۹۹۹ تغییر دهید و روی Save در نوار بالا ضربه بزنید!

مرحله ۶:

به تنظیمات بروید و سپس روی برنامه ها ضربه بزنید. WhatsApp و Force Stop it را انتخاب کنید.

ایجاد گروه بزرگ تر:

دو روش توضیح داده شده در این نوشتار به شما امکان می دهد گروه های بزرگتری را در واتس آپ ایجاد کنید. اگر یک فرد فنی هستید می توانید از گزینه دوم استفاده کنید؛ اما اگر یک کاربر معمولی هستید گزینه اول می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.


12 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
Nika
2 سال پیش

فبلااا گروه واتس ۲۵۷ نفر بوپ ولی بدون دست کاری گوشی ام ی سری گروه تبیغاتی هستند لینک می ذارند و تعداد اعصا اضافه می شود ک جدید از ۲۵۷ نفر ورژن جدید به ۵۰۰ تا تبدیل کردند گروه رو همه گروه هااا البته لینک گروه رو گذاشتند با استفاده از اینک گروه تعداد اعصا اضافه شد ک تا فیکس بشه تعدادی لفت می دهند اونهایی ک می موندد دیگه تا احر هستند .... خودم من یکی از دوستانم از طریق لینک گروهم تعداد اعضا رو اضافه کرد بدون دست کتری گوشی و‌ یا چیزی ... چون ادمین گروه خودم هستم لینک رو دادم بهشون دیگه می دونم فرستا
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خب گفتش که عدد رو باید افزایش بدید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

با ارسال لینک هم نمیشه اد کرد
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

تمام راه حل ها دروغ بود
پاسخ
یه بنده خدا
3 سال پیش

خیلی خیلی ممنونم که گفتید 🙏🙏
پاسخ
پایروند
4 سال پیش

بعد از روت گوشی و انجام مراحل ثبت شده بازهم نفرات بیش از 257 نفر اضافه نمی شود و پیغام می دهد که گروه پر است
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب