دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه از اطلاعات اینستاگرام خود بک آپ بگیریم؟ 

شنبه، 30 شهریور 1398
ساعد نیوز: اگر به دنبال تهیه بک آپ از اطلاعات اینستاگرام خود هستید این مقاله را دنبال کنید

در این قابلیت جدید از اینستاگرام نه تنها به شما اجازه داده می شود که دیتاهای خود را ببینید بلکه می توانید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات حساب خود دانلود کنید که شامل پست ها، لایک ها و کامنت ها و دیگر موارد می باشد.

اکنون این قابلیت در نسخه های اندروید و iOS نیز در دسترس می باشد ولی در صورتی که شما آن را نمی بینید می توانید از طریق مرورگر این کار را انجام دهید.

تهیه کردن بک آپ تا ۴۸ ساعت طول می کشد و برای دانلود آن احتمالا به یک کامپیوتر احتیاج دارید. و همچنان می توانید از حساب خود استفاده کنید. تصاویر به صورت فرمت JPGs و ویدیوها با فرمت MP4s و بقیه فایل ها با فرمت JSON که برای همه مرورگرها قابل باز شدن باشد دانلود می شوند.

مرحله اول

درخواست اطلاعات از اینستاگرام

شما برای این کار دو روش دارید که می توانید اطلاعات خود را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر گوشی خود ببینید و یا دانلود کنید. هر دو روش مشابه هم هستند و فقط دو تفاوت دارند.

روش اول

از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

وارد پروفایل خود شوید و وارد تنظیمات شوید. در صورتی که فقط می خواهید اطلاعات خود مانند یوزر نیم های قبلی، هشتگ هایی که دنبال می کنید، اکانت های بلاک شده، تاریخچه جست و جو ها و غیره را به صورت آنلاین مشاهده کنید روی Account Data و سپس روی View All در کنار مواردی که می خواهید مشاهده کنید کلیک کنید.

برای دانلود نسخه پشتیبان گزینه Data Download را انتخاب کنید و سپس گزینه Request Download را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی آدرس ایمیل خود را (جایی که مایل به دریافت نسخه پشتیبان هستید) وارد کنید. گزینه Next را انتخاب کنید و سپس رمزعبور حساب خود را وارد کنید و Request Download را برای تکمیل مراحل انتخاب کنید.

روش دوم

از طریق مرورگر گوشی instagram.com ا باز کنید و وارد اکانت خود شوید. روی آیکون پروفایل کلیک کنید و وارد تنظیمات شوید و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

در صورتی که فقط می خواهید اطلاعات را ببینید گزینه View Account Data را انتخاب کنید. (می توانید روی این لینک کلیک کنید instagram.com/accounts/access_tool ) سپس گزینه View All را در کنار مواردی که می خواهید ببینید انتخاب کنید.

برای دانلود اطلاعات گزینه Request Download را انتخاب کنید (می توانید وارد لینک instagram.com/download/request/ شوید). سپس ایمیلی که می خواهید اطلاعات خود را از آنجا دانلود کنید را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. در صفحه بعدی رمز عبور خود را وارد کنید و سپس گزینه Request Download را انتخاب کنید.

مرحله دوم

دانلود نسخه پشتیبان

اینستاگرام یک نسخه پشتیبان برای شما طی ۴۸ ساعت آینده برای شما با موضوع Your Instagram Data ایمیل می کند و لینکی در آن وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعات خود را دانلود کنید. روی آن در گوشی خود کلیک کنید که ابتدا شما را وارد برنامه اینستاگرام می کند و سپس مرورگر گوشی را باز می کند که نیاز دارد شما وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و پس از لاگین می توانید اطلاعات خود را دانلود کنید.

در صورتی که شما پیغام “this page isn’t available” را مشاهده کردید فایل .zip را در کامپیوتر خود دانلود کنید که مکان بهتری هم برای ذخیره کردن نسخه پشتیبان می باشد.

لینکی که از اینستاگرام برای شما ارسال می شود فقط ۴ روز از زمانی که شما آن را دریافت کردید کار می کند، بنابراین در صورتی که فراموش کردید آن را دانلود کنید باید مجددا همه مراحل را انجام دهید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک