دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟ 

یکشنبه، 10 اسفند 1399
همانطور که می دانید، اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی های خود کسانی که از استوری دیگران اسکرین شات می گیرند را با اقدامی جالب تنبیه می کند. حالا اگر یک استوری بگذارید و کسی از آن اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام در صفحه مخصوص استوری ها شما را در جریان این موضوع قرار می دهد.

قرار دادن گوشی در حالت پرواز

یکی از روش های ضبط اسکرین شات از استوری اینستاگرام به صورت نامحسوس قرار دادن دستگاه در حالت پرواز است. به منظور استفاده از این روش مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و استوری مورد نظر خود را باز کنید.
  • حالت پرواز گوشی خود را فعال کنید. با انجام این عمل موبایل دیتا، وای فای و اتصال تمام دستگاه های وایرلس به گوشی شما قطع خواهند شد.
  • مجددا به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کرده و از استوری مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.
  • سپس از برنامه اینستاگرام خارج شده و حالت پرواز را غیر فعال کنید.

استفاده از سایت اینستاگرام

از دیگر روش های ضبط اسکرین شات از استوری اینستاگرام می توان به استفاده از وب سایت این شبکه اجتماعی اشاره کرد. اینستاگرام شامل یک وب سایت کاربردی می شود که شما می توانید از طریق آن نسبت به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو، مشاهده پست ها و استوری ها اقدام کنید. بنابراین اگر از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شده و از استوری اسکرین شات بگیرید، به کاربر اطلاع داده نخواهد شد.

به منظور ورود به سایت اینستاگرام روی این لینک کلیک کرده سپس وارد اکانت خود شوید. اگر از طریق دسکتاپ به سایت اینستاگرام مراجعه می کنید، بخش استوری ها در قسمت راست صفحه قابل دسترسی خواهید بود. شما می توانید در این بخش استوری مورد نظر خود را باز کرده و نسبت به ضبط اسکرین شات از آن اقدام نمایید. با استفاده از این روش شخص مورد نظر از این موضوع مطلع نخواهد شد.

استفاده از افزونه IG Story مرورگر کروم

افزونه Chrome IG Story امکان تماشای استوری های اینستاگرام در کامپیوتر و مک بوک ها را برای کاربران خود فراهم می کند. جهت دانلود افزونه مذکور روی این لینک کلیک کنید. پس از نصب این افزونه، بخش Chrome IG Story در فید اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود. این افزونه حالت حریم خصوصی را به صورت پیش فرض فعال می کند. با فعال بودن این حالت، کاربر از مشاهده استوری توسط شما مطلع نخواهد شد.

شما می توانید توسط افزونه Chrome IG Story استوری های مورد نظر خود را دانلود کنید. بدین منظور روی پروفایل کاربر مورد نظر کلیک راست کرده و آیکون دانلود را انتخاب کنید. با انجام این عمل تمام استوری های آن کاربر در قالب یک فایل فشرده دانلود خواهد شد. همچنین در هنگام مشاهده استوری با راست کلیک کردن روی آن می توانید استوری را ذخیره کنید.

ضبط اسکرین شات از استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه Story Saver

برنامه Story Saver امکان ذخیره استوری های اینستاگرام را برای کاربران خود فراهم می کند. این برنامه تنها با سیستم عامل اندرویدی سازگاری دارد و به صورت رایگان از طریق این لینک قابل دانلود است. پس از نصب برنامه مذکور، لیستی از استوری های اینستاگرام برایتان نمایش داده خواهد شد.

با لمس نام کاربر مورد نظر خود، استوری های آن شخص برایتان نمایان می شود. سپس با لمس پیش نمایش هر یک از استوری ها به سه گزینه Repost، Save و Share دسترسی خواهید داشت. بدین ترتیب با لمس گزینه Save قادر به ذخیره عکس و یا ویدیو مورد نظر در گالری گوشی خود خواهید بود.

استفاده از دوربین سایر گوشی ها

در صورت عدم تمایل به استفاده از اپلیکیشن های جانبی جهت ذخیره استوری اینستاگرام، می توانید از دوربین سایر دستگاه ها استفاده کرده و از استوری مورد نظر خود عکس بگیرید. به طور قطع با انجام این عمل کیفیت تصویر چندان مناسب نخواهد بود. با این وجود روشی مطمئن جهت گرفتن اسکرین شات از استوری بدون مطلع شدن کاربر محسوب می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی