ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

  چهارشنبه، 29 تیر 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟
شاید خیلی از ما استایل اعضای این گروه را در کنسرت‌ها و موزیک ویدیوها و فتوشات‌ها دیده باشیم اما استایل هر کدام از اعضای این گروه در دنیای واقعی چگونه است؟ در راهنمای استایل گروه بی تی اس ما استایل هر عضو این گروه را به طور جداگانه بررسی و شما را علاقه و سلیقه این هفت پسر پرحاشیه از کره‌ی جنوبی آشنا می‌کنیم.

گروه BTS، یک گروه تشکیل شده از ۷ پسر از کشور کره ی جنوبی است. این گروه بعد از نزدیک به ۱۰ سال، همچنان در صنعت موسیقی جهان مطرح هستند و حرفی برای گفتن دارند. گروه بی تی اس که با آهنگ های جذاب و پرجنب وجوش به صدر جدول و بیلبوردهای موسیقی صعود کرده، به سرعت به یکی از گروه های محبوب و الگوی فرهنگی در سطح جهان تبدیل شده است.

استایل گروه BTS

اعضای این گروه زمانی که از آواز خواندن و برگزاری تورها فارغ هستند، با پوشیدن به روزترین لباس ها استایل منحصربه فرد خود را به رخ می کشند و استایل گروه بی تی اس مورد توجه خیلی از نوجوانان و جوانان از سراسر دنیا قرار گرفته و آن ها را به طور مداوم دنبال می کنند. به همین دلیل آن ها همیشه توجه ویژه ای به استایل شان دارند و به یکی از چهره های مطرح در صنعت مد تبدیل شده اند.اگر خیلی طرفدار این گروه نیستید یا جزئیات زیادی درباره آن ها نمی دانید، بعد از خواندن این مقاله ممکن است به این گروه علاقه مند شوید و بخواهید چیزهای بیشتری از آن ها بدانید. مطالب هیجان انگیز زیادی پیرامون این گروه و اعضای آن وجود دارد، به طوری که هریک از اعضای این گروه به اندازه خود گروه محبوب و شناخته شده هستند.

راهنمای استایل کوکی (جئون جونگ کوک)

متمایز شدن در میان گروهی از مردان جواب شیک پوش کار آسانی نیست؛ اما جونگ کوک با اینکه جوان ترین عضو گروه بی تی اس است، در به نمایش گذاشتن سبک منحصربه فرد خود کاملا موفق بوده است. اگر چیزی توسط جونگ کوک خریداری یا پوشیده شود، به سرعت با جهش فوق العاده ای در فروش روبه رو می شود. تا جایی که گفته می شود خود او نتوانست نوشیدنی موردعلاقه اش را بعد از یکی از اجراهایی زنده اش تهیه کند.به طورکلی می توان گفت که استایل جونگ کوک سبکی چندوجهی دارد. در ماه های گرم تر اکثرا پیراهن های دکمه دار از برندهایی مانند گوچی و پرادا را بر تن او می بینیم. او اغلب به پوشیدن کلاه های Bucket، تی شرت های گشاد و ژاکت های Bomber علاقه مند است. اگر می خواهید استایلی شبیه به جونگ کوک داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از پوشیدن پیراهن های بولینگ یا پوشیدن یک تی شرت اورسایز با یک شلوار جین به همراه کفش های ورزشی شروع کنید.جونگ کوک که در ۱۵ سالگی به این گروه پیوست در حال حاضر به عنوان یکی از خوانندگان مطرح و بااستعداد کی پاپ دنیا شناخته می شود که مانند بسیاری از هم سن و سال های خود به صنعت مد و سینما علاقه مند است. ویدیوهای TikTok او طرفداران زیادی دارند و خیلی ها معتقدند او استعداد زیادی در کارگردانی دارد.

