دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل تلگرام را چک میکنند؟ 

شنبه، 05 مهر 1399
اگر برای شما مهم است که بدانید در تلگرام چه کسانی عکس های پروفایل شما را چک میکنند میتوانید در این مطلب همراه ما باشید.

چگونه بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را دیده اند ؟؟

اول از همه باید بگم در تلگرام چنین قابلیتی فعلاً وجود ندارد !!! همه این ها را با دلیل برای شما بیان می کنیم . امکان نمایش و دیدن بازدیدکننده پروفایل شما در همه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام و … و پیام رسان هایی مانند تلگرام ، سروش ، واتس اپ و … بستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار دارد چون اگر این شرکت ها قابلیت و API برای توسعه دهندگان را منتشر نکنند پس توسعه دهنده نرم افزار هم نمی تواند از این قابلیت استفاده کند .
خب اگر به وب سایت تلگرام مراجعه کنید می بینید قابلیتی با عنوان چک کردن پروفایل تلگرام ندارد :

سایت تلگرام
پس در نتیجه بیش تر افراد از بی توجهی و اطلاعات کم کاربران سوء استفاده می کنند و دست به سرقت اطلاعات کاربران می کنند ، و هم چنین باید بگم که اکثر این برنامه ها و سرویس هایی که برای چک کردن پروفایل تلگرام تبلیغ می شود یک روش هک و کلاه برداری محسوب می شود و فقط قصد سرقت اطلاعات شما را دارند . در ادامه به تک تک این روش ها اشاره می کنیم .
پس قبل از این که گول این تبلیغات را بخورید اول به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید و مطمئن شوید که آیا چنین امکانی از طرف شرکت سازنده ارائه شده است یا خیر .

ربات چک پروفایل تلگرام :

ربات هایی که در تلگرام ادعا دارند به شما اطلاعات کسانی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده اند یا عکس تلگرام شما را دانلود کرده اند را می دهد ، دروغی بیش نیست و فقط می خواهند تعداد کاربرانشان را زیاد کنند . البته همه آن ها اینطوری نیستند در سطر آخر توضیح داده شد است .

برنامه چک پروفایل تلگرام :

برنامه چک پروفایل تلگرام
برنامه هایی که ادعا دارند مشخصات کسانی را که پروفابل شما را چک کرده اند را به شما می دهد !!! به همه توصیه می کنم این برنامه ها را نصب نکنید چون بیش تر این برنامه ها کار نمی کنند و بعضی دیگر هم علاوه بر تقلبی بودن اطلاعات شما را به سرقت می برند .
در اول مطلب دلیل این که چرا این قابلیت در تلگرام وجود ندارد را گفتم پس نصب نکن برادر من ، نصب نکن .

شاید برای ما جالب باشه بگم که در شبکه اجتماعی Linkedln و Badoo قابلیت دیدن کسانی پروفایل شما را دیده اند به صورت پیش فرض وجود دارد و شما می توانید ببینید چه کسانی پروفایل شما را دیده اند چون شرکت سازنده این قابلیت را مهیا کرده است .

نکته : اول از همه ، شما کاربران عزیر می خواهم هر برنامه را که می خواهید دانلود و نصب کنید اول آن را جای معتبر دانلود کنید و از هر سایتی یا کانالی برنامه نصب نکنید ، دوماً در برنامه هایی که بر روی گوشی نصب می کنید به راحتی اون برنامه با استفاده از سرویس می تواند به همه اطلاعات شما دسترسی داشته باشد پس در نصب برنامه به دسترسی هایی که برنامه می دهید دقت کنید .


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