  • تاریخ تولد: ۱ سپتامبر ۱۹۹۷
  • قد: ۱.۷۹ متر
  • برندهای مورد علاقه: Gucci, WTAPS, Calvin Klein, Raf Simons
تصویرجئون جونگ‌کوک

راهنمای استایل جین (کیم سوکجین)

این عضو جوان گروه بی تی اس که در ابتدا به بازیگری علاقه داشت، قدیمی ترین عضو گروه است. به طرز عجیبی جین با نام مستعار «خوش تیپ در سراسر جهان» شناخته می شود و جالب است که خود او در سال ۲۰۱۷ خودش را به این صورت معرفی کرد و بعد طرفداران اش هم این لقب را به او دادند. شاید یکی از دلایلی که باعث می شود این به اصطلاح خودستایی را در او ببینیم این است که او قبل از هرچیز به دلیل ظاهرش در گروه BTS مورد توجه قرار گرفت و شناخته شد.جین که ساکت ترین عضو گروه است، از تغییر استایل و امتحان کردن سبک های مختلف نمی ترسد و بیشتر با علاقه زیادش به استفاده از برندها شناخته می شود. معمولا لباس های آزاد و Oversize را انتخاب می کند، شلوارهای جین زاپ دار می پوشد و دوست دارد هر چند وقت یک بار یک لباس صورتی بپوشد. در واقع صورتی رنگ موردعلاقه ی اوست.اگر می خواهید استایلی شبیه جین داشته باشید، یادتان باشد که در زمان اتخاب لباس های گشاد متناسب و متعادل رفتار کنید. هیچوقت در انتخاب لباس بالاتنه و پایین تنه، هر دو تکه را اورسایز نپوشید و به دنبال لباس هایی باشید که به طور سفارشی اورسایز طراحی شده اند؛ نه اینکه مثلا لیاسی بخرید که چند سایز برای شما بزرگ تر باشد، چون در این صورت لباس بر روی اندام شما حالت شیک و مرتبی نخواهد داشت.بسته به استایل تان می توانید از کفش های کتانی یا مجلسی استفاده کنید. در آخر اگرچه ممکن است صورتی رنگ موردعلاقه جین باشد، اما لزوما به این معنی نیست که شما هم حتما باید از همین رنگ استفاده کنید. استفاده از رنگ های پاستلی می تواند راه مناسبی برای این باشد که همیشه به روز باشید. بنابراین می توانید بسته به رنگ پوست و سلیقه تان به دنبال رنگ پاستیلی دیگری را انتخاب کنید.

  • تاریخ تولد: ۴ دسامبر ۱۹۹۲
  • قد: ۱.۷۹ متر
  • برندهای مورد علاقه: Balenciaga, Gucci, Raf Simons, Visvim, Off White
تصویرکیم سوکجین

بررسی استایل شوگا (مین یونگی)

شاید شوگا هنوز نتوانسته استایل منحصربه فرد خود را در بین اعضای گروه BTS پیدا کند و کمی سرگردان به نظر می رسد. شوگا از ۱۳ سالگی آهنگ می نوشت و شب ها در یک استودیوی ضبط صدا کار می کرد و گاهی برای خود از عنوان «شوگای نابغه» استفاده می کند. سبک این عضو گروه کمی ساده تر و محتاطانه تر از دیگران به نظر می آید و با توجه به استانداردهای امروزی عنوان Softcore را به استایل او داده اند.اگر می خواهید استایلی شبیه به سوگا داشته باشید باید به دنبال لباس های چرم مشکی باکیفیت بروید. او معمولا علاقه دارد که یک ژاکت چرمی با پیراهن مشکی ساده و شلوار جین مشکی از برند کلوین کلاین یا سن لورن بپوشد. معمولا رنگ مویی متضاد با رنگ تیره ی لباس هایش انتخاب می کند و از سایه ی چشم روشن و ریمل تیره استفاده می کند.مواقعی که این نابغه گروه دست از پوشیدن لباس های چرم برمی دارد معمولا او را با یک پالتو یا ژاکت مشکی از برند Visvim یا Mastermind Japan می بینیم. در نهایت به نظر می رسد انتخاب لایه های مشکی روی هم امضای استایل شوگا باشد.

  • تاریخ تولد: ۹ مارس ۱۹۹۳
  • قد: ۱.۷۴ متر
  • برندهای مورد علاقه: Mastermind Japan, Visvim,، Gucci, Balenciaga
تصویرمین یونگی

راهنمای استایل جی هوپ

بدون شک جی هوپ بهترین رقصنده ی گروه است. او قبل از پیوستن به BTS، یکی از اعضای گروه رقص Neuron بود و در چندین مسابقه هم جوایز گوناگونی کسب کرده است. شخصیت ویژه ی او در کنار توجهی که به دنیای مد دارد، باعث شده استایل او در گروه BTS بیش از بقیه مورد توجه طرفداران قرار بگیرد.جونگ هوسوک به انتخاب قطعات غیرمتعارف و استفاده زیاد از رنگ های روشن و ترکیب های جسورانه علاقه دارد. اگر به دنبال الگوبرداری از استایل جی هوپ هستید، کلیدواژه اصلی «راحتی» است. او عاشق شلوارک های جین و کلاه های مدل باکت است.

  • تاریخ تولد: ۸ فوریه ۱۹۹۴
  • قد: ۱.۷۷ متر
  • برندهای مورد علاقه: Raf Simons, YEEZY, Louis Vuitton, JW Anderson, Off White
تصویرجی‌هوپ

راهنمای استایل RM (کیم نامجون)

RM که ابتدا خیلی ها او را به عنوان رپر زیرزمینی کره می شناختند، در سال ۲۰۱۰ به یکی از اولین اعضای گروه BTS تبدیل شد. این غول دنیای رپ با دیدن سریال Friends زبان انگلیسی را یاد گرفت و به عنوان اولین عضو، نقش رهبری گروه را برعهده گرفت. اگرچه او رهبر گروه است اما به این معنی نیست که به تنهایی تصمیم می گیرد. اعضای گروه معمولا به شکل دموکراتیک تصمیم گیری می کنند. او معمولا در استایلش قطعات منخصربه فردی را در کنار هم ست می کند که شاید در حالت عادی هیچ وقت مانند آن ها را جایی ندیده باشیم.سبک استایل او در گروه BTS در طول سال ها بسیار تغییر کرده است. RM دوست دارد لباس های مختلفی را امتحان کند و استایل شخصی خودش را بسازد. او لباس های خیابانی ژاپنی و به طور کلی، سبک استایل خیابانی را دوست دارد و زمانی که خارج از گروه استایل راحتی مورد علاقه ی او استفاده از لباس های رنگی روشن از برند WTAPS و شلوارک های جین از برند Visvim است.

  • تاریخ تولد: ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴
  • قد: ۱.۸۱ متر
  • برندهای موردعلاقه: Yohji, Y-3, WTAPS, Neighbourhood, Visvim
تصویرکیم نامجون

راهنمای استایل پارک جیمین

خیلی ها معتقدند که تاج شیک ترین عضو گروه BTS برازنده ی پارک جیمین است. زیبایی شناسی و انتخاب های بی نقص او یادآور برخی سلبریتی های درجه یک مثل A$AP Rocky و Timothy Chalamet است. او معمولا پیراهن های طرح دار و چهارخانه برند گوچی و راف سایمونز را با شلوارهای رنگی ساده از Calvin Klein ست می کند یا عادت به پوشیدن پیراهن های گشاد با شلوار چرمی تنگ یا پوشیدن کت و شلوار جین و استفاده از کیف های دستی چرمی دارد. همه این ها نشان می دهد که چرا به او لقب پادشاه مد را می دهند.می خواهید استایلی شبیه جیمین داشته باشید؟ فقط باید یک پیراهن اورسایز طرح دار را با یک شلوار جین ست کنید.

  • متولد: ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵
  • قد: ۱.۷۴ متر
  • برندهای مورد علاقه: Raf Simons, Gucci, Prada, JW Anderson, Thom Browne, Balenciaga
تصویرپارک جیمین

استایل به سبک وی (کیم تهیونگ)

برای اینکه یک سوپراستار کی پاپ شوید، ظاهر همه چیز است. اعضای گروه BTS معتقد هستند که «V» شخصیت بامزه ای دارد. وی همیشه به موسیقی علاقه داشته است و در زمان مدرسه شروع به نواختن ساکسیفون کرد. او احتمالا مشخص ترین استایل را در بین اعضای گروه بی تی اس دارد. به نظر می رسد وی برای استایل شخصی اش از لوک بوک های Gucci و Louis Vuitton الهام گرفته است. لباس های او انگار دقیقا از میان صفحه های یک لوک بوک بیرون آمده اند اما از طرفی استایل وی خیلی چالش برانگیز نیست.بیشتر کمد لباس او با شلوارهای بگ و پیراهن های رنگی ابریشمی پر شده است. به استفاده از اکسسوری و باندانا و هدبندهای ورزشی علاقه دارد. پس برای داشتن استایل به سبک وی کافی است که پیراهنی با رنگ جسورانه و یک شلوار بگ انتخاب کنید و به آن چند اکسسوری مینیمال و یک جفت کفش مجلسی اضافه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (251 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (36 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (9 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد